Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA Octavia
»
OCTAVIA 2013-2020
»
Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
Strana:
1
2
...
4
»
Dole
Autor
Tema: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem (Pročitano 16126 puta)
Bokinjo
,
srsa
,
Gogi69
i 14 gostiju pregledaju ovu temu.
NCVEJIC
Active
Poruke: 17
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Lokacija: Beograd
Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
poslato:
19. Apr, 2018. 17:55 »
Prilikom prvog startovanja motora duže vergla nekih 6-7s i kao da jedva upali. Posle toga auto pali normalno na drugi zub. Ne daje nikakvu grešku. Ako auto duže stoji (više od 12h) problem se opet javi pri startovanju ali ipak ne svaki put. U proseku svaki 5,6 put nakon dužeg stajanja. Startovao sam ga pri uključenim svetlima, sa uključenom klimom, punim i skoro praznim rezervoarom, na minus 10 i na plus 10. Nisam našao neku podudarnost. Da li je neko imao sličnih problema ili iskustva?
Vozi: Škoda Oktavia A7 1.6 tdi 105 ks 2014 elegance
vojkan85
Laurin&Klement
Poruke: 2332
Like ukupno: 192
L&K ugled:
-6
Lokacija: Beograd, Zvezdara
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #1 poslato:
19. Apr, 2018. 19:10 »
Jel si menjao skoro filer neki?
Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI
NCVEJIC
Active
Poruke: 17
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Lokacija: Beograd
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #2 poslato:
19. Apr, 2018. 19:38 »
Rađeni redovni servisi na 15000km sa svim filterima. Sledeći je za oko 5000km. Auto prešao do sad 128000km.
Na šta sumnjaš?
Vozi: Škoda Oktavia A7 1.6 tdi 105 ks 2014 elegance
lipovaccc
Laurin&Klement
Poruke: 1139
Like ukupno: 79
L&K ugled:
68
Lokacija: Beograd
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #3 poslato:
19. Apr, 2018. 19:45 »
Pa ovako kako si opisao problem moze biti u pumpi goriva koja se nalazi u rezervoaru , deluje mi kao da ne stigne da nabije pritisak goriva u sistemu pa zato duže vergla i posle kada nabije pritisak pali normalno .
Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god
nebojsar
Laurin&Klement
Poruke: 734
Like ukupno: 1
L&K ugled:
14
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #4 poslato:
19. Apr, 2018. 19:54 »
Kod mene se to desava vec neko vreme. To sam prijavio servisu ali su mi rekli da je to normalno i da ne treba nista da se kontrolise. Isti motor 2015 godiste. Kod mene nema pravila takodje, ne zavisi da li je stajao ili ne, nesto je cesce zimi. Mene je najvise zabrinulo sto ja vratim kljuc tj prekinem start a on nastavi da vergla do paljenja. Recimo u zadnja dva dana mi se dva puta desilo a pre toga dosta dugo nije.
Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI
NCVEJIC
Active
Poruke: 17
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Lokacija: Beograd
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #5 poslato:
19. Apr, 2018. 20:01 »
Kod mene je bilo možda tri puta mesečno ali sad je dosta češće. U servisu ne mogu ništa dok se ne pojavi greška. I dok su kola bila u garanciji vikali su da je to normalno ali ja vidim sad posle godinu dana da ipak nije. Sada neki drugi majstori sumnjaju na 5stvari. U suštini ne znaju. Mene samo brine da jednog trenutka neće upaliti. A da to npr bude 1000km od kuće. A onda će to skupo koštati.
Koliko često ti se to sada dešava?
Vozi: Škoda Oktavia A7 1.6 tdi 105 ks 2014 elegance
observer
Laurin&Klement
Poruke: 1037
Like ukupno: 242
L&K ugled:
16
Lokacija: Novi Sad
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #6 poslato:
19. Apr, 2018. 20:02 »
@nebojsar, ako imas start & stop onda mi to sa kljucem deluje skoro pa normalno. Naime, kod Golfa imam start & stop i primetio sam da je kontakt kljucem dovoljno samo dati impuls (bukvalno kao da imas dugme za start) a da onda starter nastavlja sam dok se motor ne upali.
Kod starjih modela kontakt brava je klasicna (koliko drzis toliko vergla).
@ncvejic - meni na Polu (1.6 tdi) se desavalo da nesto duze vergla (ali ne kao tebi 6-7 nego samo 2-3 sekunde) onda kada ne sacekam da se sve lampice pogase nakon davanja kontakta. Da li sacekas gasenje lampica pa onda startujes motor?
Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017
NCVEJIC
Active
Poruke: 17
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Lokacija: Beograd
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #7 poslato:
19. Apr, 2018. 20:10 »
Probao sam i da ne sačekam do kraja lampice a inače pustim da se sve pogase. Nisam našao neku podudarnost. Odnosno nema veze sa tim. Možda vergla samo 1s duže ili odma pali ako se lampice ne pogase a startujem motor. Inače mi je brava na impuls što znači da samo okrenem ključ i pustim a on dalje sam pali.
Vozi: Škoda Oktavia A7 1.6 tdi 105 ks 2014 elegance
nebojsar
Laurin&Klement
Poruke: 734
Like ukupno: 1
L&K ugled:
14
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #8 poslato:
19. Apr, 2018. 20:13 »
Imam start stop i aktivan mi je. Zbunjuje samo jer obicno taj impuls znaci start, sem u tim slucajevima kad start traje. Inace ja uvek cekam da ugasi grejace pa startujem i mislim da nije vezano za to vec za neki softverski parametar koji odredjuje kad ce se to desiti a kada ne.
Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI
vojkan85
Laurin&Klement
Poruke: 2332
Like ukupno: 192
L&K ugled:
-6
Lokacija: Beograd, Zvezdara
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #9 poslato:
20. Apr, 2018. 07:00 »
Jel si probao na dijagnostiku kada startuješ auto pa da se isčitaju parametri?
Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI
srdjan80
Registrovan
Poruke: 1
Like ukupno: 0
L&K ugled:
0
Lokacija: novi sad
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #10 poslato:
20. Apr, 2018. 08:04 »
Ista svar vec dve godine,Najčešće nakon kratkih relacija , ali sam primeti da kada je isključm Stasrt -Stop ređe se dešava .
Vozi: octavia 1,6 tdi 4014
NCVEJIC
Active
Poruke: 17
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Lokacija: Beograd
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #11 poslato:
20. Apr, 2018. 17:09 »
Na dijagnostiku moram da uhvatim taj trenutak ali pošto se to desi svaki 10ti 15ti put. To je jako teško. Evo baš sam jutros startovao motor posle dva dana mirovanja i upali na zub. Prosto više nisam pametan a jako me nervira kad se to desi. Čekam da se još učesti ako se to i desi pa ću opet u servis. Od juče sam uzeo novi rezerni ključ pa ću da vidim ima li razlike. Ovo mi liči da ne dobije na vreme uslov za puštanje goriva
Vozi: Škoda Oktavia A7 1.6 tdi 105 ks 2014 elegance
fobia24
Laurin&Klement
Poruke: 3721
Like ukupno: 565
L&K ugled:
42
Lokacija: Slovenija
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #12 poslato:
20. Apr, 2018. 19:12 »
E meni se to desilo 3-4 puta samo i to isključivo ako ja prethodno nisam dovoljno dugo zaverglao da upali i odmah nakon toga ponovo verglam.
A to može biti i sa povratom goriva, da ga nema u sistemu uvek. Filter goriva? Mada kažeš da si njega isto menjao i ostao je problem? Probaj još da promeniš proizvođača filtera goriva ako uvek stavljaš isti.
vojkan85
Laurin&Klement
Poruke: 2332
Like ukupno: 192
L&K ugled:
-6
Lokacija: Beograd, Zvezdara
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #13 poslato:
20. Apr, 2018. 20:13 »
Meni se to javilo odmah posle zamene filtera goriva. I pitam majstora sta je bre ovo, kaze on sve ok 2-3 puta ce biti tako posle normalno. I bi tako.
Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI
NCVEJIC
Active
Poruke: 17
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Lokacija: Beograd
Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
«
Odgovor #14 poslato:
20. Apr, 2018. 20:23 »
Pa da to dok nije napunio filter i izašao sav vazduh. Ovo naše može da bude više stvari. Neki senzor, pumpa goriva, da kasno prepozna kod ključa, čak i dizna neka
Vozi: Škoda Oktavia A7 1.6 tdi 105 ks 2014 elegance
Strana:
1
2
...
4
»
Gore