Autor Tema: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G  (Pročitano 25732 puta)

0 članova i 14 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Bojan_SZapočeo temu

Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« poslato: 21. Mar, 2018. 12:31 »
Dobar dan svima,
Nakon opsežne potrage za sledećim vozilom gotovo da sam se odlučio za Octaviu 1.2 u Ambition paketu opreme sa nekim dodacima.
Napisao sam gotovo pošto mi je jedina nepoznanica motor. Nažalost test vozilo sa ovim motorom ne postoji. Koliko sam uspeo da vidim u pitanju je 4 cilindra ali nisam pronašao da li je sa lancem pošto sam pročitao da se isti nisu dobro pokazali. Kakva su vaša iskustva sa ovim motorom na dužoj eksploataciji, ima li problema ili je ok?
Što se performansi tiče auto kupujem prvenstveno za grad, imaće nekoliko vangradskih vožnji godišnje ali to je pretežno autoput. Otprilike dva puta odem do Zlatibora i svestan sam da će za tu vožnju performanse biti lošije ali ipak kakva su vaša iskustva, može li se obići šleper na pravcu, kakvo je ubrzanje 50-90Km/h?
  • Vozi: Opel Astra Notchback 1.4 140KS

Van mreže vnov

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #1 poslato: 21. Mar, 2018. 13:03 »
U ovoj temi kod kolege Zlatića ćeš naći dosta odgovora na tvoja pitanja http://forum.skodaforum.rs/moja-octavia/octavia-a7-1-2-tsi-63kw86hp-ambition-sa-dodacima-bombonica-bela/
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Van mreže mirkuk38

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #2 poslato: 21. Mar, 2018. 15:08 »
Zlatić je pristrasan, po njemu je to najbolji motor koji autoindustrija može da pruži.

Solidno to vuče, a za preticanje mora malo tehnika da se upotrebi.

Ako ne luduješ za performansama, bićeš zadovoljan. A tu je uvek i Revochip, poželiš li dodati još 40 do 50KS za malo para.

 bravo2

Van mreže Maksimus

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #3 poslato: 21. Mar, 2018. 15:22 »
Ma odrzava to brzinu na autoputu kako treba,kroz grad naravno nece biti problema. Malo razmisljas o tome kad pretices ali stizes gde i svi drugi. Definitivno nije za levu traku na ap i za ocekivanje nekih performansi ali sigurno ce da radi posao.
Mislim da je pogresno posmatrati cip kao alternativu jacem motoru (bar ne u ravni sa fabrickim) ipak tu ima hiljadu nekih "promenljivih". Koliko se zapravo dobija (koliko su ti valjci "darezljivi",koliko su ti fabricki jaci motori razliciti,garancija itd. Naravno-ko sta voli i kome sta treba i odgovara.

Van mreže Bojan_SZapočeo temu

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #4 poslato: 21. Mar, 2018. 15:51 »
U ovoj temi kod kolege Zlatića ćeš naći dosta odgovora na tvoja pitanja http://forum.skodaforum.rs/moja-octavia/octavia-a7-1-2-tsi-63kw86hp-ambition-sa-dodacima-bombonica-bela/
Hvala pogledaću  :)

Zlatić je pristrasan, po njemu je to najbolji motor koji autoindustrija može da pruži.

Solidno to vuče, a za preticanje mora malo tehnika da se upotrebi.

Ako ne luduješ za performansama, bićeš zadovoljan. A tu je uvek i Revochip, poželiš li dodati još 40 do 50KS za malo para.

 bravo2
Da budem iskren Revochip mi je backup varijanta ali ne bih odmah radio zbog gubitka garancije. Ok mi je da malo teže pretiče samo me plaši da ne dođem u situaciju da od 50-90kmh njemu treba 10 sekundi..

Ma odrzava to brzinu na autoputu kako treba,kroz grad naravno nece biti problema. Malo razmisljas o tome kad pretices ali stizes gde i svi drugi. Definitivno nije za levu traku na ap i za ocekivanje nekih performansi ali sigurno ce da radi posao.
Mislim da je pogresno posmatrati cip kao alternativu jacem motoru (bar ne u ravni sa fabrickim) ipak tu ima hiljadu nekih "promenljivih". Koliko se zapravo dobija (koliko su ti valjci "darezljivi",koliko su ti fabricki jaci motori razliciti,garancija itd. Naravno-ko sta voli i kome sta treba i odgovara.

Hvala, performanse velike i ne očekujem, da budem iskren malo mi je čudno zašto je toliko jeftiniji od ostalih motora pa me plaši da nema neka "kvaka".
  • Vozi: Opel Astra Notchback 1.4 140KS

Van mreže Maksimus

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #5 poslato: 21. Mar, 2018. 16:21 »
Pretpostavljam da je kvaka u damping ceni. Tj spusti maksimalno da bi mogla da se okaci na reklamu "Nova oktavija,vasa za 12000 eura". Realno nudi manje od ostalih motora u gami ali da je neupotrebljiva-nikako.

Van mreže -nebojsa-

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #6 poslato: 21. Mar, 2018. 17:18 »
Kvaka je i u tome da je to motor na zalasku sto se ugradnje u nove VAG modele tice, zamenjen sa 1.0TSI.
Vozio sam Rapid sa 1.2TSI od 86ks; ide solidno u gradu i na magistrali. Auto put ili pod punim opterecenjem nisam probao.
Doduse Oktavija je i teza od Rapida.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže observer

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #7 poslato: 21. Mar, 2018. 18:44 »
Sasvim korektan motor. Sasvim solidno vuce uz umerenu potrosnju (prakticno moze da se vozi do 2500 obrtaja a cak i na autoputu ne mora da se ide preko 3000-3400 obrtaja).
Ja u Golfu imam noviju verziju od 85 KS, sa zupcastim kaisem (svi modeli posle 2012.g). Kupljen februara 2017 na akciji (davao se velik popust, samo 14.000).
Moj total prosek potrosnje od kupovine do danas je 5.3, a najcesci kratkorocni se krece oko 5.5.
Za godinu dana sam presao samo 8800 km (od toga oko 70% autoput, brzine oko 140-150, magistrala 25%, brzine 80-100 i grad samo 5% - koristim drugi auto za grad i vikendicu).
Troskovi registracije oko 18.000 a servisa oko 15.000.
Za te pare nisam mogao bolje proci.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži vojkan85

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #8 poslato: 21. Mar, 2018. 19:14 »
Kada dođeš u situaciju da se čupaš onda nikada nije dobar 1.2 :). Nemoj odmah na čip, vidi prvo kako će se tebi dopasti, mada lično smatram da 1.2 ne može da vuče kako treba tu težinu, što sam ranije i pisao u nekoj od tema.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže Bojan_SZapočeo temu

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #9 poslato: 22. Mar, 2018. 15:01 »
Kvaka je i u tome da je to motor na zalasku sto se ugradnje u nove VAG modele tice, zamenjen sa 1.0TSI.
Vozio sam Rapid sa 1.2TSI od 86ks; ide solidno u gradu i na magistrali. Auto put ili pod punim opterecenjem nisam probao.
Doduse Oktavija je i teza od Rapida.
Pitao sam u Škodi i dobio upravo takvu informaciju, motor se prestaje proizvoditi u Junu ili Julu pošto je Euro 6 a prelaze na Euro 6+.

Sasvim korektan motor. Sasvim solidno vuce uz umerenu potrosnju (prakticno moze da se vozi do 2500 obrtaja a cak i na autoputu ne mora da se ide preko 3000-3400 obrtaja).
Ja u Golfu imam noviju verziju od 85 KS, sa zupcastim kaisem (svi modeli posle 2012.g). Kupljen februara 2017 na akciji (davao se velik popust, samo 14.000).
Moj total prosek potrosnje od kupovine do danas je 5.3, a najcesci kratkorocni se krece oko 5.5.
Za godinu dana sam presao samo 8800 km (od toga oko 70% autoput, brzine oko 140-150, magistrala 25%, brzine 80-100 i grad samo 5% - koristim drugi auto za grad i vikendicu).
Troskovi registracije oko 18.000 a servisa oko 15.000.
Za te pare nisam mogao bolje proci.

Hvala, kao što sam ranije pisao ne tražim neke performanse bitnija mi je udobna vožnja ;)

Kada dođeš u situaciju da se čupaš onda nikada nije dobar 1.2 :). Nemoj odmah na čip, vidi prvo kako će se tebi dopasti, mada lično smatram da 1.2 ne može da vuče kako treba tu težinu, što sam ranije i pisao u nekoj od tema.

O čipu još ne razmišljam, pročitao sam kompletnu garažu od Aleksandar Zlatić i vidim da je njemu baš lepo legao tako da je i to opcija ako bude neophodno.
  • Vozi: Opel Astra Notchback 1.4 140KS

Van mreže observer

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #10 poslato: 22. Mar, 2018. 19:15 »
Moj ti je savet da ne odugovlacis sa kupovinom jer uskoro i u benzince krece ugradnja filtera cestica (a kakva je to patnja, proguglaj malo o DPF). Odnosno, kad ukinu 1.2 TSI neces vise imati izbora.
1.0 TSI je po performansama bolji (tako kazu testovi) ali se po zvuku primeti da je 3-cilindras. Pa ako ti to smeta, 1.2 TSI je dobra prilika da se vozis jeftino a sa solidno izbalansiranim motorom. U Golfu je neverovatno tih, verujem da je i u Oktaviji slicno.
Nisam ni znao da se 1.2 TSI jos prodaje, VW ga je ukinuo u junu 2017.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Peja

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #11 poslato: 22. Mar, 2018. 19:24 »
Neće se DPF ugrađivati u sve benzinske motore, vec samo one sto ćađave. A po prirodi, benzinski neuporedivo manje čađave od dizel motora, pa ne očekujem prevelike probleme sa filterom čestica.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #12 poslato: 22. Mar, 2018. 20:07 »
Dakle, da dodam na temu i ja neku rec...

Fabricki motor vuce sasvim pristojno, ne bas kao za trke ali za to nije ni namenjen.

Preticanje moze po ravnom bez problema, samo stisnes gas, ako je uzbrdica treba se pripremiti pametno...

Dok sam vozio fabrickih 86 konja bio sam sasvim zadovoljan na autoputu, uglavnom sam vozio 130-140 sa izletima do 160km/h a ponekad i celih 180km/h sto je njegova deklarisana maksimalna brzina.

Najlepsi je zvuk do 140 km/h, nakon toga pocinje da se cuje buka...

Nakon cipovanja auto je mnogo agilniji, motor elasticniji, potrosnja ista... Ubrzanje: daleko bolje!

Na autoputu, brzinama oko 130-140km/h trosi izmedju 6 i 6,5 litara, na Ibarskoj magistrali moze da spusti do 4,2 litre, odlazak Beograd - Zlatibor i nazad, dakle gradska voznja + Ibarska magidsrala ide ravno 5 litara...

U gradskoj voznji u Beogradu, ja sam uglavnom trosio 8,5 litara, zadnjih 3 meseca vozim malo laganije (nakon par incidenata sa ludacima) i potrosnja je ispod 8 litara...

Uvek moze da se javi svako ko zeli da testira moj motor :)
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže Bojan_SZapočeo temu

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #13 poslato: 23. Mar, 2018. 08:45 »
Moj ti je savet da ne odugovlacis sa kupovinom jer uskoro i u benzince krece ugradnja filtera cestica (a kakva je to patnja, proguglaj malo o DPF). Odnosno, kad ukinu 1.2 TSI neces vise imati izbora.
1.0 TSI je po performansama bolji (tako kazu testovi) ali se po zvuku primeti da je 3-cilindras. Pa ako ti to smeta, 1.2 TSI je dobra prilika da se vozis jeftino a sa solidno izbalansiranim motorom. U Golfu je neverovatno tih, verujem da je i u Oktaviji slicno.
Nisam ni znao da se 1.2 TSI jos prodaje, VW ga je ukinuo u junu 2017.
Hvala na savetu, plan mi i jeste sada da kupim, čekam danas ponudu za dodatnu opremu pa ću odlučiti.
  • Vozi: Opel Astra Notchback 1.4 140KS

Van mreže Bojan_SZapočeo temu

Odg: Kakav je motor 1.2 TSI 63KW/86KS 5G
« Odgovor #14 poslato: 23. Mar, 2018. 08:46 »
Neće se DPF ugrađivati u sve benzinske motore, vec samo one sto ćađave. A po prirodi, benzinski neuporedivo manje čađave od dizel motora, pa ne očekujem prevelike probleme sa filterom čestica.
Slažem se da DPF nije prepreka kod benzinca.
  • Vozi: Opel Astra Notchback 1.4 140KS