Autor Tema: Novi metod merenja brzine na auto-putu  (Pročitano 11461 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nidza

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #105 poslato: 06. Sep, 2017. 14:02 »
Ako nemaju informaciju gde si ušao preko snimka tablice, izvukao si se. Epilog: glup sistem.

Ako uvedu da ima informaciju, onda kartica postaje potpuon suvišna. Mogu da je izdaju za svaki slučaj, ali nije neophodna kad god je tablica čitljiva. Samim tim ne mogu više nikad da se prave tute i naplate ti ceo iznos kad izgubiš karticu.

Možda ga i ne uvode jer nisu sve aspekte nakon uvođenja adekvatno razmotrili, pa ne bi da se češu posle. Nešto se razmišljam da izvučem na kartici prosek preko 200 od Pazove do Inđije, da ostane u dokumentaciji pre nego što krenu da klepaju. :D
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #106 poslato: 06. Sep, 2017. 15:03 »
Nisam siguran da bi uspeo baš 200 da navučeš bez obzira na maksimalnu brzinu tvog auta, ipak bi imao prepreke u vidu drugih automobila, naročito onih koji lagano voze levom trakom i neće da se sklone :)
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže nidza

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #107 poslato: 06. Sep, 2017. 16:03 »
Potpuno se slažem. Jurnjava u vreme kad se ja vozikam do šljake i nazad ne donosi nikakvu dobit, ali van špica bi bogme moglo nešto da se napravi, pogotovo ka jugu. Ka severu teško.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Na mreži munja23

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #108 poslato: 06. Sep, 2017. 16:39 »
Nidzo, prvo se dobro raspitaj da sigurno nisu poceli da klepaju, da ti ne ode dozvola  =))
  • Vozi: 2023 Karoq Style 1.5, 2022 Kamiq Monte Carlo 1.5, 2017 Citigo Ambition 1.0

Van mreže ljusasd

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #109 poslato: 06. Sep, 2017. 20:48 »
Svidja mi se app, mada ponistis bord komp na ulasku i pratis prosecnu

Naravno. Jutros sam probao app zajedno sa boardom i na kraju je ista prosečna brzina bila.
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG Style 2019: AUDI A6 45 TDI Avant S-line 2018:

Van mreže Hidroponika

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #110 poslato: 06. Sep, 2017. 21:11 »
SRBI OSMISLILI KAKO DA NE PLAĆAJU KAZNE NA AUTO-PUTU: Tek je uveden nov sistem, a evo kako ga zaobilaze!
http://www.kurir.rs/v/2905599


Sent from my iPhone  

Na mreži m@c|-|oR

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #111 poslato: 07. Sep, 2017. 08:32 »
Ne znam za ovu foru - imao sam jednom sličnu situaciju, naplatili su mi 1.150 dinara.

Računa se cena najduže relacije (BG-NI) + 350 neke kazne/nadoknade/jbmligačega.

Naknadni pregled sistema preko tablica može da odredi pravo stanje stvari.

I dalje sam uveren da sistem nije dobro razrađen i možda i zato još nije pušten u rad.

Šta je sa rent a kar vozilima? Hajde kod službenih vozila će se već rešavati unutar firme (nekako?) ali šta sa poslovnim čovekom, strancem, koji je došao na 5 dana u Srbiju, putovao iznjamljenim vozilom, vozio 160 kmh u proseku i otišao nazad?

Puno razmišljam o ovome i skoro svakog dana nalazim po neku rupu.

Uveren sam da je nekoliko strateški postavljenih kamera na nadvožnjacima daleko bolje rešenje. U Italiji Tutor sistem radi upravo to.
  • Vozi: Superb III FL, 2.0 TDI 4x4

Van mreže nidza

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #112 poslato: 07. Sep, 2017. 08:47 »
Rent-a-car uopšte nije problem. Kada uzimaš kola ostavljaš sve svoje podatke. Između zemalja ne postoji direktna saradnja po tom pitanju, ali postoje privatne agencije za uterivanje koje odlično sarađuju. Nama stižu kazne uredno iz nemačkog AVIS-a. Ne vidim što ne bi radilo u obrnutom smeru.

Naravno, ostaje mogućnost da u toj konkretnoj zemlji ne postoji odgovarajuća agencija, tako da od te naplate nema ništa. Naši će svakako u špicu sezone da naprave varijantu naplate na samoj rampi ili na granici, kad krenu sezonske migracije Turaka.

Takođe se potpuno slažem da sistem nije pušten u rad, jer nije dovoljno dobro razrađen. Možda je u pitanju samo nečija lepa želja, pa su u međuvremenu udarili u nekoliko zidova, koje ne umeju da preskoče. Da li shvatate da pričamo o istoj instituciji, koja nije bila u stanju da osmisli prostu stvar kao što su tablice na automobilima kako treba? Ovo je za njih u rangu leta na Mesec.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže nelle

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #113 poslato: 07. Sep, 2017. 10:34 »
Ima jedna "interesantna" činjenica. Naime, da bi taj način kontrole funkcionisao, moraju sva vozila koja se uključuju na autoput biti snimljena (da li samo tablica ili i vozilo i vozač, to je sada nepoznato). Posle nije problem da se utvrdi svim vozilima prosečna brzina.
Za taj metod MUP mora da napravi saradnju sa Putevima Srbije koji naplaćuju putarinu da im ustupe tehniku itd..

Prvo se postavlja pitanje za Šabića o poverljivosti informacija. (ustupanje informacija PS-MUP)

Potom se postavlja pitanje da li sme da bude snimljen neko ko nije napravio prekršaj i ovo drugo pitanje je ključno zbog povrede privatnosti i naših i stranih državljana! Napomenuo bih da korisnik autoputa nema razumnu alternativu da pređe relaciju koju pokriva autoput, a da bi koristio autoput mora da bude snimljen i povređena mu je privatnost!

Nešto sam ubeđenja da je ovaj drugi razlog jako bitan za formalno puštanje u rad sistema i da se u tišini čeka reakcija i javnosti i institucija.

Dalje, moja je pretpostavka da se prilikom dosadašnjih načina kontrola brzine snimaju samo oni koji naprave prekršaj (nemam sigurno saznanje o tome, možda neko pouzdano zna, pa nek' potvrdi). Ukoliko je ovo tačno, sve pre toga navedeno može da ima smisla i čini značajan problem u povredi osnovnih ljudskih prava!
  • Vozi: O3 fl 1.2 tsi

Van mreže nidza

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #114 poslato: 07. Sep, 2017. 10:41 »
Ne vidim potrebu da se snimaju putnici, niti vozač. Dovoljno je da bude snimljena tablica.
  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže nelle

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #115 poslato: 07. Sep, 2017. 11:13 »
@nidza
Slažem se, ali je to tehničko pitanje...

Sumnja u način na koji su rešili snimanje na naplatnim rampama, a nisu ih pravili u svrhu za koju bi trebalo da se koriste ubuduće. Dok nije transparentno, otvara sumnju koja ne mora biti tačna, ali je i dalje sumnja dok neko "ne dokaže" da nije tako. A sumnja je u povredu prava na privatnost! To nije zanemariv problem!
  • Vozi: O3 fl 1.2 tsi

Van mreže nidza

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Turbo

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #117 poslato: 07. Sep, 2017. 11:42 »
Mnogo veći problem ovde je utvrđivanje ko je napravio prekršaj. (npr ćale I ja vozimo pa se menjamo), I druga pravno značajna stvar je nadležnost suda koja se utvrđuje prema mestu prekršaja. Oni ne mogu da znaju gde je tačno brzina prekoračena, kod Markovca ili kod NAIS-a npr. Zato ovaj sistem ima mnogo rupa i nije u duhu našeg pravnog sistema, što otvara puno prostora za izvrdavanje.

Plus mi nije jasno kako pune budžet kad im pola predmeta zastari pa plaćaju advokatima opušteno po stotine hiljada dinara po predmetu.

Sent from my SM-G930F  


Van mreže nidza

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #118 poslato: 07. Sep, 2017. 11:47 »
To se sve lako rešava, kao i u sličnim slučajevima do sad. Ne znam šta se brinete, vaše je da pazite kojom brzinom vozite ili da platite. :)

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Turbo

Odg: Novi metod merenja brzine na auto-putu
« Odgovor #119 poslato: 07. Sep, 2017. 12:15 »
Rešava se tako što će advokati da nastave da uzimaju lepe pare od države :-)

Sent from my SM-G930F  




Pretraga foruma [Google]