Čitam sad sve lagano, na poslu se uvek ima vremena.

Promaklo mi je ono odspojim, ja sam mislio da čovek na samom grejaču meri 8,5 a negde na dovodu 12,5.
Zato sam napisao da ne meri napon već otpore isto kao što je merio napon (i na samom vrhu grejača i na dovodu grejača).
Ako pričamo strogo o grejaču, crta je potpuno u pravu.
Ako je napon samo na buksni za grejač 8,5V tj 12,5 bez grejača, onda je problem relacija akumulator - relej - grejač.
Inače, grejač se ne napaja preko kontakt brave. Grejač se napaja sa akumulatora, preko releja. Kako je izvedena pobuda releja, to je posebna priča.
Čak i kad su uključeni svi grejači, mislim da ne mogu vući u početnoj fazi kad im je otpor najmanji (jer raste kako se grejač greje) više od 60A. To je apsolutno nedovoljno da napravi pad napona na akumulatoru na 8,5V. Sa takvim akumulatorom auto ne bi mogao da pomisli da upali, jer ne bi mogao da zavergla. Anlaser vuče sigurno preko 200A, znači da ne bi mogao ga pokrenuti sa takvim akumulatorom.