Autor Tema: Krivljenje ventila  (Pročitano 2512 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže brdausZapočeo temu

Krivljenje ventila
« poslato: 03. Okt, 2013. 17:10 »
Ciao svima,
evo me po prvi put i to sa velikim problemom. Vec treci put mi moja fabija 1.2 hpi iz 2002. krivi ventile i ako sam promenio zatezac tj promenjen je komplet set. Sta mi je ciniti ?


Van mreže bokilava

Odg: Krivljenje ventila
« Odgovor #1 poslato: 03. Okt, 2013. 17:13 »
Treci put? I sva tri puta si isao kod istog majstora? Jel ga on dobro uzupci?

Van mreže vlada320

Odg: Krivljenje ventila
« Odgovor #2 poslato: 03. Okt, 2013. 22:51 »
Prve serije 1.2HTP imaju neku fabricku gresku zbog cega prezupce i pokrive ventile. Tako su rekli u "Samardzicu" mojim prijateljima kojima je Fabia (2003.) prezupcila na 45.000km tek sto je bila izasla iz garancije.
Navodno, ako motor ne dobije dobar pritisak ulja odmah po paljenju, hidraulicni zatezac lanca ne odradi svoj posao i eto havarije od 600-700 evra (u ovlascenom servisu). Rizicno je prvo paljenje, ako je auto stajao vise dana ili sedmica ugasen.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže Turbo

Odg: Krivljenje ventila
« Odgovor #3 poslato: 04. Okt, 2013. 00:44 »
Ne umeju da naprave hidrozatezač pa to ti je. Ja ne mogu da verujem da 10 godina posle ovih problema na HTP(za koje sad prvi put čujem) oni prave istu brljotinu na TSI. Kakvi indijanci. Inače kad sam bio juče u AČ stoji jedan HTP rasturen, a pre mesec dana u ACS45 ja čekam auto da završe i stiže jedan nov HTP na paleti, umotan u celofan sija se... Mislio sam da je to pouzdan motor a ispade da je katastrofa. Troši ulje, ne traje dugo, krivi ventile... Na 2.0TDI pucaju glave, 1.6 troši ulje i meša s vodom, na 1.9 problematične turbine... Šta smo kupili tek ćemo videti... TSI lanci, gubitak kompresije, enormna potrošnja ulja na verziji od 180ks, zamena motora u garanciji ko dobar dan....

Na mreži djordjebg

Odg: Krivljenje ventila
« Odgovor #4 poslato: 04. Okt, 2013. 07:29 »
SDI rulez 8) zagrejan, a i hladan. ;)
Salim se ja, ali siguran sam da sve fabrike imaju propuste pa tako i VW, cak mislim Urose da kada predjes na neki drugi auto da ces sa setom secati Skode.

Van mreže Neba

Odg: Krivljenje ventila
« Odgovor #5 poslato: 04. Okt, 2013. 16:08 »
SDI rulez 8) zagrejan, a i hladan. ;)
za sve je ok, osim za preticanje...

moja fabija 1.2 hpi iz 2002

koji je to 1.2 hpi motor ?  ::)
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže FavoRAT

Odg: Krivljenje ventila
« Odgovor #6 poslato: 04. Okt, 2013. 18:12 »
valjda je mislio na htp motor...

a u vezi preticanja,dao bi ti ja bmw e39 525 tds da s njim preteknes auto,ja sam skoro poginuo...auto lijeno do bola,fabia sdi je raketa prema njemu dok ovaj ne dode do 3000 okretaja,tu se melo trgne...ja neznam di su mu izbrojili tih 136ks...
  • Vozi: '98 Felicia LX 1.6

Van mreže Nesas

Odg: Krivljenje ventila
« Odgovor #7 poslato: 04. Okt, 2013. 20:18 »
Menjaj motor, jeftinije je  >:( ,  kada je vec tako. Poz

Van mreže djordje cacak

Odg: Krivljenje ventila
« Odgovor #8 poslato: 06. Okt, 2013. 22:11 »
Moj savet ti je da nadjes nekoga od mehanicara ko radi a Auto Cacku i da od njega trazis savet jer ko bolje zna od njih da li je motor katastrofalan ili ima leka.oni se sa tim srecu svaki dan i znaju sigurno da li je to fabricka mana ili jednostavno nije dobro uradjeno predhodni put.
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže vlada320

Odg: Krivljenje ventila
« Odgovor #9 poslato: 07. Okt, 2013. 01:19 »
Neki majstori iz ovlascenih servisa su stvarno doktori za probleme o kojima mi pisemo na ovom forumu, ali znam da oni nece za dzabe da dele svoje znanje.
Najbolji, najefikasniji, ne najjeftiniji, ali je najisplativiji nacin odrzavanja automobila van garantnog roka - naci iskusnog majstora iz ovlascenog servisa koji radi privatno i postati mu redovan klijent. Ustedecete vreme i sekiraciju, dobicete proveren savet, a moze se desiti da vam nabavi povoljno neke delove kojih ima samo u originalu, kao sto su EGR ventil, spulna vadusnog jastuka u volanu i slicno.
Drugi povoljniji, a isplativ nacin je sledeci:
Da li ste znali da su u ovlascenim servisima, mahom, papreno skupi samo original delovi koje ugradjuju, a sama ugradnja delova (rad - ruke) kosta gotovo isto kao u vecini ostalih servisa. Postoje Skoda servisi (ne znam da li to svi rade ili smeju da rade, pa necu reklamirati) gde mozete doneti delove koje ste sami nabavili i ugradice ih jednako strucno kao da su original. Dobicete i savet, pride, da li se i kako nesto isplati raditi.
Zato, odrzavanje auta ne treba prepustati svakakvim susterima koji ce nagadjati sta je u pitanju, bolje je platiti malo vise majstoru koji zna znanje i trajno resiti problem.
A, problem je i ova kriza, pa mnogi traze pomoc prijatelja kada se pokvari auto, jer on, kao, nesto zna i probace da resi problem - besplatno. Medjutim, to ide malo teze kada su novija vozila u pitanju, pa na kraju popravka mora da se plati onome ko zna znanje, bar kada su sklopovi nove tehnologije u pitanju.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v