0 članova i 14 gostiju pregledaju ovu temu.
Bobaneee ! Spašavaj me. Ovi su svi protiv mene.
Ja ne znam kako ljudi voze, ali meni uspeva i sa obicnim atmosferskim 1.4 sa 85-86 KS u sluzbenoj Fabiji da se "odlepim" na semaforu oko 500-800 metara od svih, za manje od 5-8 sekundi i to bez ikakvog napora ili preterivanja i drndanja auta. Osecaj (ili citanje knjige) gde je maksimum momenta i brz rad menjacem i sve bude ok.Motoru 1.0 nista ne fali, ono sto meni (na papiru) smeta je ipak malo uzan raspon max obrtnog momenta (2000-3500). Kod 1.2 TSI je to na 1500-3500 ali verujem da se u samoj voznji ovo ne primeti toliko. Nisam imao priliku jos da probam 1.0 TSi ali ne sumnjam da je sasvim dovoljan.
Za matematicke terace maka na konac neka bude 250 metara za 10 sekundi.Mislim da je sasvim jasno sta sam hteo da kazem.Gomila vozaca ne ume da iskoristi ono sto ima i onda im je svaki auto trom i slab. Ako 1.4 radi posao, 1.0 ce ga bez sumnje odraditi duplo bolje (mozda i ovo "duplo" treba da matematicki potkrepim?)
1.0 tsi ide osetno bolje od 1.2 86ks,pogotovo onaj sa 115ks.Ali ako ti predjes 500m za 8 sekundi ti pod hitno u F1 da se prijavis
Tesko da ima samo 950 kg...moha fabija je imala 1050 kg plus 100 og vozac plus 100 kg plin i stvari.
A kako 1.0 TSI 115ks ide u odnosu na 1.2 TSI 130ks?
Nema loših motora, već samo loših vozača. Treba znati voziti benzinca a posebno "slabijeg" benzinca. Jedna ruka na volanu a druga na menjaču ... all the time. Ako imam zadovoljavajući rezultat sa 1.4 MPI 75 KS 112 Nm / 3000 rpm u vozilu od 950 kg onda Karoqić sa 1.0 TSI 115 KS 200 Nm / 2000 rpm od 1265 kg ima da lepi za sedište. Ekonomičan u gradu , oštar na auto-putu dok uz brdo cepa asfalt i prkosi zakonima fizike i ostalima koji se vuku iza njega.Da da ... to je Karoq 1.0 TSI.
Jel ide svaka brzina u crveno? Jesi uvijek prvi na semaforu 250m za 10 sek? I rsicu podereš onda bez problema...Tek tolko... matematički i realno moja kanta prelazi 200m malo iznad 11sek..a 402m najbolje 17.5sek za sad..kad joj mast izvadim. (Cca 135ks )