Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA Modeli
»
FAVORIT
»
Skoda ''trza''
Strana:
1
2
»
Dole
Autor
Tema: Skoda ''trza'' (Pročitano 4596 puta)
0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
mladen84
Style
Poruke: 81
Like ukupno: 1
L&K ugled:
2
Lokacija: nis
Skoda ''trza''
«
poslato:
25. Okt, 2017. 01:21 »
Forumasi, imam prolem, svakako cu do majstora, ali cisto da se posavetujem i sa vama ovde.
Kada je motor hladan, i pri polasku u prvoj brzini, motor zatrese, nista jako, nista preterano, ali dovoljno da se oseti.
Cim se malo zagreje, takvih simptoma vise nema. Sta bi moglo biti?
Da napomenem samo da mi je majstor na prethodnom servisu napisao sta je sledece za servis, sta da kupim i sta se menja, pa da li to ima veze sa tim:
Manzenta zgloba do menjaca (desna poluosovina), a uz nju i grafitna mast; semering biraca brzina na menjacu
«
Poslednja izmena: 25. Okt, 2017. 01:31 mladen84
»
Vozi: Skoda Favorit 135 L 1991.
nidza
Laurin&Klement
Poruke: 1319
Like ukupno: 54
L&K ugled:
32
Lokacija: Beograd
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #1 poslato:
26. Okt, 2017. 11:47 »
Ne verujem da zamena pomenutih delova utiče.
Može da trza od raznih stvari. Ako nije dramatično ne bih to ni rešavao.
Trza motor ili kvačilo?
Sent from my SM-N9005
Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021
mladen84
Style
Poruke: 81
Like ukupno: 1
L&K ugled:
2
Lokacija: nis
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #2 poslato:
27. Okt, 2017. 00:40 »
Nidzo, kada treba da krene, 1/3 kvacila zavibrira malo, auto se zatrese, osetim na sedistu. Jos mi uz to i ona kazaljla za plin ne pokazuje nista, ukovala. :-)
Vozi: Skoda Favorit 135 L 1991.
nidza
Laurin&Klement
Poruke: 1319
Like ukupno: 54
L&K ugled:
32
Lokacija: Beograd
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #3 poslato:
27. Okt, 2017. 07:16 »
Može biti i neki nosač motora, možda onaj na menjaču. Može biti lamela da je u takvom stanju da na hladnom frikciona površina đipa umesto da malo prokliza, ako je već potrošena.
Uglavnom, meni ne zvuči ozbiljno. Vozio bih tako dok se ne pogorša, ali nemoj forum da ti rešava probleme na autu ovog tipa. Nije moguće napraviti ispravnu dijagnostiku na ovaj način.
Sent from my SM-N9005
Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021
mladen84
Style
Poruke: 81
Like ukupno: 1
L&K ugled:
2
Lokacija: nis
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #4 poslato:
27. Okt, 2017. 14:00 »
Hvala na odgovoru Nidzo.
Naravno da idem kod majstora, nego ovde pitam cisto da znam ako je neko imao slicno iskustvo, koliko je to kostalo i slicno.
Moguce da je lamela, to nikad nije menjano.
Vozi: Skoda Favorit 135 L 1991.
nidza
Laurin&Klement
Poruke: 1319
Like ukupno: 54
L&K ugled:
32
Lokacija: Beograd
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #5 poslato:
27. Okt, 2017. 14:11 »
Ako majstor ne nađe ništa ozbiljno, ja to ne bih ni dirao, jer je prosto prihvatljiv nedostatak u pitanju. Ako počne da kliza i zeza lamela, ili se pojave neki zabrinjavajući zvuci, onda se menja.
Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021
Bobi
Laurin&Klement
Poruke: 450
Like ukupno: 3
L&K ugled:
28
Lokacija: Aleksinac
Moj Skoda Club Aleksinac...
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #6 poslato:
27. Okt, 2017. 17:21 »
Kada kreces iz mesta i naglo pustis gas(kao kad ga potpisujes
),kako se tad ponasa? ima li trzanja i tresenja i tad ili ne?
Vozi: Skoda Octavia MK1 1.6L MPI ' 98 benz+tng
mladen84
Style
Poruke: 81
Like ukupno: 1
L&K ugled:
2
Lokacija: nis
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #7 poslato:
02. Nov, 2017. 13:34 »
U pitanju je korpa, nije hitno menjanje jer nije nista toliko strasno. To mi je rekao majstor koji mi je radio ''lobotomiju'' motora. :-) Cena za ruke je 30€, plus koliko kostaju delovi, a video sam da je najskuplja varijanta 5000 dinara za delove.
Vozi: Skoda Favorit 135 L 1991.
mladen84
Style
Poruke: 81
Like ukupno: 1
L&K ugled:
2
Lokacija: nis
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #8 poslato:
15. Nov, 2017. 15:55 »
Sve u svemu, nije bila ni korpa, ni nesto drugo ozbiljno, vec nije bio podesen ler gas kako treba i nije bio u ''koordinaciji'' sa isparivacem.
Mali oftopik, da li je normalno da se vremenom izgubi malo rashadne tecnosti?
Vozi: Skoda Favorit 135 L 1991.
pajapop
Laurin&Klement
Poruke: 745
Like ukupno: 90
L&K ugled:
15
Lokacija: Beograd
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #9 poslato:
16. Nov, 2017. 16:09 »
Sto se tice gubitka rashladne tecnosti...pod uslovom da negde ne curi...Koliko sam ukapirao, moja Felicija ima isti motor kao i Favorit pa zato sad to i pisem...I ja imam isti problem sa gubitkom tecnosti...Odgovor majstora je da ti motori imaju plivajuce hilzne, koje vremenom potanjaju i javlja se luft izmedju dihtunga glave i gornje povrsine bloka motora gde prolazi tecnost u cilindre i "sagoreva"...Resenje je u postavljanju bakarnih prstenova (odredjene debljine) koji bi taj luft popunili...
Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.
Bobi
Laurin&Klement
Poruke: 450
Like ukupno: 3
L&K ugled:
28
Lokacija: Aleksinac
Moj Skoda Club Aleksinac...
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #10 poslato:
16. Nov, 2017. 16:44 »
Plivajuce hilzne nikako nemogu ga potonu ili promene svoju spoljnu dimenziju a svakako imaju odgovarajuce bakarne prstenove (kojih ima u tri debljine)i bez njih bi rashladna tecnost iscurela u karter motora. Jedino tu popusti dihtung glave koji vremenom sagori na nekim mestima ili izgubi svoju debljinu ( kvalitet materijala od kog je izradjen...).
U par slucajeva sam do sada imao priliku da vidim kako majstor sklopi motor a ne postavi odgovarajuci bakarni prsten ispod hilzne i novi dihtung izgura nekih godinu dana eksploatacije i popusti na mestima gde su hilzne nize od bloka motora i tu voda ulazi u cilindre...
Vozi: Skoda Octavia MK1 1.6L MPI ' 98 benz+tng
Filo
Laurin&Klement
Poruke: 442
Like ukupno: 18
L&K ugled:
15
Lokacija: Skopje, Makedonija
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #11 poslato:
16. Nov, 2017. 18:12 »
Ako je 100-200 ml na recimo 2000 km nisu nista, nema prostor za briga. Kod mene otkad sam promenio plavi u rozevi antifriz, svugde gde gumeni creva se spajaju sa aluminiumski delove kod motora, imaju rozevu boju sta znaci moguce je da po malo od svugde propusta/ispariva ili sta i da se desava. Na toliko spojeve i gumeni creva, to je normalno, pa pola od tih creva garant su 15+ godine starije.
Ja za jedna godina presao sam 4000 km i dosipao sam 500 ml antifriza, tako da ne brinem se za ovu kolicinu gubitka antifriz.
Sve dok creva su meki i ne pocne da gubi 1 litar na 500 km nema prostor za briga.
Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995
mladen84
Style
Poruke: 81
Like ukupno: 1
L&K ugled:
2
Lokacija: nis
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #12 poslato:
17. Nov, 2017. 00:53 »
Primetio sam da sam vremenom malo izgubio tecnost, na mozda 2000 km se izgubila jedna casa. Auspuh ne dimi, cep poklopca za ulje je crn, nema onog zutog na njemu. Imao sam tecnost izmedju dve crte koje oznacavaju max i min, a sad je na min. Unutra je sve suvo. Creva su meka. Pretpostavljam da se kod progorenog dihtunga mnogo vise tecnosti gubi...
Testiracu kada budem dodao tecnost, samo cu morati sa servisom da proverim sta su mi stavili, jer ono meni ne deluje da je roze, vec zeleno.
U uputstvu za moju skodu pise da se koristi glisantin g48.
Vozi: Skoda Favorit 135 L 1991.
Filo
Laurin&Klement
Poruke: 442
Like ukupno: 18
L&K ugled:
15
Lokacija: Skopje, Makedonija
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #13 poslato:
17. Nov, 2017. 01:55 »
Nista nije 200 ml za 2000 km. Moj savet, ne trosi uzalud nerve za 200 ml gubitka antifriz na 2000 km.
Vozi: Skoda Felicia 1.3 LX 1995
mladen84
Style
Poruke: 81
Like ukupno: 1
L&K ugled:
2
Lokacija: nis
Odg: Skoda ''trza''
«
Odgovor #14 poslato:
17. Nov, 2017. 02:41 »
Primetio sam i da kad je hladan motor, nivo tecnosti je nesto manji, a kad se zagreje visi, kao na slikama, da li je to normalno? Auto stoji malo nakrivo
Sutra cu da dolijem tecnost posto fali malo. Letos je bila manje od pola puna ova posuda.
Vozi: Skoda Favorit 135 L 1991.
Strana:
1
2
»
Gore