Autor Tema: Vuce u desno..  (Pročitano 10229 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sumadinac1.4 16v

Odg: Vuce u desno..
« Odgovor #15 poslato: 30. Jul, 2014. 22:14 »
dole pri kraju pominju problem koji imate
KVAROVI
Škode su danas poznate po pouzdanosti. Čak i da se desi neki kvar, delovi i popravke nisu skupi, a servisa ima sasvim dovoljno.
Par stvari koje treba proveriti pri kupovini su eventualna curenja vode u kabini, što je posledica zapušenog odliva klima uređaja. Obratite pažnju i na nivo rashladne tečnosti jer su moguća sitna curenja, popuštanja creva i eventualno pregrevanje.

Ako se odlučite za benzinca od 1.4L treba proveriti da nije pomešao ulje i vodu, jer nije redak slučaj da dihtung glave popusti, a ovakve popravke su nepotrebne i veoma skupe.

1.2 benzin. Škoda Fabia proizvedens do leta 2004., svetli lampica kvara na motoru, izduvni sistem obično ukazuje na kvar lambda sonde.

1.4 8v (60KS i 68KS) benzinski motor. Škoda Fabia proizvedena pre januara 2001., problem sa lošim zaptivačem glave motora, što može dovesti do proboja zaptivača i samim tim mešanje ulja i rashladne tečnosti, što može dovesti do uništenja motora. Takođe, motori pravljeni do septembra 2001., se često suočavaju sa kvarom termo prekida, što može dovesti do pregrevanja.

1.4 16V benzinski motori. Škoda Fabia proizvedena posle novembra 2000. postoji opasnost od habanje motora pri pokretanju pri vrlo hladnom vremenu, kada je temperatura niža od -5°C, usled zamrzavanja iberlaufa. Kasnije, ovaj problem je rešen instaliranjem novog iberlaufa, koji sprečava smrzavanje.

1.4 16V benzinski motori. Škoda Fabia proizvedena do novembra 2001., moguće je pucanje zupčasog kajša pre propisane zamene, što dovodi do ozbiljnog oštećenja ventila, bregaste osovine, klipova i spojnice, a samim tim to zahteva promenu celog motora.

1.4 16V benzinski motori. Škoda Fabia proizvedena do novembra 2002., česti kvarovi na bobini.

Kod 1,4 benzinskih motora verzijama napravljen do marta 2004., moguće neočekivano paljenje lapmice kontrole motora. Rešenje reprogramiranje računara motora.

Dizel motori. Na većini Škoda Fabia na oko 30000km počinje problem sa termostatom, gde rashladna tečnost curi iz pukotina u kućište oko njega. Može da se reši sa ugradnjom kvalitetnijeg termostata.

Za modele proizvedene do novembra 2003., zbog lošeg fabričkog podešavanja prednje trapa, vozila su sklona skretanju udesno, vršeno je naknadno podešavanje trapa.

Kod Škoda Fabia napravljenjih posle decembra 2003. i onih iz juna 2001., pojavilo se veoma intenzivno habanje guma.

Na nekim modelima proizvedenim do novembra 2001., problem sa električnim konektorima na senzoru na papučici kočnice, što zauzvrat dovodi do toga da se stop svetla ne pali.

Problematični radija u modelima proizvedenim do novembra 2001., među ostalim problemima, uključujući čestu neposlušnost kontrolnih dugmadi, zamenjeni pod garancijom.

Telo je propisno zaštićeni od korozije. Korisnici se žale na kvalitet boje.

Zadnji prozori.Na modelima proizvedenim do decembra 2001., zadnji prozori mogu pasti u vrata.