Autor Tema: Škoda KAROQ - Euro NCAP 2017  (Pročitano 2644 puta)

0 članova i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže PejaZapočeo temu

  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD


Van mreže Karlheinz

Odg: Škoda KAROQ - Euro NCAP 2017
« Odgovor #1 poslato: 08. Nov, 2017. 10:11 »
Uh, razvališe auto :-). Kakve je ocene dobio?
  • Vozi: Yeti

Van mreže Filip

  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Karlheinz

Odg: Škoda KAROQ - Euro NCAP 2017
« Odgovor #3 poslato: 08. Nov, 2017. 10:24 »
Čini se OK. Samo 1365kg 1.6tdi? Sa vozačem?
  • Vozi: Yeti

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Škoda KAROQ - Euro NCAP 2017
« Odgovor #4 poslato: 08. Nov, 2017. 10:35 »
Rezultati kao Kodiaq. Razlika zanemarljiva.
Ovo je bilo za ocekivati.

Mene interesuje kakav ce biti Moose test (km77).
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Filip

Odg: Škoda KAROQ - Euro NCAP 2017
« Odgovor #5 poslato: 08. Nov, 2017. 10:47 »
Samo 1365kg 1.6tdi? Sa vozačem?

mislim da je prazan, sa vozačem se navodi težina od 1.425 kg za 1.6

2.0 4x4 1.560 kg
1.5 1.380 kg

izvor brošura, strana 19: http://az749841.vo.msecnd.net/sitescscz/alv1/fba89228-8de2-4d17-ab5c-5918e4d68cde/karoq-brozura.3a1bdbad9f8631dd72579378488fe912.pdf
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Škoda KAROQ - Euro NCAP 2017
« Odgovor #6 poslato: 08. Nov, 2017. 11:10 »
Verovatno prazan.
Test lutke imaju realne tezine prosecnog coveka/deteta, koje nisu usle u prikazanu tezinu.

Sto se tice frontalnih udara, primetite kako vozac nije znacajno "odbijen" posle udarca glavom u airbag. Verovatno sasija lepo upija veliki deo frontalnog udara. Ovo se vidi i po povredama lutke, koje su na grudima u zutij boji (za razliku od Kodiaq gde je narandzasto) kod vozaca.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže nidza

Odg: Škoda KAROQ - Euro NCAP 2017
« Odgovor #7 poslato: 08. Nov, 2017. 12:58 »
Možda ima paket opreme occupant protection? Predviđa moguć sudar i toliko snažno zategne pojaseve da te zalepi za sedište.

Ako se izbegne sudar popusti ih.

Mene je prvi put prepao taj sistem. Ne samo da me je zalepio za sedište nego je nastavio još malo da koči kad sam već podigao nogu sa kočnice. Da je neko bio iza ne bi se dobro proveo.

Sent from my SM-N9005  

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Karlheinz

Odg: Škoda KAROQ - Euro NCAP 2017
« Odgovor #8 poslato: 08. Nov, 2017. 14:06 »
U poređenju sa ostalima, KAROQ na NCAP testu

Karoq - 93%,79%,73%,58%

T-roc - 96%,87%,79%,71%
Eclipse Cross - 97%,78%,80%,71%
Grandland x - 85%,84%,62%,57%
Arona - 95%,80%,77%,60%,
CX-5 - 95%,80%,78%,59%
CHR-R - 95%,77%,76%   78%
Ateca - 93%,84%,71%,60%
Kadjar - 89%,81%,74%,71%
Tuscon - 86%,85%,71%S,71%
Sportage - 90%,83%,66%,71%

  • Vozi: Yeti

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Škoda KAROQ - Euro NCAP 2017
« Odgovor #9 poslato: 08. Nov, 2017. 15:47 »
Bas cudno da Tucson ima bolju aktivnu bezbednost.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže PejaZapočeo temu

Odg: Škoda KAROQ - Euro NCAP 2017
« Odgovor #10 poslato: 08. Nov, 2017. 22:27 »
... iz razloga sto je kod testiranog Karoq-a to bila dodatna opema (drzanje linije, ACC)
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD