Autor Tema: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja  (Pročitano 8151 puta)

0 članova i 8 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže PegasusZapočeo temu

Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« poslato: 05. Maj, 2018. 08:24 »
Pozdrav forumasima,

vidim da uz dizel motore od kraja prosle godine ide novi DSG menjac sa 7brzina, umesto starogo 6 brzinskog ali imam par nedoumica:

Dosta prodavaca me ubedjuje da je taj novi 7brzniski DSG menjac - na principu subog kvacila kao sto ide u 1.4 i 1.8tsi ali siguran sam da ti suvi menjaci idu samo do 250Nm motora?!

Takodje zbunjuje me sto gledam specifikacije na par sajtova i za superba od 190Ks uzbrzanje sa 6brzinskim DSG je 7.7sec a 8brzinskim 8.3sec . Potrosnja je neznatno niza sa 7brzinskim menjacem u gradu za 0.1litar samo.
https://www.auto-data.net/en/skoda-superb-iii-2.0-tdi-190hp-dsg-21864


U cemu su onda prednosti novog 7brzinskog menjaca, zna li neko tacnu informaciju?
  • Vozi: Superb 2

Van mreže Maksimus

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #1 poslato: 05. Maj, 2018. 10:24 »
I mene buni zasto su "sporiji" sa tim novim menjacem,mada moguce da su prenosni odnosi duzi,zato mislim da je dsg7 bas dobar ako imas dosta km na autoputu. Sam menjac radi po principu mokrog kvacila,kao i dsg6.
Ja licno sam se nadao da cu dobiti dsg6 posto je najprovereniji,sto se i desilo zato sto je ugrasnja dsg7 u 190 dsg 4x4 odlozena. Superb tsi 280 i dalje nema dsg7.

Van mreže PegasusZapočeo temu

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #2 poslato: 08. Maj, 2018. 18:30 »
Definitvno je mokro kvacilo DSG 7brzinski novi menjac, po netu kazu da je model DQ381 umesto starijeg 6brzinskog DQ250.

Ono sto sam po netu procitao na brzinu je da ga hvale na autoputu jer radi na manje obrtaja pri istoj brzini, ali se zale da nije smooth kao DQ250.

Potrosnja je nesto niza, a u ubrzanje mi i dalje nije jasno kako je toliko sporije sa novim menjacem?!
  • Vozi: Superb 2

Van mreže Maksimus

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #3 poslato: 08. Maj, 2018. 18:42 »
Naravno da je mokro kvacilo,suvo ide uz mnogo manji obrtni moment.
Ubrzanja ne znam zasto su losija,ali duzi odnosi i tezi menjac verovatno uticu. Mada sumnjam da je neka znacajna razlika.
Ovaj sestostepeni nestvarno meko menja brzine,jedino gde ne briljira je kreni stani (problem kod svih menjaca sa kvacilima,mora da razdvaja i spaja,dok je klasican torque konverter tu uvek najbolji).

Na mreži Peja

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #4 poslato: 09. Dec, 2018. 10:58 »
Da li je moguce podesiti algoritam rada menjača da da pri ubrzavanju menja brzine kao u "Sport modu", a da tokom odrzavanja konstantne brzine obrtaje drzi što niže?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Maksimus

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #5 poslato: 09. Dec, 2018. 15:57 »
Ne razumem bas sta ti znaci da pri ubrzanju menja kao u sportu,posto ako ga nacepis on ce i u D i u S saltati na crvenom.
U principu menjac se "uci" prema vozacu i onda salta u skladu sa nacinom voznje koji vozac praktikuje(ovo je slucaj sa vise manje svim novim automaticima).  Tako da se on u D modu nauci da duze drzi brzinu ako imas obicaj da ga potezes,dok ukoliko imas tendenciju da vozis bez ubrzanja itd onda ce teziti da ubaci u sto visu brzinu.
Ako ga vozis u D modu,nekad salta prerano(pa se vozi na tik iznad 1000 rpm) i dosta je mrtviji na gasu(treba vise da pritisnes da bi odreagovao). Ako potopis gas kick down ce odraditi svoje,spustice nekoliko brzina nize i krenuti.
U S modu drzi brzinu ili 2 nize(sto ume da smara,nekad nece da presalta u 4tu jer ne uhvati zacrtane obrtaje pa onda ides po gradu na 2k obrtaja) i dosta je spremniji,ostrije reaguje na gas itd.

Na mreži Peja

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #6 poslato: 09. Dec, 2018. 16:11 »
Pitanje mozda potice od mog neznanja finkcionisanja DSG.
Prilikom kretanja sa semafora, zelim da sto pre postignem zeljenu brzinu, tj. da ubrza naglo, a posle toga da krstarim u onom prenosu menjaca gde mi je potrosnja najmanja.

Ako je menjac u "Sport" modu, da li tada za odredjenu brzinu krstarenja drzi menjac u nizem stepenu prenosa, nego npr. u "Eco" modu?
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže Maksimus

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #7 poslato: 09. Dec, 2018. 16:32 »
Naravno da mozes naglo postoci brzinu koju zelis u svakom modu,cisto sumnjam da ces sa semafora potopiti gas u patos pa da ti znace nijanse izmedju S I D.
Za taj rezim koji opisujes ti treba D mod. U S drzi nizu brzinu prilicno tvrdoglavo i na autoputu.
Eco mod je djubre,otkacinje menjac(ide u leru),sav je nesto mlohav,upali i onaj start stop itd.

Van mreže grofbg

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #8 poslato: 18. Sep, 2020. 09:00 »
Bio sam pre neki dan u servisu AC Stojanov...vozim superb 2017...DSG 7 brzina ... pitao sam majstor saleta da li treba neki servis za moj menjac DSG 7...on mi kaze da je to suvo kvacilo i da ne treba nikav servis u smislu zamene ulja...da u njemu ima 750 grama ulja koje se ne menja...!!! Sad sam u nedoumici da li me je covek dobro razumeo, ...koji je menjac u pitanju pa mi je neporijatno ponovo da ga pitam. Neki drugi majstori su mi rekli...da se menja ulje i filter...!!!

Da li neko ima pouzdanu informaciju...da li se na tom menjacu menja ulje ili ne...???
« Poslednja izmena: 18. Sep, 2020. 09:09 grofbg »
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 tdi 150 DSG

Van mreže Filip BG

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #9 poslato: 18. Sep, 2020. 09:12 »
Poštovani grofbg, ako i dalje vozite auto iz potpisa (2.0 tdi) onda bi trebalo da imate „mokri“ DSG 7. Pretpostavljam da je Vaš auto iz druge polovine 2017., tj. MY2018, jer mi se čini da je tada DSG 7 zamenio stari DSG 6.

http://forum.skodaforum.rs/servisiranje/interval-zamene-ulja-'mokri'-dsg-7/

U temi čiji link postavljam imate podatak koji sam našao na Češkom Škoda sajtu (a kasnije i u drugim servisnim uputstvima) da se ulje u DSG 7 menja na 120.000km, umesto na 60.000km kod DSG 6. Govorimo o „mokrim“ menjačima. „Suvi“ DSG 7 je posebna priča. Na nekim tržištima je fabrika bez naknade menjača fabričko ulje u njemu iako zvanično nije definisan servisni interval.
  • Vozi: Superb mk3 1.5 TSI

Van mreže Maksimus

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #10 poslato: 18. Sep, 2020. 10:43 »
Verovatno je majstor pogresno razumeo jer je do skoro vazilo dsg6=mokro kvacilo(servisira se na 60k),a dsg7=suvo kvacilo(bez servisa).
Taj mokri dsg7 je od skoro u skodi,zato se i desila zabuna.

Na mreži Markkoni

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #11 poslato: 18. Sep, 2020. 15:01 »
Meni malo neverovatno da majstor ne zna, ili napamet priča za te stvari. On sve ovo mora da zna bolje od nas sa foruma, ali dobro...

Van mreže MAKS

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #12 poslato: 18. Sep, 2020. 15:37 »
Meni su rekli da za DSG/7 menjac koji je kod mene u OCTAVIJI 2012 1,6 tdi servis radi na 60,000 km.
A na fabiji 2011 1,2 koja je bila benzinac da se servis neradi isto 7 DSG.
Ovo su informacije i iz ovlascenog sevisa i iz servisa gde trenutno odrzavam auto.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE

Na mreži Markkoni

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #13 poslato: 18. Sep, 2020. 16:22 »
Sve bolje od boljeg. Ta dva menjača su potpuno iste konstrukcije.

Van mreže MAKS

Odg: Novi DSG 7brzinski menjac za dizel motore - pitanja
« Odgovor #14 poslato: 18. Sep, 2020. 16:43 »
Sve bolje od boljeg. Ta dva menjača su potpuno iste konstrukcije.

Neznam po serisjkom broju menjaca. Ali... Za fabiju sam zvao tri cetiri servisa ovlascena i svi su mi rekli da se neradi.

Inace ima na yu tubu da se radi servis i kako .
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE