Autor Tema: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem  (Pročitano 16134 puta)

Bokinjo, srsa, Gogi69 i 13 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže NCVEJICZapočeo temu

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #15 poslato: 20. Apr, 2018. 20:24 »
Dok neko prvi ne reši stvar. Teško ćemo saznati
  • Vozi: Škoda Oktavia A7 1.6 tdi 105 ks 2014 elegance

Van mreže nebojsar

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #16 poslato: 20. Apr, 2018. 22:20 »
Mislim da ne treba da dramimo, ja sam ocitavao kodove vise puta posle takvog verglanja i nema ni jedne greske zabelezene u sistemu.
Meni jedino pada na pamet da mozda posle ciklusa rada DPF-a ostaje nesto vise goriva u sistemu i da "dry cranking" ili verglanje u prazno izbacuje taj visak iz cilindara ili iz sistema. Tako nesto se radi i na avionskim motorima da se odstrani visak goriva pa me ne cudi da i na modernim dizel motorima postoji softver koji tako nesto radi automatski. Da je bilo kakva greska na senzorima bilo bi vidljivo ako se ocita, a to se ne desava.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže vojkan85

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #17 poslato: 21. Apr, 2018. 11:28 »
Zar DPF ne odradi to sve pri gašenju motora? Ventilator nastavi da vrti dok ne ohladi i posle staje.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže nebojsar

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #18 poslato: 21. Apr, 2018. 11:42 »
Ventilator bi samo trebao da ohladi dpf jer se on zagreje na 700c. Ne znam sta se desava sa diznom koja naliva dpf i da li sam rezim ostavlja nesto goriva u cilindrima ili u sistemu. Ako to detektuje neki senzor moze verglanjem da izbaci visak pre inicijalnog ciklusa paljenja. Samo to mi pada napamet.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže Maksimus

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #19 poslato: 21. Apr, 2018. 12:01 »
Jedno pitanje:
Da li postoji varijanta da ventilator ostane da radi a da uzrok tome nije dpf? Cini mi se da mi auto leti cesce ostaje sa ventilatorom,a sumnjam da je dpf(cenim da je odradjena regeneracija,npr posle duze voznje na ap jacim tempom).

Van mreže vojkan85

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #20 poslato: 21. Apr, 2018. 12:10 »
Pa jedino ako ti diže temperaturu motora, ali ne verujem da je to toliko da mora i posle da radi. Pre bih rekao da je DPF u pitanju jer kod mene je recimo bio slučaj, da sam imao autoput pa onda grad i par km pred zgradu krene DPF da podiže obrtaje u leru na 1k i ventilator krene da se čuje kako vrti punim kapacitetom. Radio je Bogme dobrih 5 minuta. Nisam gasio motor, podigao haubu i posle toga prestao. Sutradan sve ok bilo. Mada sam još primetio da kada je bilo 10 stepeni recimo ujutru, odmah krene da diže 1k i ventilator krene da radi ali znatno slabije. Posle toga kada se zagreje prestane i obrtaji se vraćaju na default ;).
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže Maksimus

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #21 poslato: 21. Apr, 2018. 12:50 »
Ne dize temperaturu 1000%,medjutim ja racunam da mozda ventilator hladi motor (ne znam koja je temp ulja,mada imam pokazivac).

Van mreže vojkan85

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #22 poslato: 21. Apr, 2018. 12:58 »
Pre neki dan sam išao za NS i temperatura ulja mi je cepala do 100 stepeni. Castrol PowerEdge 5W30 je sipano na malom servisu. Brzina 120 na sat. Nadamo sam se da će iči ispod 100 iskreno, ali očigledno nije. Čim spustim brzinu na 80 na sat, temperatura spadne na 93,4 stepena. Pitam se samo kolika bi bila da idem 200 na primer, ili da idem za CG gde i sami znate kakav je put. Ventilator mi se ni jednom nije upalio ali je i logično jer vazduh hladi motor.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže slobodanalex

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #23 poslato: 21. Apr, 2018. 16:06 »
temperatura ulja mi je cepala do 100 stepeni.

Ne brini, u julu ce ici i preko 100... meni nije padala ispod 105, do Grcke autoputem, tempomat na 135, klima non stop...
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže NCVEJICZapočeo temu

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #24 poslato: 21. Apr, 2018. 16:07 »
Meni se to dešava i nema baš nekih pravila. U pitanju je dpf
  • Vozi: Škoda Oktavia A7 1.6 tdi 105 ks 2014 elegance

Van mreže NCVEJICZapočeo temu

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #25 poslato: 21. Apr, 2018. 16:08 »
Što se temperature tiče piše u prospekti da je normalna od 90-110°
  • Vozi: Škoda Oktavia A7 1.6 tdi 105 ks 2014 elegance

Van mreže slobodanalex

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #26 poslato: 21. Apr, 2018. 16:10 »
Meni se to dešava i nema baš nekih pravila. U pitanju je dpf

Nema pravila, meni nekad radi regeneraciju na 200 a nekad na 800 km, zavisi od kvaliteta goriva, a sipam uvek na istoj pumpi...
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže fobia24

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #27 poslato: 21. Apr, 2018. 17:36 »
I treba imati u vidu oni koji nemaju merač temperature ulje kao ja, da kada motor dostigne radnu temperaturu po pokazivaču rashladne tečnosti, ulje još nije dostiglo ni 50 stepeni. Da se motor zaista zagreje, potrebno je još 5-7min vožnje nakon toga.

Van mreže vojkan85

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #28 poslato: 21. Apr, 2018. 19:07 »
Jel Skode imaju kao Renoi pokazivac nivoa ulja na tabli? Na Meganu sam imao kockice kada palim.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže slobodanalex

Odg: Oktavia A7 2014 1.6tdi 105ks problem sa prvim startovanjem
« Odgovor #29 poslato: 21. Apr, 2018. 19:17 »
Nemaju
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue