Autor Tema: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi  (Pročitano 12021 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Miro MNE

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #15 poslato: 20. Nov, 2018. 15:27 »
Prva godišta su bila OK kolko sam "čuo" ... od 2008 do 2013 imaju taj problem. Isti problem muči i 2,0 TFSI iz RS-ki.

  • Vozi: Octavia 2.0 FSI Elegance + Octavia 1,6MPi Ambiente + Octavia 2,0 TDI Elegance

Van mreže vnov

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #16 poslato: 20. Nov, 2018. 16:51 »
Filip iz Požarevca ima 1.8 tsi u O2 A5 god. 2008 i ne troši mu ulje ima na satu oko 160.000.
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Van mreže Miro MNE

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #17 poslato: 21. Nov, 2018. 10:18 »
Da ali Filip mijenja ulje na 7-10kkm (ako se dobro sjećam) a to je osnovno pravilo da taj motor nešto izdrži. Kad kupuješ polovno još ako je išlo po škodinim intervalima 30kkm ... veselo veselo
  • Vozi: Octavia 2.0 FSI Elegance + Octavia 1,6MPi Ambiente + Octavia 2,0 TDI Elegance

Van mreže vnov

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #18 poslato: 21. Nov, 2018. 15:38 »
Čuo sam se sa Filipom pa sam ga i pitao i ulje menja na 15.000km.Oktaviju je uzeo od poznanika sa manje od 20.000km na satu i čipovna je, tako ipak mislim da je kolegi što su se istopila dva klipa i ti što gutaju mnogo ulja imaju poprilično kilometara iza sebe.
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Van mreže Miro MNE

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #19 poslato: 21. Nov, 2018. 16:30 »
Znam da ti motori imaju tih problema I na mnogo manjim kilometražama - nažalost. Znam par primjera sa čeških škoda foruma gdje je do sličnog problema došlo I ispod 100kkm.
  • Vozi: Octavia 2.0 FSI Elegance + Octavia 1,6MPi Ambiente + Octavia 2,0 TDI Elegance

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #20 poslato: 21. Nov, 2018. 16:43 »
TFSI ima problem oko karika i ulja , na TSI je to reseno posto je novija generacija motora
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Van mreže vnov

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #21 poslato: 21. Nov, 2018. 22:20 »
Ako je tako onda je problem sa prevelikom potrošnjom ulja pre 2008god. čisto da se zna zbog kolega koji bi hteli da pazare polovne Skode sa TFSI motorima.
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Na mreži petarp031

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #22 poslato: 22. Nov, 2018. 00:20 »
Prva godišta su bila OK kolko sam "čuo" ... od 2008 do 2013 imaju taj problem. Isti problem muči i 2,0 TFSI iz RS-ki.
Slozio bih se sa Mirom, sve 1.8 tsi od 2008-2013. god imaju problem sa potrosnjom ulja. Ne samo sa potrosnjom ulja, nego sa problemom izgorelih ventila. Imate na youtube mnogo animacija i video zapisa na ovu temu. Na mnogo malim km se desava problem, Ameri i Rusi muku muce i na 60.000km. Moja dva drugara imaju dva auta u 2009 i 2010 god, na oba su skidane glave i menjani ventili (O2 FL 4x4). Na jednoj je radjena full generalna sa postavljanjem revizionih klipova i karika koji su stigli iz Nemacke. Auti ponovo trose ulje. Posto je drugar, jednu tsi, uzeo upravo za eksperimentisanje, na njoj je pored klipova, menjao pcv ventil (za koji se vezuju price da moze biti uzrocnik potrosnje), postavio catch can (za skupljanje ulja i para kako isti po ciklusu rada ponovo ne bi stvarali karbonizaciju ventila, ali sve je do sada uzalud. Upravo je na tom autu skinut turbo i nalazi se na remontovanju u turbo servisu (isti su pregledali turbo kad je otvaran motor pre par meseci i nisu imali zamerke), sada su promenili neki ketridz i sutra ce biti vracen na auto pa cemo videti da li je to sta promenilo, obzirom da je u cevki od turba do klapne, pre remonta, bilo ulja.
Imam drugara u CH koji je 2010. god uzeo novog superb i nema problem sa potrosnjom, ali kako je zaposlen u salonu skoda u Cirihu, kaze da je skoro pa jedinstven slucaj da na tom motoru nema potrosnju, prosto je iznenadjen koliko zamerki imaju.
Ovaj drugar sto je u zadnjih par meseci skokao preko 1.500 eura u eksperimentisanje, zainatio se da ce resiti problem, ja se nadam, ali bih rekao da ce ponestati zivaca.
P. S u oba auta se sipaju jako kvalitetna ulja, prvo Marley koji sam im licno uzimao iz Bg i frapirao se cenom, zatim castrol edge, i na kraju shall ultra. Preslo se sa 5-30 na 5-40 ultru i nista nije promenjeno, sto ce reci da sve protera. Nesto sto moze biti uzrocnik problema, kako sam shvatio, upravo u ovom rasponu godista tsi nije imao EGR valve, pre 2008 i posle 2013.god egr je vracen i visak gasova ne ide ponovo u cilindar nego u auspuh pa samim tim ne stvara koksanje.



Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Na mreži petarp031

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #23 poslato: 22. Nov, 2018. 09:22 »
Sad sam se cuo sa drugarom. Kaze mi da je juce gledao 3 identicne octavije iz Hidroelektrana koje su nove zaduzene 2010.godine i pricao sa njihovim mehanicarem. Ljudi od prvog dana sipaju 5-40 ulje i nemaju problem sa potrosnjom, tvrde da koliko sipaju toliko na zameni izadje ulja iz kartera, ali se ulje menja na 15.000 km. Njegovo objasnjenje je da tsi motor ubija dug servisni interval koji je u CH preko 30.000 km i da speknu karike. Ove obe O2 su iz CH i ulja su menjana po preporuci na 30.000 km. Misljenja je dasada nakon generalne ima problem sa turbom jer se ulje pojavljuje u cevi i da ce sada nakon remonta problem biti resen. Evo prilazem slike turba i ventila od juce, na ventilima nema naslaga, turbo je balav. On mi tvrdi da je isti tsi pre 2008 i sve do 2013. godine, a misli da ni nova 1.8tsi nema egr, tako da moj prethodni post nije tacan, izvinjavam se.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže Miro MNE

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #24 poslato: 22. Nov, 2018. 10:23 »
Potpaljeni ventili tj problem sa karbonizacijom muči sve FSI motore,da se preventivno riješiti aditivima, češćom zamjenom ulja I češćim patosiranjem papučice gasa, ali ovo sa karikama I potrošnjom ulja je boljka TSI motora (nekih 2,0 iz RS-ki, skoro svih 1,8 TSI 160ks iz octavija do 2013god, čak I nekih serija 1,4 TSI) je stvar dugog servisnog intervala I "lose" konstrukcije motora. Ko redovno mijenja ulje na normalnoj km I sipa kvalitet u pravilu se nikad sa ovim problemom I ne sretne (znam ih koje su prešle I po 300kkm), ko ide po "knjizi" brzo ga ovo dočeka. Isto ko 2.5 TDI iz T5-ice ko je ulje mijenjao na 10-15kkm nema problema, ko je slušao VW koji je u tom periodu promovisao servisni interval na čak 60kkm sa long life uljem taj je imao problema sa motorom I ispod 100kkm.

Ima jedan lik sa octavija cluba češka/ ili škoda home češka koji se isto tako zainatio da nadje u čem je problem, nažalost još nije utvrdio tačan uzrok, radio je superba 1,8 tsi 2009 god sa nekih 70kkm ako se ne varam. Po njemu dosta da kažem "dodatnih uzroka" ima taj motor, masu je nekih sitnica našao koji potpomažu da dodje do ove havarije ali nisu glavni uzročnik. Kad ugrabim malo vremena volio bih da okačim to ovdje.
  • Vozi: Octavia 2.0 FSI Elegance + Octavia 1,6MPi Ambiente + Octavia 2,0 TDI Elegance

Na mreži petarp031

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #25 poslato: 22. Nov, 2018. 10:31 »
Evo sad se cuh sa ovim Svajcarcem sto mu superb ne trosi ulje, kaze longlife interval, na 30.000 km ali opet nema problema. On je isto cuo pricu koju sam mu preneo i kaze ima logike da su ucestale promene preventiva. Ovaj drug iz Uzica je uporan, za njega je izazov da resi taj problem, svaka kola do sad je pravio po godinu dve, skrcao gomilu para ali na kraju resi svaki problem, uzdam se da ce resiti potrosnju. Veruj mi da je do sad menjao svaku sitnicu, svaki senzor, diznu, sve preventivno. Drzi servis pa ne placa rad, ali opet se naberu troskovi.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Na mreži AcoSk

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #26 poslato: 23. Nov, 2018. 23:52 »
Jel prepravljao klip i karike u tim poduhvatima?

Van mreže fobia24

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #27 poslato: 24. Nov, 2018. 09:18 »
Ja ne znam kom motoru ne šteti servisni interval od 30.000km. na mazda forumu čovek ima problem sa motorom na 2.2DCI mazdi skyactive novom modelu na 90.000km. Menjali mu ulje, i stalno ima problem. Živi u Austriji, održavan u ovlašćenom na 15000km. Kažu da je razlog problema na motoru zaprljano sito uljne pumpe. Kao zaprljalo se, a menja ulje redovno, ali na 15.000km. Po tome je i to mnogo, mada pre će biti da oni peru ruke jer problem neće da provuku kroz garanciju. Iste probleme su imali još neki korisnici novih CDI motora. Zato ja više od 10.000km ne vozim sa jednim uljem.

Na mreži petarp031

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #28 poslato: 24. Nov, 2018. 09:32 »
Jel prepravljao klip i karike u tim poduhvatima?
Da, napisao sam, revizioni klip i karike i obrada bloka.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Na mreži AcoSk

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #29 poslato: 24. Nov, 2018. 13:08 »
Mislio sam na to da li je on prepravljao, a ne da li je stavio revizioni. Jer i taj revizioni ne znam u cemu se razlikuje...

Ono sto hocu da pitam, da li je sirio kanale za karike i stavio deblje karike? Pitaj ga to



Pretraga foruma [Google]