Autor Tema: Gasi se dok je hladan  (Pročitano 5397 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Gasi se dok je hladan
« poslato: 13. Sep, 2013. 18:46 »
Pozdrav ljudi, imam problem da mi se auto na plinu gasi dok se malo ne zagreje, upali ali ne drzi ler gas, ler gas pada i gasi se. kada se malo zagreje sve je u redu, probao sam da stelujem ler na isparivaču ali nista, na benzinu drzi ler gas?

Van mreže milosgranice

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #1 poslato: 13. Sep, 2013. 18:52 »
koliko je star ispariva, mozda su membrane lose
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #2 poslato: 13. Sep, 2013. 18:56 »
Oko tri godine.

Van mreže milosgranice

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #3 poslato: 13. Sep, 2013. 19:30 »
ako je vakumski isparivac u pitanju onda je kod njih preporucljiv servis na 30kkm predjenih, sad ti verovatno znas koliko je on presao

edit1: ja bih vozio tako dok ne bih nista dirao

edit2: da li ti se povecala potrosnja?
« Poslednja izmena: 14. Sep, 2013. 04:58 pedja »
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže olajkris

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #4 poslato: 13. Sep, 2013. 20:24 »
Pozdrav ljudi, imam problem da mi se auto na plinu gasi dok se malo ne zagreje, upali ali ne drzi ler gas, ler gas pada i gasi se. kada se malo zagreje sve je u redu, probao sam da stelujem ler na isparivaču ali nista, na benzinu drzi ler gas?


A da tebi prijatelju ne radi mozda automatski saug??? objasni malko vise od prilike do koje temp. ikoliko mu treba da prestane da se gasi

Van mreže dulefontana

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #5 poslato: 13. Sep, 2013. 20:58 »
Pa ako na benzinu radi normalno onda mislim da nije auto sauh, mada sam i sam hteo da napisem auto sauh

Sent from my HTC Desire X


Van mreže milosgranice

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #6 poslato: 13. Sep, 2013. 21:34 »
ima logike da bude to, plin ne voli saug do kraja
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže olajkris

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #7 poslato: 13. Sep, 2013. 21:39 »
Pa ako na benzinu radi normalno onda mislim da nije auto sauh, mada sam i sam hteo da napisem auto sauh

Sent from my HTC Desire X


znam dule al na primer meni na feli na benzinu ima uvek dobar ler cak i na prvoj crti posle 70 stepeni. dok ne plin je manji nekih recimo 600 obrtaja. dok ne predje nesto malko tu prvu crtu posle 70 stepeni. mozda samo treba da se poveca vreme aktivnosti sauga. no mozda gresim al nek obrati paznju koliko mu drzi ulkjucen saug.

Van mreže olajkris

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #8 poslato: 13. Sep, 2013. 21:44 »
ima logike da bude to, plin ne voli saug do kraja

Daj boze samo da je saug moze i vreme aktivnosti da se regulise i koliko da zatvori klapnu. ja sam kod mene nastelovao tek nesto vise od 1000obrtaja da bude oko 1000 1100 i tako je zimi kad upalim i drzi sve dok ne predje malo tu crtu od 70 stepeni. jel ispod nje ako stisnem pedalu gasa da se iskljuci saug bude malko dobar pa polako pocinje da opada pa da se pali lampica punjenja i da se gasi auto.

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #9 poslato: 13. Sep, 2013. 21:52 »
Prestaje da se gasi posle 3-4 minuta, čim malo skazaljka za temp pređe donji beli deo na pokazivacu, na benzinu je saug 1500 kad postigne temperaturu padne na 1000 a na plinu nesto ispod 1500 dok je hladan a kad postigne temp. između 700 i 800 obrtaja(kad je sve bilo u redu!), sada dok je hladan ne drzi ler kad krene da ga drzi negde je oko 1200 i posle se normalizuje na oko 700. Saug drzi dok ne postigne radnu temp. Creva za vazduh sam pregledao i sva su u redu.

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #10 poslato: 13. Sep, 2013. 21:54 »
A kako se steluje saug. da probam ujutru?

Van mreže olajkris

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #11 poslato: 13. Sep, 2013. 22:25 »
prva slika je stelovanje broja obrtaja dok auto radi pod saugom....



 pod brojem 52 se vidi sraf sa kojim stelujes

na sledecoj princip podesavanje vremena koliko dugo da radi auto pod saugom.



taj donji deo na slici gde se kace creva od vode je fiksiran sa tri manja krstasta srafa njih malo popusti i zarotiras deo. e sad dok stojis sa suvozaceve strane i gledas na nju rotiranjem u smeru skazaljke se povecava vreme rada a suprotno u smeru skazaljke se smanjuje. nisam bas siguran za smerove ali ne mozes puno pogresiti imas samo dve mogucnosti ako nije jedna onda je druga... :) izvini ali je proslo malo od kad sam radio pa sam zaboravio.

Van mreže olajkris

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #12 poslato: 13. Sep, 2013. 22:29 »
Evo nasao sam sa starog foruma gde sam vec jednom objasnjavao podesavanje vremena nisam pogresio oko objasnjenja malo pre:

Saug podesaavas tako sto kad popustis ta tri srafa i rotiras prema veznom limu ili sofersajbni. prema sajbni kada rotiras dobijas da pre ugreje saug i iskljuci a prema veznom limu kada okreces labavis napetost bimetalne spirale i kasnije se zagreva time i kasnije iskljucuje saug. to ti je cela nauka.

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #13 poslato: 13. Sep, 2013. 22:55 »
Ok, hvala, probacu sutra pa javljam, a na koliko obrtaja treba da ga nastelujem, jel postoji neko pravilo?

Van mreže olajkris

Odg: Gasi se dok je hladan
« Odgovor #14 poslato: 13. Sep, 2013. 23:05 »
pazi kod mene je na 1100 obrtaja pod punim saugom ali mislim da ne valja ni preterano velik jel time dizes i potrosnju.