Autor Tema: KAROQ 1.0TSI test i utisci  (Pročitano 35976 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže sis11

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #60 poslato: 01. Sep, 2019. 22:43 »
I meni isto jako zanima ovaj 1.0, znam da je dosta njih reklo nikako ovaj motor, pa onda neko kaze, ne bi ni primetio da je 1.0...
  • Vozi: Skoda Karoq

Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #61 poslato: 02. Sep, 2019. 01:10 »
Nigde nema ozbiljnog testa za ovaj 1.0 TSI motor za Karoq-a. Kada neki čovek na YT sam sedi u vozilu pa kao ubrzava na nizbrdici, to mi ne znači ništa. Pre neki dan u Škodinom salonu upravo otpremaju Karoq-a sa ovim motorom a trgovac mi kaže da najviše takvih prodaju. Znam da je motor slab ali ne znam koliko slab. Kriterijumi su sledeći: 1. Da li na auto-putu pretičem normalno kada donesem odluku da pretičem ili pak moram da pretičem "na zalet".  2. Kako se ponaša uz brdo sa više osoba u vozilu.  3. Da li ga klima ubija. Moj Logan je zadovoljavajući po ovim kriterijumima, dok recimo Punto ima taj manjak snage koji zahteva prilagođeni stil vožnje na većim obrtajima, kao i Logan ph2 sa atmosferskim trocilindrašem 1.0 Sce koji je još gori od Punta.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže Karlheinz

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #62 poslato: 02. Sep, 2019. 23:40 »
Dok se neko ne javi, gotovo je sigurno da je Karoq sa 1.0TSI u svemu što si naveo bolji od Dacije Logan. Stvari su i donekle relativne, tj. zavisi šta se očekuje i iz kog auta/motora prelaziš u Karoq 1.0TSI.

Neki članovi se raspituju ovde, čitaju forum, onda kupe Karoq (Škodu) i zaborave na Škoda forum. Nemojte vas dvojica biti takvi, nego javite napišite utiske kada uzmete auto.  bravo2
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže mboban

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #63 poslato: 03. Sep, 2019. 10:10 »
Pozdrav svima, vidim da ima dosta interesovanja pa da se uključim.

Ja sam preuzeo nevedeni Karoq krajem jula i prešao sam do sada nekih 1400 km, jedan duži put NS - Zlatibor - NS, još nekih 400 km magistrale i ostatak grad. Prethodno sam vozio C-max-a 2005. godište 2.0 TDCI sa 136 KS.

Za utiske o snazi motora mislim da trebate na test vožnju, ja sam probao Octaviu sa tim motorom obzirom da se taj Karoq ne može naći. Moj utisak jeste bio da je manjak snage očigledan, ali ipak mislim više zbog toga što se dizel drugačije vozi, ima velik obrtni momenat na niskim obrtajima, a benzinac traži da se više zavrti. Ako prelazite sa atmosferskog benzinca sigurno ćete biti zadovoljni.

Motor je jako utišan, mirno radi, rezak zvuk se čuje tek preko 3000 obrtaja, ali i to je manje nego što se čuje dizel. Na auto puta pri 130 km/h se uopšte ne čuje. U preticanjima na Ibarskoj je bio korektan, jedino što u odnosu na dizel treba jedna brzina niže.

Potrošnja je još pod pitanjem obzirom da ima jako malo km na satu. Na putu NS - Zlatibor - NS ukupna potrošnja je bila 5,4. Na auto putu ne mogu da kažem tačno jer sam ga malo štedeo zbog razrađivanja. Posle tog puta sam dva puta bio na relaciji NS-ZR-selo-ZR-NS, nekih 150km ukupno i oba puta je bord pokazivao potrošnju 4,9 s tim da sam po magistrali vozio sa tempomatom podešenim na 100 km/h. Za grad je teško reći jer mnogo zavisi od relacije, meni je po NS recimo najčešće između 7,5 i 8,0. Ovo je sve po njegovom putnom računaru, proveriću i to u narednim sipanjima do čepa.

Eto, ako vas još šta interesuje, tu sam.
  • Vozi: Škoda Karoq Ambition 1.0 TSI (2019)

Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #64 poslato: 03. Sep, 2019. 10:58 »
E brate mbobane, pisao si malo Karoq pa Octaviu pa mi nije baš najjasnije.  Dakle, za Karoq 1.0 TSI, kakav je na auto-putu ili bilo kom otvorenom putu kada pretičeš ? Da li to preticanje predugo traje ? Kakav je uz brdo i naglasi da li si bio sam u vozilu ili sa više osoba. Kako rad klime utiče na vožnju ?  Daj malo više informacija. Da li se devojke više lepe na tebe kada vide 1.0 TSI ispod haube ?  ;)  Probna vožnja sa jednom osobom u vozilu mi i nije neki pokazatelj surove stvarnosti. U svakom slučaju hvala na saradnji.

Samo mala napomena za Karlheinz-a. Logan ph1 1.4 MPI se donekle ponaša kao dizelko. Uz brdo ide dosta dobro bez potrebe za čestim šaltanjem u niže brzine (zavisno od uzbrdice ...). Na auto-putu pretičem tako što dodam gas i završavam u razumnom vremenu i sve to sa više osoba u vozilu. Nekako mu je snaga motora više raspoređena u "vuču" nego u brzinu. Peta brzina mu je takva da nekada i u petoj mogu da pretičem. Mogao bi imati i šestu brzinu da malo smiri motor. To mi je neka polazna tačka.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže mboban

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #65 poslato: 03. Sep, 2019. 12:06 »
Pa utisci su uvek lični i zavise od prethodnog iskustava i treba ih uzeti sa rezervom.

Na putu NS - Zlatibor - NS nas je bilo troje u autu (tačnije 2,5) sa nešto prtljaga. Na auto putu se sasvim lepo ponaša, lagano dostigne 130 i preticanje se obavi bez vraćanja u 5. brzinu. Na magistralama ako treba brže preticanje definitivno treba vratiti u 5. ili 4. Na usponu, na penjanju od Užica ka Zlatiboru je održavao preko 100 km/h u 6. bez problema. Za klimu ne mogu za sada da ocenim koliko utiče na vožnju, do sada sam više prevezao bez klime i za ono vreme koliko je radila nisam primetio značajan pad snage.

Za neko poređenje sa tvojim Loganom možda možeš koristiti podatak o ubrzanju 0-100: 10.7 sec i max brzinu 187 km/h.
  • Vozi: Škoda Karoq Ambition 1.0 TSI (2019)

Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #66 poslato: 03. Sep, 2019. 13:03 »
Hvala na informacijama. Takav opis mi već znači. Koliko vidim bolje se pokazuje od vozila koje imama sada. Primećujem da Octavia sa ovim motorom ima deklarisanu max. brzinu 201 km/h dok Karoq ima 187 km/h što znači da je drugačijim prenosom deo snage usmeren u "vuču" na račun brzine a to mi se sviđa. Ne bi ga napravili da bude kilav.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže nemilose

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #67 poslato: 03. Sep, 2019. 19:13 »
Možda nije sve zbog prenosa. Octavia je aerodinamičnija, a to može dosta da znači pri većim brzinama.
  • Vozi: Škoda Superb III FL Ambition+ 1.5 TSI MT6

Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #68 poslato: 03. Sep, 2019. 19:24 »
Moguće je. Mada mi je logičnije da su malo izmenili stepene prenosa zato što je Karoq za nešto više od 100 kg teži automobil. Sada bi trebalo cunjati po onim brojkama o specifikacijama za motor i menjač i naravno razumeti šta je pisac hteo da kaže. Ima li ko pametan da nam reši dilemu ?
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže mboban

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #69 poslato: 04. Sep, 2019. 08:38 »
Koliko vidim u specifikacijama odnosi u menjaču su isti ali ima neki odnos na osovini (Axle ratio) koji se razlikuje. Ali to je i logično obzirom da su kod Karoqa veći točkovi.
  • Vozi: Škoda Karoq Ambition 1.0 TSI (2019)

Van mreže Maksimus

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #70 poslato: 04. Sep, 2019. 09:55 »
Taj karoq nije sampion brzine,ali ce ti biti i vise nego zadovoljavajuc ako ti i taj logan 1.4 zavrsava posao. Taj turbo benzinski motor ima dosta vise obrtnog momenta i ostvaruje ga na nizim obrtajima tako da ce biti i rastereceniji za voznju od auta koji sada imas.

Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #71 poslato: 04. Sep, 2019. 10:01 »
Znači ipak su u pravu one žene što kažu da veličina nije bitna ...   ;)   ... bar kada je reč o ovim 1.0 TSI motorima. Hvala na informacijama. 
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #72 poslato: 15. Okt, 2019. 18:58 »
Evo baš nešto upoređujem motore Logana 1.4 MPI i Škodin 1.0 TSI.

1.4 MPI Renault                   1.0 TSI WV

55 kw / 5500 rpm                   85 kw / 5000 rpm         razlika: 30 kw / 500 rpm     36% / 9%

112 Nm / 3000 rpm                200 Nm / 2000 rpm      razlika: 88 Nm / 1000 rpm   44% /34%

Logan masa 950 kg                 Karoq masa 1265 kg     razlika: 315 kg                   25%

Sve razlike su u korist Karoq-a osim mase praznog vozila. Dakle, veće su razlike u snazi i performansama motora 1.0 TSI u korist Karoq-a, nego što je razlika u masi praznog vozila u korist Logana ph1. Iznosi u procentima su zaokružene vrednosti da ne gnajvimo sa decimalama.  Mislim da se sa ovim podacima malo bolje vidi koliko je Karoq 1.0 TSI jači i oštriji od mog starog Logana (koji je bio zadovoljavajući). Mislim da na auto-putu Karoq piše pravila a konkurenciju ostavlja u prašini.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže fobia24

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #73 poslato: 15. Okt, 2019. 19:31 »
Nije za poredjenje uopste dacija sa skodom. Imao sam logana godinu dana za prelazni period. Otac ga je kupio novog 2006 sa full opremom 1.5dci. I danas je kod burazera ali u fazi raspada po pitanju mehanike i limarije. Izolacija, upravljivost, kvalitet materijala, dva sveta skroz. Skoda se moze porediti sa seatom recimo.

Poslano z mojega SM-G965F z uporabo Tapatalk


Van mreže sale.kriminale

Odg: KAROQ 1.0TSI test i utisci
« Odgovor #74 poslato: 15. Okt, 2019. 19:49 »
Nisam poredio vozila već motore u odnosu sa masom praznog vozila. Bile su sumnje u vezi snage motora 1.0 TSI za Karoq-a. Ovde je poređenje iskazano za neverne Tome poput mene ako se nađu na forumu a sumnjaju u snagu motora. Zanimljiv bi bio i odnos kod Octavie koja je za oko 100 kg lakša od Karoq-a, kao i kod Kamiq-a. Recimo odnos Octavia , Kamiq , Karoq, svi sa motorom 1.0 TSI.
  • Vozi: Dacia Logan



Pretraga foruma [Google]