Autor Tema: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017  (Pročitano 5718 puta)

0 članova i 9 gostiju pregledaju ovu temu.

Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« poslato: 12. Jan, 2018. 20:51 »
Da li neko zna u čemu je problem sa povezivanjem na smartlink, naime samsung S8 se poveže normalno, ali čim krenem na ekranu je poruka da se ova aplikacija ne može koristiti kada je vozilo u pokretu!? Mislim čemu onda sygic car navigacija ako radi samo dok auto stoji. Inače android auto radi normalno.
  • Vozi: Superb Combi 2.0 Tdi 2017


Odg: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« Odgovor #2 poslato: 12. Jan, 2018. 22:31 »
Imaš ovde sažvakano

http://forum.skodaforum.rs/tehnika-dijagnostika-mehanika/skoda-smart-link-kakva-su-vasa-iskustva/
Hvala za link, nažalost kod mene to ne radi, imam kupljen sygic car, registrovao sam verziju, ali čim krenem izvadi ekran i napiše da se ne može koristiti u toku vožnje. Da li ti pristupaš smartlink kroz Car mode (galaxy)? Ja tek tu imam sygic
  • Vozi: Superb Combi 2.0 Tdi 2017

Van mreže Peja

Odg: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« Odgovor #3 poslato: 12. Jan, 2018. 22:37 »
Postoje 3 varijante Sygic Car. Samo najskuplja radi to sto ocekujes, tj. "Car Connectivity".

https://eshop.sygic.com/en/car-navigation
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Odg: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« Odgovor #4 poslato: 12. Jan, 2018. 23:18 »
Upravo sam tu i kupio, dobio sam vaucer popust od 8eur i platio ukupno 71.99.
  • Vozi: Superb Combi 2.0 Tdi 2017

Van mreže Peja

Odg: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« Odgovor #5 poslato: 13. Jan, 2018. 07:20 »
Ja sam moju kupio sa popustom od 50%, nisam testirao jer nemam gde.
Kako sam razumeo, ide preko MirrorLinka.
Proveri i koje mogucnosti ima tvoj telefon u odnosu na Skodainu multimediju.
Na kraju, imas Sygic online pomoc, pa ih pitaj.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Odg: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« Odgovor #6 poslato: 13. Jan, 2018. 07:34 »
Da, ide preko mirrorlinka, pojavi se kao app i kada se pokrene a auto stoji sve je ok, ali kada krene auto ekran se isključi. Mislim da je tu problem do škode a ne do mobilnog
  • Vozi: Superb Combi 2.0 Tdi 2017

Van mreže Peja

Odg: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« Odgovor #7 poslato: 13. Jan, 2018. 07:58 »
Sygic je problem, ponasa se kao neregistrovana ili kao pogresna verzija.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Odg: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« Odgovor #8 poslato: 13. Jan, 2018. 08:09 »
Moguće, ja sam uneo product code i kliknuo na activate
  • Vozi: Superb Combi 2.0 Tdi 2017

Van mreže Peja

Odg: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« Odgovor #9 poslato: 13. Jan, 2018. 08:14 »
Takođe i ja i ne vidim šta bi se još trebalo uraditi. Za razliku od druge Sygic app, ovde ne pise da sam uspesno registrovao.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Odg: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« Odgovor #10 poslato: 13. Jan, 2018. 10:37 »
Takođe i ja i ne vidim šta bi se još trebalo uraditi. Za razliku od druge Sygic app, ovde ne pise da sam uspesno registrovao.
Baš tako
  • Vozi: Superb Combi 2.0 Tdi 2017

Na mreži AcoSk

Odg: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« Odgovor #11 poslato: 13. Jan, 2018. 12:42 »
Ja ipak mislim da nije do Sygica. Cak i krekovana, besplatna verzija mora da radi.
Ako je kupljena, imas podrsku pa pitaj njih, da vidis sta ce oni reci

Van mreže Peja

Odg: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« Odgovor #12 poslato: 13. Jan, 2018. 13:46 »
Evo sta je kod tvog telefona podrzano u odnosu na Bolero koji imas.

Dodao sam i Bolero + Galaxy A5 2017

Ima neke razlike, a da li je bas to ono sto zeza... ne bih znao.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Odg: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« Odgovor #13 poslato: 13. Jan, 2018. 13:47 »
Upravo chatujem da podrškom
  • Vozi: Superb Combi 2.0 Tdi 2017

Odg: Smartlink (mirrorlink) problem Bolero 2017
« Odgovor #14 poslato: 13. Jan, 2018. 14:09 »
Dobio sam mejl od podrske, videcu da li ce pomoci kod mene:
It seems your Mirrorlink certificates are missing, or corrupted. To solve this mirrorlink issue, please go to

Android settings > applications > 3 dot menu in the upper right corner > Show system apps and find Mirrorlink 1.1 from the list. Tap on it and select "force close" and "clear data". Restart your phone and connect it to your car again. It is necessary to have internet connection enabled when you connect the device to your car, as the Mirrorlink app needs to download new configuration and certificates from the internet.

Test the app afterward, in case you still see the same error, please try to make a complete reinstall of our app.

-open Android settings > Applications > find Sygic Car Navigation
-tap on Uninstall
-Search for "Sygic Car navigation" in Google Play
-tap on Install and follow instructions on screen for installation
  • Vozi: Superb Combi 2.0 Tdi 2017