Autor Tema: skoda felicia 1.(9)3 bi(j)o diesel-STARA PRICA  (Pročitano 3273 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dusko zemunZapočeo temu

skoda felicia 1.(9)3 bi(j)o diesel-STARA PRICA
« poslato: 21. Sep, 2013. 15:18 »
postovani forumasi,
s obzirom da je zima svakim danom sve bliza, a i cinjenica da jos uvek postoji veliki broj skoda felicia 1.9d sa dosta nesigurnim motoria za nadolazece dane, otvaram ovu temu, kako bih u par koraka ponovio pricu sa starog foruma, tj radnju koja je provereno izvrsena vise puta, uglavnom po istom scenarijju... dodje zima...felicia 1.9d nece da upali, lvasniku vozila je svega vise dosta... 100x je vec menjao dizne, servissirao Bosch pumpu, tj Lucas pumpu... glava je jos na prosloj obradi bila veoma sumnjiva... para je toliko ulozeno u taj auto da vise se svaki smisao trgovine i ekonomije gubi... i pojavljuje se poslednja sansa... izgraditi sve to i pokusati potraziti srecu i neke sigurnije predjene kilometre sa benzinskim 1.3 motorom...
doduse, ove akcije su radjene par puta i sa 1.6 MPI AEE motorima, ali najprihvatljivija i najjednostavnija varijanta za rad je upravo ova... izgraditi 1.9d motor i ubaciti neki od 781135 ili 781136 blokova motora sa svim potrebnim agregatima...

naravno, sve ima svoje prednosti i mane... jedna od njih sa kojima se treba odmah suociti je malo visa cena benzina, ukoliko ne planirate da ugradjujete plinski uredjaj... jos jedna od mana je i cinjenica da je skoro sigurno da ako ugradjujete motor sa karburatorskim napajenjm motora, morate da se pomirite sa cinjenicom da i servo letva volana je proslost... (doduse, motor 1.3 je mnogooo laksi i upravljivost mozila sa 1.3 motorom bez servo letve volana je daleko lakse...)

prednosti... njih je dosta tesko nabrojati...
1. provereno izdrzljiv motorni agregat...(ovi motori neretko prelaze 300.000km, da ne govorimo o ekstremima)
2. provereno jednostavnije i mnogo jeftinije odrzavanje
3. tisi rad motora, gubitak nesnosnog mirisa izduvnih gasova diesel motora, 
4. sa ovim motorom u vozilu... ne morate da gledate u kalendar i da strahujete da li ce auto upaliti kad zadje Sunce za komsijinu kucu ...

sam proces zamene motora, cu sam ili uz pomoc jos nekoga sa foruma opisati u nekom oddaljih obracanja...
za sad samo mogu da Vas uputim da neke od ilustracija mozete videti u jednom od albuma na profilu
www.facebook.com/mojaskoda.zemun

e da, mozda i ono najbitnije od svega... nedoumice po pitanju "novijih " Pravilnika iz oblasti bezbednsoti saobracaja... su razresene... ovakav vid zamene motora ne predstavlja PREPRAVLJANJE VOZILA i samim tim prica o vanrednim atestiranjima i ostalim aktivnostima sem odlaska na najobicniji tehnicki pregled, uz Uverenje o poreklu benzinskog motora, kao i Ugovor sa starim valsnikom istog su sve sto Vam je potrebno da bi Vas auto i dalje bio potpuno ispravan u svakom smislu
  • Vozi: skoda 110R, felicia pik up FUN, OCTAVIA TOUR ...


Van mreže olajkris

Odg: skoda felicia 1.(9)3 bi(j)o diesel-STARA PRICA
« Odgovor #1 poslato: 21. Sep, 2013. 20:07 »
e pa verujem da je ta papirologija najveci problem kod vise osoba pa se ne upustaju. mada verujem da nema te peripetije oko papira da bi se i vise ljudi upustilo bez razmisljanja...

Van mreže dusko zemunZapočeo temu

Odg: skoda felicia 1.(9)3 bi(j)o diesel-STARA PRICA
« Odgovor #2 poslato: 21. Sep, 2013. 21:07 »
dobro zapazanje oko papirologije
u bgd je situacija za sad veoma normalna, bar mi deluje da svi umeju da citaju i pravilno tumace zvanicnii vazeci pravilnik, dok se ne pojavi neki serif male varosice ili najmladjeg grada u Srbiji pa pocne da mi trazi napismeno ko to meni i zasto trazi Uverenje o poreklu motora, a ne samo probusenu-ponistenu saobracajnu (citajte primer Indjija)
  • Vozi: skoda 110R, felicia pik up FUN, OCTAVIA TOUR ...

Van mreže dulefontana

Odg: skoda felicia 1.(9)3 bi(j)o diesel-STARA PRICA
« Odgovor #3 poslato: 21. Sep, 2013. 21:40 »
A koja je procedura oko promene motora na Favoritu?

Van mreže olajkris

Odg: skoda felicia 1.(9)3 bi(j)o diesel-STARA PRICA
« Odgovor #4 poslato: 21. Sep, 2013. 22:09 »
pa bas je problem najveci po malim gradovima... gde ima mladih sluzbenica koje su jako arogantne bez imalo strpljenja pa jos pogrese i ponasaju se kao da ste vi krivi ako se neki papir ne slaze ili ti neki brojevi na papiru. barem sam ja imao slican problem skoro koji sam sa srecom sredio...

Van mreže dusko zemunZapočeo temu

Odg: skoda felicia 1.(9)3 bi(j)o diesel-STARA PRICA
« Odgovor #5 poslato: 22. Sep, 2013. 14:11 »
hajmo jedno po jedno ...
o greskama i aroganciji sluzbenika i sluzbenica ne bih stvarno pocinjao, mada ako neko ima interesovanja mozemo da pokrenemo temu SVE NJIHOVE GRESKE, ja za sad imam jedno 23 poucne price ili greske o kojima vredi pricati...
jednu sam zapoceo pricom o neispravnim cipovanim saobracajnama u temi pik up 1.6MPi... bilo proslo... strpljenje je najbitnije...

sad odgovor fontani: sto se tice aktivnosti ubacivanja i jednog drugog motornog agregata u favorit sem motora sa modelnim oznakama 781 135 ili 781 136, sve ostalo se zove PREPRAVLJANJE vozila i podleze dosta drugacijoj proceduri...
s obzirom, da sam pokusao dok nije rastumacen novi Pravilnik da i mog MPI pik upa dovedem u red ovom procedurom, mogu samo da kazem ... HOD PO MUKAMA...
procedura generalno izgleda ovako:
faza 1. NEMOGUCA MISIJA: dobiti od generalnog uvoznika (u ovom slucaju auto kuce SKODA CACAK) Saglasnost da je proizvodjac saglasan za bilo koji vid promena na vozilu koje imate. Po definiciji potrebno je da se kao fizicko lice obratite AC i da zatrazite dobijanje Saglasnosti da u Vase motorno vozilo broja sasije blalblalb, broja motora blalblalblab, godiste xxxxx, ugradite motorni agregat broj tajaitaj, koje potice iz vozila tog i tog, uz potvrdu uverenja da ste upravo vi vlasnik i tog motora... uz ovaj zahtev potrebno je da dostavite sto kraci tehnicki opis aktivnosti, mada, bio on kratak ili dugacak, pisan latinskim, kineskim ili ... verujte ekipa koja ovo cita nece posvetiti paznju onome sto ste napisali... da sad ne postavljam ovde kopiju mailova i moje prepiske sa istima...
i ajd sad... neka sve to u idealnim uslovima i prodje... dalje ste duzni sledece
FAZA2. sve navedene radove na promeni motora morate poveriti OVLASCENOJ RADIONICI ZA OVE AKTIVNOSTI... sto ce reci, teraj auto u neki od servisa generalnog uvoznika ili zastupnika... ako je samo promena sedista na van vozilima tarifirana sa 3450dinara... sta reci koliko bi kostalo da se malko poradi nesto oko zamene motora...
FAZA3: SA dobijenom Saglanoscu uvoznika ili proizvodjaca, sa fiskalnim i svim ostalim racunima za aktivnost promene motora, uz kraci tehnicki prirucnik sprovedenih aktivnosti, prijavljujete vase vozilo za atest na nekom od akreditovanih atestnih centara... za ovu akciju vam treba jos pola kila papira dokumentacije, majstorki ispiti glavnog majstora koji je sve to radio, krvna grupa poslovodje servisa i ostalo... i onda krece igranka... igranka bez prestanka...
svaka cast ljudima u atestnim centrima, svestan sam da tamo svakodnevno dodje makar po jedan Proka pronalazac, makar da nesto pita, ali oni stvarno nemaju vremena da se udubljuju u bilo ciji problem, sem u to kako je plin ugradjen ili ugradjeno sediste...

i sad vec posle par minuta ispisivanja ove procedure kojoj se ne vidi kraj ... pitam se da li je sve vredno truda ili je jednostavnije, bas kao sto sam i ja uradio ... ostaviti te ideje za neka druga vremena... jer, ni malo nije slucajno sto je nas favorit 1.6 otisao u legendu i penziju ...

poenta cele price je da je ipak za sad jedino prihvatljivo i relativno lako u model vozila koji imate ubaciti samo onaj model motora koji je i proizvodjac ubacivao i da ta cela akcija ne predstavlja veliku fiskulturu po pitanju papirologije... sve ostalo... samo za svoju dusu i na kratke staze... dok vas neko ne uhvati u tome ... 
  • Vozi: skoda 110R, felicia pik up FUN, OCTAVIA TOUR ...

Van mreže dulefontana

Odg: skoda felicia 1.(9)3 bi(j)o diesel-STARA PRICA
« Odgovor #6 poslato: 22. Sep, 2013. 14:38 »
Stvarno maltretiranje.

Van mreže dusko zemunZapočeo temu

Odg: skoda felicia 1.(9)3 bi(j)o diesel-STARA PRICA
« Odgovor #7 poslato: 22. Sep, 2013. 14:43 »
ako j eza verovati, daleko je lakse par automobila rasklopiti, reparirati delove, odraditi kompletnu limariju, farbanje uneti noeku novu mehaniku pod haubu, sprovesti instalacije, nego odraditi papirologiju, a jako je veliki pbm sto ljudi stvarno ne znaju svoj posao, pocev od tehnickih pregleda pa na dalje... i ja da nisam slucajno usao u pricu sa Acom koji radi na tehnickom pregledu @KyyyXXX@ (da ne reklamiram ovde, zainteresovani neka mi se jave na private) na Zvezdari ne verujem da bih do danas registrovao regularno svoj auto...ovim pozdrav Like za Acu
  • Vozi: skoda 110R, felicia pik up FUN, OCTAVIA TOUR ...

Van mreže dulefontana

Odg: skoda felicia 1.(9)3 bi(j)o diesel-STARA PRICA
« Odgovor #8 poslato: 22. Sep, 2013. 14:46 »
Pa dobro. Uvek moze da se ubaci motor pod haubu i da se malo pazi i da auto nije upecatljiv policiji, mada to nije trajno resenje.
Meni je bilo fascinantno kada sam hteo od Silverke da napravim prikolicu, inace svi po Evropi to vec rade, ali NEEE, u Srbiji prikolica moze da se pravi samo od 100% domacih delova, odnosno mora da postoji svaki racun za kupovinu cevi, osovina, i lima, pa na atest.