Autor Tema: vadjene zalomljenih kljuceva  (Pročitano 1799 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže milosgraniceZapočeo temu

vadjene zalomljenih kljuceva
« poslato: 21. Sep, 2013. 17:10 »
sat vremena mi je trebalo da izvadim dva polomljena kljuca iz brave na vitu ali se trud isplatio, to sam uradio na sledeci nacin: uzeo sam dve celicne zice one na kojima su zakaceni kljucevi bilo koji, ispravio sam ih i na vrhu sam napravio kukicu koju sam posle malo odsekao da bih dobio samo jedan mali deo kukice koji ce moci da udje u proreze od kljuca i onda je krenulo pecanje, bitno je samo ne gubiti strpljenje
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže FavoRAT

Odg: vadjene zalomljenih kljuceva
« Odgovor #1 poslato: 25. Sep, 2013. 20:18 »
svaka ti cast,ja bi nakon 10 min uzeo cekic i razvalio cijeli stup volana ;D
  • Vozi: '98 Felicia LX 1.6

Van mreže milosgraniceZapočeo temu

Odg: vadjene zalomljenih kljuceva
« Odgovor #2 poslato: 25. Sep, 2013. 20:35 »
sutradan zalomim ja kljuc ponovo al sam ga izvadio za minut jer nisam ga gurao unutra jos vise kao oni predhodni sto su bili nabijeni zato mi je i trebalo toliko vremana, al je tvrda moja glava
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Na mreži Karlheinz

Odg: vadjene zalomljenih kljuceva
« Odgovor #3 poslato: 25. Sep, 2013. 22:12 »
sutradan zalomim ja kljuc ponovo
baš te krenulo :-)))
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI Elegance+ 2008

Van mreže sasaj

Odg: vadjene zalomljenih kljuceva
« Odgovor #4 poslato: 26. Sep, 2013. 07:48 »
tebi definitivno treba vozilo sa karticom,to mena sanse da ti ostane slomljeno u bravi....ali sa njom tek hteo nehteo moras da izgubis zivce jos ako auto ima elektronsku parking kocnicu pa ne mozes ni da ga pomeris kao sto se meni desilo sa prethodnim autom.....aaaajjjjjoooojjjjj pa ne bravu,ceo auto sam hteo da polupam.....
  • Vozi: SKODA OCTAVIA 2001g. KARAVAN 1.8 T (110KW,150KS)

Van mreže FavoRAT

Odg: vadjene zalomljenih kljuceva
« Odgovor #5 poslato: 16. Okt, 2013. 00:36 »
trebas t napraviti kao sta sam ja bio davno na yugu kojem sam izgubio kljuc,iscupao komplet bravu i zice pospajao na 2 prekidaca od yuga,jedan je bio od grijaca zadnjeg stakla koji je bio za kontakt,a drugi je bio od zadnjeg brisaca koj se sam vraca kad ga pustis i taj je vio za paljenje ;D pravi racing yugo hahaha,a i sluzio je samo za divljanje po sumi kok mu pri jednom postenom skoku nije doslovno dusa ispala,kako je doskocio tako se ugasio i nebi ga bog vise upalio >:D
  • Vozi: '98 Felicia LX 1.6