0 članova i 7 gostiju pregledaju ovu temu.
Moje licno misljenje je da je ovlasceni servis (pogotovo za mali servis) cisto dranje.
Hvala FilipBg!Moje licno misljenje je da je ovlasceni servis (pogotovo za mali servis) cisto dranje....
Ja sam skratio servisni interval za Kodijaka sa 30.000km na 15.000km i na tom servisu su zamenjeni pored ulja i svi filteri ne pada mi napamet da na filterima štedim.
Ja bih posle tog uljnog sam zamenio filter vazduha i polena. To je trošak od 3-4000 dinara maksimalno.
Filter nafte stvarno nema razlog da se menja pre 30k km. Ja kada sam ga promenio bio je kao nov, al bilo je po servisnom intervalu. Za ostale filtre se slazem.
Evo malo istorije servisa mojih automobila.VOLVO 345 automatik 1.4 1980 god. vozen od 1990 do 1993 benzin, mali servis radjen na 5.000. km.OPEL 1.6 i automatik 1990 god. vozen od 2001 do 2010 benzin/plin, mali servis radnjen na 10.000. km.FABIJA 1.2 TSI DSG 2011 god. vozen od 2011 do 2019 benzin, mali sevis radjen na 10.000. km.OCTAVIJA 1.6 TDI DSG 2012 god. vozi se i sada a dokle videcemo, oba mala servisa radjena na 10.000 km.
Maks druze, ti si prakticno zaborabio kako se vozi vozilo sa manuelnim menjacem