Autor Tema: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?  (Pročitano 18887 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Alpbo

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #285 poslato: 17. Jul, 2024. 15:28 »
Daleko od toga da ce sa mazdom imati mir. Meni su se mazde pokazale kao najnepouzdanije po pitanju kvarova sa diznama, dpf, egr i kocnice. Kvarovi ispod 100.000km. Cujem od servisera koji mi je ranije odrzavao mazde u Sloveniji da su novi motori ocaj zivi. Svako malo ima na generalki neku mazdu koja je tek izasla iz garancije. Sto su automobili slozeniji i bogatiji opremom, to se vise pojedinacnih stavki kvari.
Jos da dodam da za kilometrazu koju je kolega Observer naveo, 18-20k km godisnje, uopste ne treba dizel apropo kvarova koje navodi majstor Iz Slo

Van mreže observer

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #286 poslato: 18. Jul, 2024. 10:00 »
Ne razumem pitanje. Vodena pumpa spada u redovno održavanje automobila.

Može da spada u redovno održavanje ako poživi do termina predviđenog za zamenu kaiša, kada se obično menja i pumpa (mada pumpu kao takvu nigde precizno ne navode u servis planovima, bar ovima koji su dostupni običnoj raji). A to je, ako se ne varam, na 120.000. Na temi odakle sam prebacio pitanje, Peji je riknula pumpa na cca 80.000 km. Meni na Polu 1.6 TDI, za deset godina koliko sam ga imao, u VW servisima do 125.000km niko nije ni spominjao pumpu ni kaiš (valjda bi došlo na red za zamenu, da je redovno održavanje u pitanju).

Nakrcali su kola displejima i asistencijama koje kurcu ne služe a da se malo poradi na kvalitetu i trajnosti - to više nikog ne zanima očigledno.

Inače vidim da i Tojota spominje vek za pumpu od 60.000-90.000 MILJA (dakle x1,6 za kilometre), što je solidno ali je i dalje malo.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži maradona

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #287 poslato: 18. Jul, 2024. 11:27 »
Radim veliki servis na ~80k, što je mojom vožnjom na svake dve-dve ipo godine i tad zamenim i vodenu pumpu. Često sam u autu i ne želim da razmišljam da li će i koliko potrajati.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Na mreži zoranius

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #288 poslato: 19. Jul, 2024. 08:10 »
Čini mi se da su pumpe celoj VW grupaciji rak rana. Meni je otišla na 30000km. Srećom je auto još bio u garanciji i desilo se u gradu par dana pred put na letovanje. Zapalio bih auto da mi se desilo negde u nedođiji na autu starom 3 godine.
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Na mreži maradona

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #289 poslato: 19. Jul, 2024. 19:42 »
Da ne bude da pišem samo off-topic, planiram sledeće leto prodati Superb i kupiti BMW 540i G30, u zavisnosti od finansija ću videti da li će biti facelift model ili ne. Jedino taj auto vidim kao pravu zamenu za Superb.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Van mreže fobia24

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #290 poslato: 19. Jul, 2024. 22:38 »
Pa nisi ti blesav, direkt u premium.

Na mreži maradona

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #291 poslato: 19. Jul, 2024. 23:09 »
Moje mišljenje je da Superb nema konkurenta u tom cenovnom rangu i zaista uživam u vožnji. Mislim da mi ne bi bio problem da ga vozim još par godina ako zatreba. Tako da je pravi upgrade, ako gledamo limuzine više srednje klase, jedino Audi A6, BMW 5 ili Mercedes E klase. Od navedenih mi jedino BMW 5 odgovara.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Na mreži Fbia

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #292 poslato: 21. Jul, 2024. 15:03 »
Posle moje prve Skode (F4) bila bi isto Skoda i to iskljucivo opet F4 sa jos malo odabrane opreme (naprimer voleo bih da probam sportska sedista i jos par stvari pa onda da odlucim). Eventualni izbor bi bio Golf 1.5 tsi (sa rucnim menjacem ili da probam njegov dsg pa da odlucim)...
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Van mreže Cermet

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #293 poslato: 31. Avg, 2024. 22:02 »
@Zdushan jel može malo objašnjenja kako je moguće da voziš Superb TDI, a razmišljaš i o CRV i o BMW-u525, to su valjda dve babe i tri žabe, nisam video da neko ima takve dileme..
  • Vozi: Superb 2.0TFSI STYLE Plus Remap 270HP, VW Bora 1.8Turbo 20V Highline Remap 210HP

Van mreže Zdushan

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #294 poslato: 31. Avg, 2024. 22:06 »
Ne može

Van mreže Cermet

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #295 poslato: 31. Avg, 2024. 23:59 »
Postavio sam ti vrlo logično automobilsko pitanje.

Nisi odgovorio, pa evo pojašnjenja: svako ko ima neki rezon/ukus o automobilima, pa i uopšte, ako se dvoumi - dvoumi se među sličnima.

Ali ako se neko neko troumi/četvoroumi o autima i uopšte o stvarima koje međusobno nemaju dodirnih tačaka - to onda govori o njemu, a ne o tim stvarima 😉
  • Vozi: Superb 2.0TFSI STYLE Plus Remap 270HP, VW Bora 1.8Turbo 20V Highline Remap 210HP

Na mreži Bingodalton

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #296 poslato: 01. Sep, 2024. 10:34 »
Sasvim je normalno da se covek troumi i postoji logika iza toga da su to totalno razliciti automobili. Jednostavno, ne postoji savrsen auto i uvek nesto moras zrtvovati. Ili da imas 5 automobila, sto retki imaju prilike sebi da ispune.
I ja lutam od kabrioleta, preko manjih i vecih limuzina, elektro, benzin, dizela, do Multivana.

Posebni su oni koji konfigurisu sebi savrsen auto i cekaju ga mesecima, a onda ga hvale godinama kao da je spejs-satl.

Van mreže Cermet

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #297 poslato: 01. Sep, 2024. 12:16 »
I ja lutam od kabrioleta, preko manjih i vecih limuzina, elektro, benzin, dizela, do Multivana.
Sad tek vidim da ima još ovakvih  🤯😂

Možete li da objasnite gde je logika u tome?  wall1

Jel time treba da zaključimo da imate mnogo para?

Ili to govori nešto drugo? 🤯
  • Vozi: Superb 2.0TFSI STYLE Plus Remap 270HP, VW Bora 1.8Turbo 20V Highline Remap 210HP

Van mreže Maksimus

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #298 poslato: 01. Sep, 2024. 13:50 »
Pa vidi se onde u levom cajgeru orosecna potrosnja 5.0.

“Problem” je sto je ta dugorocna potrosnja u stvari uzorak od celih 630.1 km, koliko vidim dole na “trip”(koji se jelte lako resetuje).

Na mreži Mihailo

Odg: Kupovina sledećeg auta - diskusija. Šta posle Škode?
« Odgovor #299 poslato: 01. Sep, 2024. 14:11 »
Mislim da taj trip nije vezan za tu potrosnju koja se vidi u levom cajgeru. Sto znaci da dugorocna moze biti i na uzorku od 10-20km. Ne znam sto ste zapeli, jasno je coveku sta vi pominjete, ali ono to nece da pokaze, i ako bude pokazao bice na uzorku samo otvorene voznje. Upravo ovo sto je napisao da svaki auto moze trositi 20l po gradu govori da razume o cemu pisete, samo nas je*ava sve. Ocigledno hoce da se kao i vecina vozaca kod nas hvali manjom potrosnjom nego sto je fabrika propisala... Moj prvi komsija nije izasao iz grada vec par godina, a relevantna potrosnja mu je na relaciji Va-Bg-Va, Ibarskom, posto zadnji put kad je vozio nije bilo auto puta... Svi mi vozimo u razlicitim uslovima, neko mozda sa razlicitim autima, i ja bih voleo da imam auto samo za grad i samo za putovanja, na zalost trenutno to nije moguce... Poznanik jedan ima superba mk2 fl, oko 100kkm presao, bukvalno nije video grada, a pored toga oktavija a5 i corsa videli nisu otvoren put...
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks



Pretraga foruma [Google]