Autor Tema: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore  (Pročitano 28177 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže shuxxZapočeo temu

Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« poslato: 17. Nov, 2017. 12:45 »
Super, izgurale su pola prvog servisnog intervala.. kapa dole  :B=)

Perspektiva nam je donekle pogrešna. Generalno jako malo vozimo automobile, što zbog standarda, što zbog nepostojanja adekvatne infrastrukture, što zbog nedostajanja destinacija.. uglavnom sve se nalazi u Beogradu i to je to.

Tako da, ko dogura do prvog velikog servisa, komšije se klanjaju do poda... o komšo, 200.000km za deset godina. Bravo bravo!!

Drug u Nemačkoj gledao kola da kupi za sebe, naišao na Passata čini mi se, auto ima ne znam milion kilometara ili slično, star nešto malo. Auto prelazio 40.000km mesečno.

U svakom slučaju, svaki ovaj motorčić će da potraje desetak godina sigurno i sto ili 200.000km i to je to, s' obzirom na ciljnu publiku , idealno. Jeftin u startu, malo troši, jeftino održavanje... vuk sit i ovce na broju.
U svakom slučaju isplativ auto, pogotovo za grad.

Druže ACo sk,

na temi o 3 cilndra oktaviji....
http://forum.skodaforum.rs/octavia-2013/na-3-cilindra-oktavija-1-0-tsi-115ks/30/

si napisao za 1.2tsi 86 ks idu na TNG... možeš li dati neku informaciju... koji sistem i kako se pokazalo....

pozdrav
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #1 poslato: 17. Nov, 2017. 12:58 »
Evo da podrzim Zlatica, a i da iznesem cinjenice..
Postoje 3 octavie 1.2tsi 86ks u mom gradu koje su u taxiju. Voze se na TNG. Do sada su presle preko 100 hiljada km i nikakvih problema nisu imali.


greška u citiranju, mislio sam na ovaj komentar.....
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #2 poslato: 17. Nov, 2017. 20:01 »
Idu i na TNG, a i na metan (CNG). Ne znam koji je tacno sistem, ali klasika, trosi i plin (ili metan) i benzin u isto vreme, s tim sto benzina potrosi negde oko 1-1,5l (i manje) na 100km, a ostalo gas.
Nema nekih problema, osim sto valja provozati na benzin povremeno (iako trosi i benz uporedo sa gasom), pa i mozda na 50 hiljada odraditi ultrazvucno ciscenje benzinskih dizni.

Najskuplja i najbolja varijanta TNG-a na TSI motoru je uredjaj koji koristi benzinske dizne za ubrizgavanje gasa u tecnoj fazi u cilindar. Tada auto gubi potrebu za benzinom tj. moze da radi samo na TNG. Takodje i pali direktno na gas. I sto je najzanimljivije moze da ide bolje na gas nego na benzin.
Takav uredjaj je oko 2000-2500e.

Na mreži bigor

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #3 poslato: 17. Nov, 2017. 20:08 »
Najskuplja i najbolja varijanta TNG-a na TSI motoru je uredjaj koji koristi benzinske dizne za ubrizgavanje gasa u tecnoj fazi u cilindar. Tada auto gubi potrebu za benzinom tj. moze da radi samo na TNG. Takodje i pali direktno na gas. I sto je najzanimljivije moze da ide bolje na gas nego na benzin.
Takav uredjaj je oko 2000-2500e.
Cak se i dobije nesto na snazi sa takvim uredajem ali koliko znam jos niko ga ne ugrađuje u Srbiji
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #4 poslato: 17. Nov, 2017. 20:13 »
Da. Rekoh i ja gore...
Znam da Autocentar Rasic iz Bg ugradjuje BRC-LDi uredjaj

Van mreže fobia24

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #5 poslato: 17. Nov, 2017. 20:38 »
Najskuplja i najbolja varijanta TNG-a na TSI motoru je uredjaj koji koristi benzinske dizne za ubrizgavanje gasa u tecnoj fazi u cilindar. Tada auto gubi potrebu za benzinom tj. moze da radi samo na TNG. Takodje i pali direktno na gas. I sto je najzanimljivije moze da ide bolje na gas nego na benzin.
Takav uredjaj je oko 2000-2500e.

A potrošnja u odnosu na benzin?

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #6 poslato: 17. Nov, 2017. 20:45 »
Nemoj me drzati za rec, malo toga jos uvek ima, ali mislim da je ne promenjena. Trosi otprilike kao i benzina

Na mreži bigor

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #7 poslato: 17. Nov, 2017. 20:56 »
Znam da Autocentar Rasic iz Bg ugradjuje BRC-LDi uredjaj
Pa to je to, znaci da je poceo ugrađivati. Trosi manje plina nego benzina, odnos je naravno zavisan o vrsti motora
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #8 poslato: 17. Nov, 2017. 21:08 »
Jos pre 2god su mi rekli iz AC Rasica da imaju takav uredjaj u ponudi.
To za potrosnju sam negde na nekom stranom forumu i ja procitao, moze i manje nego benz da trosi. U najgorem slucaju ce trositi isto

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #9 poslato: 18. Nov, 2017. 10:44 »
ako troši 1 l BMBa na 100km, a potrošnja TSIja je oko 6-8L BMBa, onda je mala ušteda... a cena TNG sistema verovatno povelika.... dok ne dođe do razvitka sličnih sistema i od drugih firmi AC i tsl... koji će verovatno i ponuditi jeftiniji sistem od BRCa.... nema šanse da se omasovi...ugradnja u TSI....
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži AcoSk

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #10 poslato: 18. Nov, 2017. 14:34 »
Pa kako... 1l benzina je otprilike 2l gasa. Ako trosi po gradu 1l benz i 8l gasa, to je isto kao da trosi 10l samo gasa, zar ne?
A bilo koji obican benzinac koji po gradu trosi oko 8l benz, trosi gasa negde oko 10l. Nema tu neke filozofije.
A mislim da i ostali (pored BRC) nude takav sistem direktnog ubrizgavanja gasa.

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #11 poslato: 22. Nov, 2017. 11:29 »
Pa i nije puno, ali nikako mi nije jasno da nema povećane potrošnje TNG a u odnosu na BMB, jer je TNG 25% slabije gorivo. Tako da po meni, 8L BMB=10L TNG + 1,5L BMB=6,5L BMB tj ekvivalent... što je opet kao na BMB.... samo što puno košta instalacija TNGa

vozio sam dugo na TNG, sada na ED...ali bih voleo fabiu 1.2TSI sa TNGom...jednog dana, s obzirom da uzimam polovnjake 5-6 god stare....

zato se informišem....
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži bigor

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #12 poslato: 22. Nov, 2017. 19:09 »
Pa i nije puno, ali nikako mi nije jasno da nema povećane potrošnje TNG a u odnosu na BMB, jer je TNG 25% slabije gorivo.
Nemoguce je da je 25% slabije gorivo jer bi se to bas dobro osjetilo i odrazilo na potrosnju, mozda 2.5%. Za LDI sistem sam procitao negdje da je manja potrosnja i nesto veca snaga, e sad da li je istina to moze reci samo neko ko je imao i vozio auto sa tim sistemom
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Van mreže shuxxZapočeo temu

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #13 poslato: 22. Nov, 2017. 20:09 »
Nemoguce je da je 25% slabije gorivo jer bi se to bas dobro osjetilo i odrazilo na potrosnju, mozda 2.5%. Za LDI sistem sam procitao negdje da je manja potrosnja i nesto veca snaga, e sad da li je istina to moze reci samo neko ko je imao i vozio auto sa tim sistemom
To me bas i interesuje. Necije iskustvo. A slobodno pregledaj TNG  forume. TNG je 25%slabije gorivo. Ja sam za 7 god i 140K km imao bas oko 25% potrosnju TNGa vise od BMBa.


Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži bigor

Odg: Ugradnja TNG - Plin na TSI motore
« Odgovor #14 poslato: 22. Nov, 2017. 22:05 »
Sto bi znacilo da ako ti je auto trosio 7,5L na TNG-u trosi 10L? Malo vise sam presao na plin od tebe i ni na jednom vozilu se nije pojavila tolika razlika, najvise 1L, mozda vise sa klimom ali nisam to prpratio. Onda auto ne bi mogao dostici istu brzinu na istom broju obrtaja, pogotovo maksimalnu da je tolika razlika u smazi. Vec zvuci kao prepucavanje,a nije mi to cilj, vec jednostavno ne mogu da povjerujem u to jer ne osjetim u voznji toliku razliku, tako da prepustam nekom ko je malo bolje poznaje razliku u gorivu da nam razjasni
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ