Autor Tema: KAROQ 1.0TSI test i utisci  (Pročitano 43839 puta)

0 članova i 12 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže djordje48

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #105 poslato: 03. Dec, 2019. 13:16 »
Samo je krajnje vreme da umre atmo MPI benzinac u VW grupaciji od 60 i 75 KS. Samo TSI ne slabiji od 90 KS i sve ce biti ok.

Da napisem jos jedno poredjenje: 1.0 TSI od 90 KS je daleko mocniji u oktaviji nego sto je 1.0 MPI 60 KS mocan u fabiji.

Zlajo? bravo2

Van mreže 9800pro

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #106 poslato: 03. Dec, 2019. 13:28 »
Evo mali info vezano za tuning 1.0tsi-a.
Znači radi se o THP Solutions firmu tu kod nas u HR.
Ljudi rade sve na valjcima, custom za svaki auto.
Za 1.0tsi ide 20-25ks gore, vrijeme rada 4-5 sati, cijena cca 500€.
Svakako ću ozbiljno ramisliti o tome kad stigne auto.
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

Van mreže Filip BG

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #107 poslato: 03. Dec, 2019. 14:26 »
Klip jeste star (i verovatno naručen od strane marketinga), ali pokazuje da i 1.0 TSI od 85kw može biti upotrebljiv u svakodnevnoj vožnji.
Neka je vama 9800pro srećna kupovina i da u zdravlju koristite svoju novu Škodu. Nemojte se opterećivati chip tuning-om. Ne bih žrtvovao garanciju radi chip tuning-a.
Uživajte u vožnji, izletima, životu.

https://www.youtube.com/watch?v=JXrjpWZFpiQ
  • Vozi: Superb mk3 1.5 TSI

Van mreže petarp031

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #108 poslato: 03. Dec, 2019. 14:29 »
Slozio bih se sa Filipom, taj motor ide dosta fino i sa fabrickom snagom, cipovanje bih zaobisao. Pozdrav

Sent from my SM-A920F  


Van mreže nemilose

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #109 poslato: 03. Dec, 2019. 20:20 »
Što se tiče 250m za 10s, primetio sam da moj klinac uči ubrzano kretanje iz Fizike, pa sam mu dao da malo vežba
Ako je ravnomerno ubrzanje, posle tih 250m brzina bi bila 180 km/h. Ubrzanje od 0 do 100 km/h bi bilo za 5.5 sekundi i onda još 4.5 sekundi do 180 km/h. Slabije od F1, ali i dalje nedostižno za obične automobile
  • Vozi: Škoda Superb III FL Ambition+ 1.5 TSI MT6

Van mreže petarp031

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #110 poslato: 03. Dec, 2019. 20:36 »
Narocito ako forsaz ne ide u crveno, jer kolega rece da salta u manjim obrtajima, al je vest sa menjacem
Mada sa sluzbenom fabiom sve je moguce, znam po svojoj
Nadam se da niko nece zameriti, salimo se malo.

Sent from my SM-A920F  


Na mreži hakkler

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #111 poslato: 03. Dec, 2019. 21:53 »
Evo mali info vezano za tuning 1.0tsi-a.
Znači radi se o THP Solutions firmu tu kod nas u HR.
Ljudi rade sve na valjcima, custom za svaki auto.
Za 1.0tsi ide 20-25ks gore, vrijeme rada 4-5 sati, cijena cca 500€.
Svakako ću ozbiljno ramisliti o tome kad stigne auto.
Inače opće poznato je da tsi motori od vag grupacije dolaze i sa više ks od deklariranih..ovisno kako ti grah padne i na kojega naletiš. Tako da bi obavezno bio prisutan mjerenju..stock oem i poslije.Ako na dynu izbaci..bubam napamet cca 120..122 ks i par nm više. Ne znam baš koliko je isplativo ići za 500eura par ks više i 30tak nm.
Al ok..svatko zna najbolje za sebe.

Van mreže 9800pro

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #112 poslato: 04. Dec, 2019. 11:12 »
Samo polako, razlika je između "ozbiljno razmišljam" i sigurno idem.
Dok stigne auto još se 10 puta predomislim.
Kako će mi auto biti parkiran na ulici razmišljam i o keramici za lak.
Imam ponudu za 9H sa 5 godina garancije za isto cca 500-550 eura.
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #113 poslato: 05. Jan, 2020. 11:59 »
Pozdrav hardmax. Ti si jedan od retkih sa 1.0 TSI koji su aktivni na forumu. Kaži molim te utiske u vožnji. Kako ti se čini auto u gradu i na otvorenom ili uz brdo tj. da li si zadovoljan snagom motora, ubrzanjem i slično.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže hardmax

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #114 poslato: 07. Jan, 2020. 10:22 »
Ja nisam tip vozača koji se kune u manuelni menjač "jer samo ja mogu da menjam dovoljno brzo brzine a ne kompjuter" dakle vozim ekonomično i bezbedno po gradu, na autoputu 130 tempomat, na Ibarskoj znam malo brže da vozim i često pretičem.
Pre Karoqa sam vozio Megan 3 1.5 105ks koji je meni bio auto za udobnu i ekonomičnu vožnju na autoputu i sa dovoljno snage za bezbedno preticanje na magistralnim putevima.
Karoq 1.0TSI 115ks je osteno brzi i startniji od navedenog dizel megana vozi se u niskim obrtajima ko dizeli jer ima turbinu i naravno tih. Ima odlično uparen menjač sa motorom te nema potrebe za čestim šaltanjem po gradu jer u drugoj sa početnih 1000rpm moze da potera uzbrdo. Ja sam bio skeptičan da li ce klima mnogo uticati na snagu motora da li će moći uzbrdo da vuče i slično jer mi je samo u glavi bilo tih 1000ccm ali klima radi odlično sigurno utiče na snagu ali ne u toj meri da sam ja uspeo da primetim i auto vuče uzbrdo odlično jednostavno više nije bitna kubikaža već konjaza kod novih turbo benzinaca.
Auto ima odličnu zvučnu izolaciju pa se motor jedva čuje u visokom obrtajima.
Najbolje je koga interesuje kupovina da ode na test vožnju i proba 1.0TSI jer ne može se to objasniti kad u glavi imas Yaris 1.0 koji jedva ide i moraš klimu da iskljucis kad hoćeš da pretičeš :)

Sent from my LYA-L29  

  • Vozi: Nissan Qashqai 1.3 DIG-T Xtronic 2024 - Ex Škoda Karoq 1.0 TSI

Van mreže 9800pro

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #115 poslato: 07. Jan, 2020. 12:23 »
Meni moj stiže početkom drugog mjeseca pa će biti još utisaka.
Ako nova Octavia ima 1.0 sa 110ks onda ne vidim da bi 115ks bio problem za Karoqa.
Isti taj 1.0tsi u Aroni sa nas troje( što ispada Karoq sa jednom osobom) se vozi vrlo dobro, i ubrzavanje i sve.
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

Van mreže 9800pro

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #116 poslato: 06. Mar, 2020. 21:59 »
Konačno, nakon mjesec dana peripetija sa kreditom idući tjedan idem po auto. Već je tu mjesec dana ali banke ko banke, sve zakomplicirale.
Dakle 1.0 tsi Style, Quartz Grey, Digitalni kokpit i sportska sjedala, jedva čekam
Kad stigne odmah otvaram garažu i stavljam slike te javljam dojmove.
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

Van mreže 9800pro

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #117 poslato: 05. Apr, 2020. 15:07 »
Evo dok ne otvorim garažu, ukratko...
Već 3 tjedna je kod mene, 1.0tsi Style, Quartz Grey.
Od dodatne opreme: rikverc kamera, sportska sjedala, sportski volan, dupla guma/tekstil podnica, grijane mlaznice brisača (bile jeftine).
Prvo što se svi pitaju, kako ide? E pa dobro, ja sam za sada vrlo zadovoljan.
Je da mu treba malo više okretaja da povuče tj. da se osjeti onaj šus kad krene, recimo iznad 3000-3500, ali za po gradu gdje mi je prosjek 35km/h nije ni bitno.
Nisam još bio u situaciji gdje bi mi trebao jači motor.
Isto, auto je tako dobro izoliran da se ni ne primjeti na kojoj brzini se vozi, gledam okolo i odjednom 120km/h. Zbog te izoliranosti se malo dobije osjećaj da je auto spor ali u stvari nije, samo se ne osjeti brzina.
Još ga nisam ni pošteno stisnuo jer ima tek 500km ali kad se razradi biti će ok.
Potrošnja do sada prosjek 7.3l 100% grad bez klime.
Udobnost vrhunska, kvaliteta izrade isto visoka, ništa ne klapara ili škripi.
Da li sam zadovoljan izborom, veliko DA.
Jedino sam primjetio da više nema 1.0tsi mašine kod nas u HR u ponudi. Valjda se slabo prodaje zbog 1.6tdi...u DE ima 1.0tsi u ponudi tako da je do naših.

  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan

Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #118 poslato: 05. Apr, 2020. 18:58 »
Kod nas su za novu Octaviu izbacili iz ponude 1.0 TSI. Kreće od 1.5 TSI i kako vidim klotara više nije ista već sadrži više opreme što dolazi i sa većom početnom cenom. Razradi Karoq-a i srećno ti bilo pa se nadam novim utiscima i garaži. Hvala.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže 9800pro

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #119 poslato: 05. Apr, 2020. 19:02 »
Ni kod nas nema 1.0tsi makar cijena za 1.5 je vrlo dobra pa ni ne treba taj mali motor.
Da sad uzimam auto ozbiljno bi se premišljao između Karoqa i Octavie karavan 1.5tsi koja je jeftinija.
Garaža će samo da napravim malo bolje slike
  • Vozi: Ford Focus mk1 1.8 16V karavan