Anketa

Pročitaj prvu poruku i daj svoj glas: Kupiti 2.0 KODIAQ TDI ili TSI?

2.0TDI
30 (61.2%)
2.0TSI
19 (38.8%)

Ukupno glasova: 49

Autor Tema: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI  (Pročitano 20172 puta)

0 članova i 8 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže srkeeZapočeo temu

Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« poslato: 12. Feb, 2018. 22:02 »
Pozdrav svima od novog člana foruma,

Planiram da pređem u Škoda tabor, po prvi put :) pa bi mi svaka pomoć i savet dobrodošla.

Ovih dana hoću da naručim, tj kaparišem Kodiaq-a u Style opremi sa još po kojim dodatkom. Mogu reći da sam suzio izbor na dve varijante, ali mi je i dalje dilema da li 2.0 dizel sa 150ks ili 2.0 TSI, pa bih molio ako neko ima iskustva sa jednim ili drugim da kaže u par reči prednosti ili mane.

Inače, trenutno vozim Toyotu Corollu 1.6 benzinca, 2016. godište, ali nešto nisam posebno zadovoljan performansama (prethodno vozio Zafiru 1.9 dizel), kao ni prostorom za pakovanje prilikom putovanja, ne odgovara mi ni nisko sedenje zbog problema sa leđima itd. Sve u svemu bih da je menjam  ;)

Godišnje prelazim 20-25k, dobrim delom gradska vožnja, 2-3 puta nedeljno međugradska, 4-5 puta godišnje duže putovanje. Nisam neki preterano sportski orijentisan vozač, uglavnom vozim prosečnim brzinama, ali nešto ne volim da mi ponestane snage kod preticanja sa prtljagom i nas četvoro u kolima, a sa Corollom je to često...

Nisam pametan kod izbora motora, kod dizela me brinu DPF filteri i njihova regeneracija svako malo, pogotovo kod češće gradske vožnje (sa Zafirom ludeo redovno zbog toga), a opet 2.0 TSI mora da fino troši  :)

Hvala unapred na odgovorima...

  • Vozi: Toyota Corolla 1.6, Luna, 2016.

Na mreži Markkoni

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #1 poslato: 12. Feb, 2018. 22:07 »
Za taj segment ja bih isao samo na dizel. Solidna ti je godisnja kilometraza, bojim se da bi te tu ovaj benzinac dokusurio. Pandan tom dizelu je 1.4 TSI, pa mozda da probas njega ako ga ima u ponudi za test, mada je zbog mnogo stvari u ovom slucaju bolji izbor dizel.

Van mreže slobodanalex

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #2 poslato: 12. Feb, 2018. 22:10 »
Dpf kod VW nije toliko osetljiv kao kod Opela, meni posle skoro 300.000 km radi regenaraciju na 2 nedelje ili na oko 800 km.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #3 poslato: 12. Feb, 2018. 22:26 »
Da si postavio pitanje 1.4TSI vs 2.0TDI za tu kilometrazu ja bih ti savetovao 1.4TSI, potrosnja malo veca, odrzavanje jeftinije, nema DPF filtera, benzinac...
A obzirom da bi uzeo 2.0 TSI, to je vec kudikamo veliki potrosac, onda je moja preporuka 2.0 TDI... Naravno, ako imas mogucnosti da napajas tu azdaju, uzmi TSI, benzinac je ipak benzinac a jos turbo benzinac!
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže srkeeZapočeo temu

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #4 poslato: 12. Feb, 2018. 22:40 »
Iskreno nemam ja ništa ni protiv tog 1.4 TSI, čak šta više povoljniji je dosta u Style paketu u odnosu na ova dva iz naslova, ali samo me brine ta neka snaga naspram veličine karoserije, naravno prevrnuo sam gomilu review-a na YT, svi nekako kažu da je super u većini situacija, ali kad je auto sa više putnika i prtljagom oseti se taj nedostatak snage. Godisnje idem bar 2 puta na skijanje, pa me taj deo najviše brine... Iz tog razloga sam uzeo u obzir taj 2.0 TSI, a probao sam i test vozilo sa tim motorom. Voleo bih da negde mogu da probam taj 1.4, ali niko ga nema kao test vozilo...
  • Vozi: Toyota Corolla 1.6, Luna, 2016.

Van mreže Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #5 poslato: 13. Feb, 2018. 01:20 »
Gledaj ovako,taj tsi se lepo vozi,ima bas sirok opseg korisnih obrtaja i snage. Medjutim,u SUV kategoriji motorizacija je malo drugacija u odnosu na hecbek-limo. Prvo,po gradu uopste nemas osecaj za snagu SUV-a,oni manjak snage u odnosu na limuzine pokazuju na autoputu (zbog mnogo vece otpora vazduha),tako da obavezno isteraj auto na otvoreno i pogledaj kako se tu ponasa.
U SUV-u je zbog mase po meni presudan obrtni momenat,a tu je razlika izmedju tdi od 150 i tog tsi prilicno mala,ali ga tsi isporucuje u sirem opsegu obrtaja. Da je 190tdi onda bi bilo nekog diskutovanja,ovako su performanse potpuno na strani tsi-a.
Sto se potrosnje tice,ne mislim da je u npr superbu neka velika razlika u potrosnji izmedju tsi-a i tdi-a,medjutim SUV ima dosta veca kaliranja u potrosnji u zavisnosti od stila voznje (santa fe koji sam kupio klincu,2.2 dizel srkne i blizu 20 ako ga gasiras,ovako je po gradu oko 12.5-13),a kod benzinaca je to kaliranje generalno izrazenije. Sto se tice dpf-a,i ja sam se plasio toga mada se i ne secam kad sam zadnji put ostavio auto sa upaljenjim ventilatorima ili prometio nesto u voznji,a cak veci deo  vremena ga vozim po gradu. Ja sam razmisljao o 280tsi ili 190tdi (slicna tvojoj dilemi,ista cena,vise performansi) ali me je na kraju taj visak performansi i odbio (zbog klinca koji cesto uzima moj auto,a ja sam i vise nego zadovoljan sa 190).
Isto tako,racunaj da u dzipu je osecaj ubrzanja veci nego kod limuzine,taj kodiaq 150 ide lepo, tesko da ce ti faliti snage u obilasku na magistrali,ali tsi definitivno ide bolje,ali i vise trosi.
I da znas,meni superb 190 tdi 4x4 dsg trosi oko 8.5 po BG,cenim da samta fe sa tim motorom bi isao oko 10,a taj tsi cenim oko 12. Obzirom da kazes da relativno mirno vozis onda ti benzinac nece "divljati" sa potrosnjom,po meni vrlo prihvatljiva razlika uzimajuci u obzir i razliku u performansama.
Ali uzmi u obzir i da kodiaq nije auto koji ce te inspirisati na neku brzu voznju,kao i 95% SUV-ova okrenut je opustenoj voznji(sedi se visoko,on se ljuska,uzivanje je za "krstarenje",dok za brzu voznju jednostavno nije,kroz krivine se naginje i zbog gavarita generalno pokazuje SUV prirodu).

Na mreži observer

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #6 poslato: 13. Feb, 2018. 09:29 »
Dpf kod VW nije toliko osetljiv kao kod Opela, meni posle skoro 300.000 km radi regenaraciju na 2 nedelje ili na oko 800 km.

Meni radi na svakih 500 km, a trudim se da nijedna voznja ne bude kraca od 20 min i 10km (uglavnom relacija N.Sad - Sr.Karlovci).
Auto presao 107.000 km.
Smucio mi se dizel zbog DPF, to mu jedino i zameram, sve ostalo je na strani dizela.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Peja

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #7 poslato: 13. Feb, 2018. 09:47 »
Vozio sam se u A4 2.0 tsi, komsijski, prelepa voznja, mada covek nije divljao. Ako mozes priustiti vecu cenu motora i vece troskove goriva, onda uzivaj u 2.0 tsi.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3, Dacia Logan 1.4 MPI

Van mreže WladaGTC

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #8 poslato: 13. Feb, 2018. 12:32 »
Ako ti nije bitna potrošnja i ako imaš živaca da svaki 5 dana ides na pumpu i točiš pun rezervoar onda uzmi 2.0 TSI bez razmišljanja, ali i ako dizel uzmes od 150 ili 190 ks nećeš pogrešiti sigurno.

 :B=)

Van mreže Karlheinz

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #9 poslato: 13. Feb, 2018. 13:27 »
Zanimljiva dilema. Mala pomoć u vidu ankete je aktivirana uz ovu temu. "Pročitaj prvu poruku i daj svoj glas: 2.0 KODIAQ TDI ili TSI?"
(ne vidi se anketa pregledom pomoću tapatalk-a)
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže nidza

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #10 poslato: 13. Feb, 2018. 13:35 »
Mislim da će količina prodatih TSI u odnosu na TDI, bar ovih od 180KS, biti zanemarljiva na EU i našem tržištu, ako prodaju ijedan. Sličnu sudbinu deli i kudikamo jači TSI 2.0 u Superb.  Koliko god da je lepo voziti benzinjaru, a živ sam svedok da jeste, racio govori u prilog dizela - u ovom konkretnom slučaju.


Druga priča bi bila da je TSI 280KS kao u Superb, ovako 180KS mislim da samo cilja rusko i druga tipično benzinska tržišta.


Moj glas za TDI.

  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #11 poslato: 13. Feb, 2018. 15:11 »
Ma kodiaqa benzinaca ce prodati na prste da izbroje,isto kao i tsi superbove.
Gledam pun je grad ovih kao mojih (190 tdi 4x4) koji kostaju isto,a kad sam pitao kako im ide tsi ovi iz AČ nbg kazu osim mupa,mislim da su 2 ili mozda 3 prodali u zadnjih godinu,godinu i po. Ja sam ocekivao da ce ih biti vise,mnogo vise.
A i oktavije rs u 80 posto slucajeva dizelke,onaj drugi auspuh retko kad vidjam(a da radi  :B=) ).

Van mreže WladaGTC

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #12 poslato: 13. Feb, 2018. 15:42 »
Najbolje bi bilo da se strpiš malo da stigne kodiq sportline u Srbiju i sigurno sa njim dolaze i jači motori. :D

Van mreže Maksimus

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #13 poslato: 13. Feb, 2018. 15:45 »
Ne dolaze jaci motori sa sportline-om,to je samo paket opreme. VRS ce doneti bitdi,ali to ce biti i osetno skuplje od ovoga sto sada gleda.

Van mreže srkeeZapočeo temu

Odg: Dilema - 2.0 TDI vs 2.0 TSI
« Odgovor #14 poslato: 13. Feb, 2018. 21:01 »
Eto i ja sam glasao za TDI  :B=)

Bice onda 2.0 TDI 150 ks

Hvala svima na savetima i pomoći.

Nadam se da će stići u neko razumnom roku, kažu 60-90 dana. Ostala je još "slatka muka" oko izbora boje  ;)

Okačiću neke slike kada se ponovim...
  • Vozi: Toyota Corolla 1.6, Luna, 2016.



Pretraga foruma [Google]