0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.
Super, izgurale su pola prvog servisnog intervala.. kapa dole Perspektiva nam je donekle pogrešna. Generalno jako malo vozimo automobile, što zbog standarda, što zbog nepostojanja adekvatne infrastrukture, što zbog nedostajanja destinacija.. uglavnom sve se nalazi u Beogradu i to je to.Tako da, ko dogura do prvog velikog servisa, komšije se klanjaju do poda... o komšo, 200.000km za deset godina. Bravo bravo!!Drug u Nemačkoj gledao kola da kupi za sebe, naišao na Passata čini mi se, auto ima ne znam milion kilometara ili slično, star nešto malo. Auto prelazio 40.000km mesečno.U svakom slučaju, svaki ovaj motorčić će da potraje desetak godina sigurno i sto ili 200.000km i to je to, s' obzirom na ciljnu publiku , idealno. Jeftin u startu, malo troši, jeftino održavanje... vuk sit i ovce na broju.U svakom slučaju isplativ auto, pogotovo za grad.
Evo da podrzim Zlatica, a i da iznesem cinjenice.. Postoje 3 octavie 1.2tsi 86ks u mom gradu koje su u taxiju. Voze se na TNG. Do sada su presle preko 100 hiljada km i nikakvih problema nisu imali.
Najskuplja i najbolja varijanta TNG-a na TSI motoru je uredjaj koji koristi benzinske dizne za ubrizgavanje gasa u tecnoj fazi u cilindar. Tada auto gubi potrebu za benzinom tj. moze da radi samo na TNG. Takodje i pali direktno na gas. I sto je najzanimljivije moze da ide bolje na gas nego na benzin.Takav uredjaj je oko 2000-2500e.
Znam da Autocentar Rasic iz Bg ugradjuje BRC-LDi uredjaj
Pa i nije puno, ali nikako mi nije jasno da nema povećane potrošnje TNG a u odnosu na BMB, jer je TNG 25% slabije gorivo.
Nemoguce je da je 25% slabije gorivo jer bi se to bas dobro osjetilo i odrazilo na potrosnju, mozda 2.5%. Za LDI sistem sam procitao negdje da je manja potrosnja i nesto veca snaga, e sad da li je istina to moze reci samo neko ko je imao i vozio auto sa tim sistemom