Autor Tema: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi  (Pročitano 14755 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže petarp031

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #30 poslato: 24. Nov, 2018. 13:38 »
Aco, kaze da nije sirio jer standardna karika je 1,5, a revisiona 2,1 vec prosirena. Ide u skolopu sa revizionim klipom koji isto tako ima kanal u koji je mazajuca karika spakovana. Prilog slika revizionog klipa i karika, jedina razlika je mazajuca karika, prva odozdo.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Na mreži AcoSk

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #31 poslato: 24. Nov, 2018. 13:53 »
Znaci na reviziji je samo mazajuca prosirena sa 1,5 na 2,1??

Van mreže petarp031

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #32 poslato: 24. Nov, 2018. 13:55 »
Da, tako mi kaze. Ti klipovi i karike su stigle iz Nemacke.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Na mreži AcoSk

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #33 poslato: 24. Nov, 2018. 15:00 »
Mora da se prosire sva tri kanala i stave sve tri deblje karike.
Tako je resen problem potrosnje ulja na jednom audiju a5 2.0TFSI 180ks iz Austrije.
Trosio 1l na 1000km, posle ovoga i rada glave trosi oko 300-400g na 8000km (vlasnik otprilike na toj km i menja ulje, svaki put kad dodje u Srbiju).
Sipa se Mobil Super 3000 X1 5W-40

p.s. Sad sam bas pricao sa covekom iz Austrije

Van mreže petarp031

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #34 poslato: 24. Nov, 2018. 15:44 »
Sad sam mu prosledio tvoj post, on mi odgovara da su sve tri karike na klipu deblje, ali da je problem u mazajucoj, koliko je on upucen.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže petarp031

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #35 poslato: 24. Nov, 2018. 15:50 »
Treba videti po ovom broju sa cela klipa, al pretpostavljam da su sve tri deblje,  ema logike da je samo jedna sira.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže petarp031

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #36 poslato: 24. Nov, 2018. 15:55 »
To je ovaj broj, nisam nakacio u prethodnom postu

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže petarp031

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #37 poslato: 24. Nov, 2018. 16:03 »
Code: PM006150
Brand: ET Engineteam
Name: Piston 
Vehicle: Skoda Superb Octavia Yeti, VW Passat Sharan, Seat Audi CDAA CDAB 2008+ 
EAN: 8592779019885

Prevod opisa:
Велики клип ЕТ ЕнгинеТеам - комплетан сет са клипним прстеновима и пином пречника 23 мм. У поређењу са стандардним клипом, направљен је са великом поправком од 0,5 мм. На неким моторима (нпр. ЦДАА, ЦДАБ, ЦДХА, ЦДХБ ...) у примарној производњи, стандардни пин пречника 21 мм замењен је снажнијим и издржљивијим 23 мм затвором. Опремљен је носачем клипног прстена, дизајнираним за трапезни штап.

Квалитет клипа ЕТ ЕнгинеТеам омогућава упоређивање клипова ОЕ-а. Најчешће се инсталира у ВВ Голф ВИ, Сеат Алхамбра, Шкода Иети, Ауди А3 Спортбацк и друге аутомобиле. Клип је опремљен клипним прстенастим прстеном дизајнираним за трапезни штап.

ЕТ ЕнгинеТеам је чешки произвођач и добављач резервних делова висококвалитетних резервних делова. Производи компаније ЕнгинеТеам могу се наћи у европском каталогу ТецДоц.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Na mreži AcoSk

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #38 poslato: 24. Nov, 2018. 16:09 »
Ovaj mehanicar je prepravio obican tj. ne revizioni klip. Rezultat sam napisao. Inace 100% proverena informacija.

Van mreže -nebojsa-

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #39 poslato: 24. Nov, 2018. 21:38 »
Taj ET onda nije VWov deo nego je neko napravio reviziju. Ne dovodim u pitanje kvalitet, samo napominjem.
Hocu reci mozda i VW ima neko resenje, TSB...
Za 1.8 TSI ne znam, ali znam da na odredjenim Toyota motorima koji su zdrali ulje tehnicko resenje bilo je zamena klipova i karika, i da je uvek promena karika povlacila promenu klipova jer su nove karike bile deblje od starih; a samim tim je i kanal na klipu bio siri.
TSBovi su uvek napominjali da se revzija sastoji u promeni karika i klipova; i pratecih delova, zavisno od tipa motora.
Nakon zamene klipova, ili pak polumotora u slucajevima gde je bilo ostecenja cilindara; potrosnje ulja uglavnom nije bilo ili je bila minimalna; tako da je vrlo moguce da isto resenje pali i kod TSI motora.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Na mreži AcoSk

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #40 poslato: 24. Nov, 2018. 23:13 »
Upravo tako Nebojsa

Van mreže petarp031

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #41 poslato: 24. Nov, 2018. 23:30 »
On je cuo za taj problem pre nego sto je i uzeo vozilo. Zbog toga je i stavio ove klipove koje zove revizioni. Ubedjen je da ce sada sa repariranim turbom resiti problem, jer je definitivno provlacila ulje na turbinu. Juce mi je rekao da se oseca malo bolje povlacenje iz nizih obrtaja nakon vracanja turbine. Za par dana ce biti novih informacija posto se auto vozi svakodnevno.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka


Van mreže boskovkl

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #42 poslato: 26. Nov, 2018. 21:45 »
Koliko sam procitao raspravu i koliko sam upucen u slucaj sa TSI motorima 2008-2013 je da oni imaju fabricku toleranciju potrosnje ulja od 1lit na 1000km ako je rijec o 5w30 ulju jer tada oni to govore kao varijabilni interval zamjene ulja (stas ga mjenjat kad toliko trosi 10 000km 10l ulja promjenis glupost al et). Nisam znao da postoje ti "revizionirani" klipovi jer kad sam svoj motor rastavio morao sam mjenjati sve od bloka do glave jer se klip na prvom cilindru doslovice istopio i falilo ga je jedno 30%. E sad kod mene je po broju motora valjda audijev motor, jeste nije nebitno ali njihov klip tada imao je karike 1mm-1.2mm-1.8mm stim da su ti klipovi kao i te karike povucene iz ponude jos davno tako da je sad ponuda karika 1.2 1.5 i 2mm karika.

Sad poslije odradjene generalke motora i intervala razrade istog ovog trenutka ona ima 2500km predjenih popila je kako ja to volim reci nesto manje od 0,5l Castrol 5w30 Long Life smeca. Moram da napomenem da je od trenutka kad je sklopljena do sad nije presla 3000 obrtaja i brzinu od 150km/h na otvorenoj cesti. Preporuka majstora koji je radio motor jeste da se nakon 5000km predjenih promjeni ulje jer su tad klipovi i karike "nasjele na svoje mjesto" =)
  • Vozi: Skoda Octavia 1.8TSI 2011 Elegance

Van mreže -nebojsa-

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #43 poslato: 26. Nov, 2018. 22:24 »
Ja bi' voleo da se javi jos neko ko je imao iskustva sa popravljenim TSI 1.8; da vidimo sta je uradjeno, i kakvo je stanje sa potrosnjom ulja nakon popravke.
0.5l na 2500 km meni  ne zvuci malo, narocito zbog nacina/rezima upotrebe u tih 2500 km; doduse motor je nedavno sklopljen.
Motor nije Audijev, vise je zajednicki; motori su isti u celom koncernu; od nacina ugradnje zavisi u koji model ide; konkretno Octavija deli motore sa G V i VI, A3 8p; Passatom B6; itd... Za Audi motore priznajem one vece koji ne idu u ostatak koncerna.
Tih cuvenih " 1 l na 1000 km, u otezanim uslovima upotrebe" je zaklon iza koga se kriju svi ili gotovo svi proizvodjaci; pravne zezalice. Ne verujem da nema uputstva za upotrebu kod bilo kog brenda gde ne pise to ili nesto slicno. A opet kad dodje do ozbiljne zalbe odobravaju popravke i sa manjom potrosnjom ulja.
Ja sam uspeo da spalim 1 lit. ulja za 1200 km (auto puta doduse) sa 2.2D4D Toyotom, sa bezmalo novim motorom  :B=)
Doduse i tu se potrosnja ulja stabilizovala, taj konkretni "primer" sada za 15000 km potrosi mozda 0.5l ili malo vise; niko se ne zali... :)
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže petarp031

Odg: Savet za odrzavanje Skoda Octavia 1.8tsi
« Odgovor #44 poslato: 26. Nov, 2018. 22:35 »
Pominjao sam da u mom okruzenju trenutno postoje dva tsi kodne oznake CDAA 1.8 u O2fl 4x4. Oba su otvarana, o jednom sam vec davio u prethodnim postovima, a veceras sam cuo da je drugi prepravljan i da je na klip stavljen set debljih karika. Ta skoda i dalje trosi ulje, monogo manje nego pre, ali na 5.000 sukne od 500g-1 litar. Coveku to ne smeta, ali auto trosi ulje. Pokusao je sa svim kombinacijama i brendovima motornih ulja, mislim da je i on presao na 5-40, ali je neznatna razlika. Za ovu sa revizionim klipovima javljam sta se desava i da li ce trositi ulje nakon neke km sa repariranim turbom. U njoj je trenutno shell helix ultra 5-40.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka