Autor Tema: Škoda Fabija Combi 16V  (Pročitano 1759 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže selektorZapočeo temu

Škoda Fabija Combi 16V
« poslato: 13. Sep, 2013. 17:32 »
Postovanje,
u planu sam da mijenjam auto i slucajno mi iskrsnu Škoda Fabia Combi 16V 70tak KW, nisam siguran da li je 1,4 ili 1,6 benzin. Presla je oko 160,000, 2008. godiste. Kako mi se cini srednja klasa opreme (2airbaga, manualna klima, maglenke...).
Posto nisam najupuceniji u skode, a neophodni su mi brzi savjeti, pa vas molim ako neko moze da me uputi da li se isplati ili ne.
Otprilike kakva su iskustva, potrosnja, koliko je sigurno i rentabilno uvesti plin. Posto nisam bio pristalica benzinaca, jako slabo sam upucen u njih. Cijena mu je oko 4300e u BiH, a kako sam gledao to je dobra cijena. Auto sam vidio i izgleda veoma dobro.
Unaprijed zahvalan!


Van mreže selektorZapočeo temu

Odg: Škoda Fabija Combi 16V
« Odgovor #1 poslato: 22. Sep, 2013. 09:30 »
Moze li mi neko dati savjet sa ovim motorom?
Da li valja, kada se mijenja lanac i slicno.

Van mreže Karlheinz

Odg: Škoda Fabija Combi 16V
« Odgovor #2 poslato: 22. Sep, 2013. 13:40 »
Vlasnici sa fabijama su najaktivniji na forumu, nadam se da će se neko javiti sa korisnom informacijom...
Ta koju gledaš je 1400ccm, a ako ima 16v onda ume i da potroši malo više. Plin je rentabilan ako ideš min 15.000 - 20.000km godišnje.
  • Vozi: Yeti

Van mreže djordje48

Odg: Škoda Fabija Combi 16V
« Odgovor #3 poslato: 22. Sep, 2013. 14:33 »
nemam iskustva sa ovim motorom, ali sa plinom da. posto prelazim 30-35 000 godisnje, plin mi se isplati. apslutno je bezbedan, ako se ugradi u ovlascenom servisu. sad je sve to moderna elektronika, dobijas sekvencijalni sistem i racunar koji sam proracuava parametre TNG smese i ostale parametre za prelazak sa benzna na gas pri startu motora. razliku u voznji uopste neces osetititi, ali ces znacajno ustedeti. koje su mane? smanjujes prtljazni prostor kad stavis bocu i to je to...ono sto mnogi zaborave, a sto je tako karakteristicno za nas mentalitet je da ponekad obrnu koji krug na benzin kad ugrade gas. ja uvek tocim pun rez gasa i praznim ga dok se sve ne potrosi i kad mi sve nestane, uvek predjem koji km do pumpe na benzinu. tako trosim 30-40l benzina na oko 6000 km predjenih sa gasom.zato mi se nikad nece zapusiti dizne zbog nekoriscenja benzina. Inace, svakodnevno radim sa TNG-om jer mi je to struka. Kao i sve u zivotu, ako radis ofrlje i ako mislis da si ustedeo ako nestrucno uradis, nastradas. ako se drzis pravila i standarda, apsolutno bezbedno 8)

Van mreže dusko zemun

Odg: Škoda Fabija Combi 16V
« Odgovor #4 poslato: 22. Sep, 2013. 14:36 »
ako nije kasno za savet da se i ja oglasim...
motor 1.4 16v vozio sam u roomsteru isto godiste... sta da kazem... ? primecena je potrosnja ulja... na nekih 104.000km, smatram da je daleko srecnije resenje model 1.6 16V.. dobar drugar vozi takav auto sa 100.000km i skoro je uNSADu ugradio plin za nekih do 400e sa atestom... i auto se solidno ponasa, sa potrosnjom do 8.5litara plina...
sve zavisi od kilometraze koju godisnje prelazite?
svakako moj Like za model 1.6 16V, a velika rezerva za 1.4 16V...(ovaj motor se dosta trazi preko oglasa, dok motor 1.6 16V jos niko nije trazio...)
pozdrav i se najbolje
  • Vozi: skoda 110R, felicia pik up FUN, OCTAVIA TOUR ...