0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.
Da skines taj lim nista prostije, mislim da ga drzi 6 ili 8 srafova. Skida se za 5 minuta, ali pre toga proveri dal voda prolazi tamo gde sam ti opisao. Ako prolazi, skidas lim, mozda ces trebati malo jace povuci da bi ga odvojio. Lim na mestu gde se spaja sa sasijom ima gumeni dihtung koji vremenom propadne,stvrdne i tuda voda prolazi do motornog prostora, izvadis je celu i sve ocistis, silikon u ruke napunis zljeb i vratis lim. Jako bitna sitnica, kabal koji ide do kompa, on prolazi pored motora od brisaca, sve oko tog kabla dobro silikonisi,pa vrati lim, ako ne stavis silikon oko tog kabla, voda ce ti ponovo proci i nista nisi uradio. (jedan nas clan nije to uradio kad sam mu rekao, pa je sve morao ponovo). Mogli bi moderatori da teme poput, ulaska vode u kabinu, klime i slicno da stave u lepljive, jer ovo su neke stvari koje se dogadjaju na 80% skoda. Ovakve teme treba da su uvek vidljive.Pozz
nadam se da će i ova slika nekome od forumaša pomoći da se riješi vode u kabini. kod mene na zaokruženom dijelu voda ulazi u motorni prostor pa dalje u kabinu.
Ovaj deo gume koji ide oko kablova dobro namazati, jer ako se ne namaze, tu ce podlivati i onda ide svojim tokom do kabine, malo je pipav posao ali resava stvar. generalno fabije imaju te dve slabe tacke, pustanje vode na vratima, i ovde, pa onda sta da vam kazem, na mazanje