Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 42657 puta)

Srdjan tdi i 40 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže -nebojsa-

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #15 poslato: 16. Jul, 2018. 21:55 »
Nisu to specijaliteti samo VWa i Renoa, kod drugih je slicno; podizanje nivoa ulja ima i npr. Toyota na 1.4D4D sa Bosch ubrizgavanjem. Opravili Toyota i Bosch dodatnom lampicom koja se upali kada treba regeneracija.
Na motorima 2.0 i 2.2 sa Denso ubrizgavanjem ima dodatna dizna, slicno kao kod navedenog Renoa.
Ne podize DPF nivo ulja, podize ga nepotpuna regeneracija.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže shuxx

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #16 poslato: 17. Jul, 2018. 13:48 »
Imam fabiju II 1.4tdi sa DPFom, iskreno za mojih 15000km, nisam nikada primetio rad DPFa / regeneraciju.. ponekad mi na istoj ruti pokaže višu potrošnju, pa cenim da je to. Jednom sam došao na posao, a iza kola valjano smrdelo....

U uputstvu koje sam čitao piše da se regeneracija vrši na oko 2000 rpm i iznad 60-80km, a  to mi je uglavnom br obrtaja na kojima vozim.


pitanje,

kako prepoznati početak  regeneracije, i kojim tempom tada voziti..... br obr / brzina
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Na mreži slobodanalex

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #17 poslato: 17. Jul, 2018. 13:55 »
Kod PD motora jedino mozes primetiti po drugacijem radu motora i malo dubljem zvuku, drzi ga konstantno na oko 2200 obrtaja (3 brzina za grad je oko 52km/h), cim obrtaji padnu ispod 2000 ili predju 2500 regeneracija se prekida. Na samom pocetku regeneracije mozes primetiti i sivi dim iz auspuha koji traje desetak sekundi i pocne nesnosno da smrdi, posle vise nemozes ni pribliziti ruku na izduv koliko su vreli izduvni gasovi. Na ovaj nacin na PD motorima mozes proveriti jel zavrsio regeneraciju ako nisi siguran.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Van mreže fobia24

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #18 poslato: 17. Jul, 2018. 16:50 »
E to nisam ni ja bio siguran da prekida regeneraciju preko 2500 obrtaja. Dobro je da si napisao to da razrešim dilemu, znači kada vozim 140.150 i vrti se malo preko 2500, tako samo dodatno ubrzano zezam dpf. Da znam da se držim tog opsega u 70% vožnje na autoputu jer mi je zapušen preko 70%.

Na mreži vlado985

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #19 poslato: 17. Jul, 2018. 17:27 »
Koja agonija sa tim go*nima  :B=)
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4mpi 50kw AME

Na mreži slobodanalex

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #20 poslato: 17. Jul, 2018. 19:50 »
E to nisam ni ja bio siguran da prekida regeneraciju preko 2500 obrtaja. Dobro je da si napisao to da razrešim dilemu, znači kada vozim 140.150 i vrti se malo preko 2500, tako samo dodatno ubrzano zezam dpf. Da znam da se držim tog opsega u 70% vožnje na autoputu jer mi je zapušen preko 70%.

Tako je kod PD motora, CR moze uraditi i u leru, zato i dize obrtaje, a i za preko 2500 obrtaja mislim da mu ne smeta.
Inace na konstantnim vecim obrtajima (auto-put) dolazi do pasivne regeneracije cadj sagoreva zbog temperature izduvnih gasova bez asistencije ECU, ali je ciscenje slabije posto je ta temperatura daleko manja od temperature kad je u pitanju aktivna regeneracija.
« Poslednja izmena: 17. Jul, 2018. 19:58 slobodanalex »
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Na mreži observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #21 poslato: 18. Jul, 2018. 10:12 »
Samo jedan dodatak, kod starijih CR motora (mislim do 2013, a sasvim sigurno kod mog iz 2010) regeneracija se ne moze zavrsiti u leru. Auto ce sam prekinuti regeneraciju ako auto stoji u leru duze od 5 minuta pa vlasnik ima utisak da je zavrseno a zapravo je samo prekinuto. Kada god sam cekao u leru da se zavrsi, uvek je bilo ovako i onda posle samo 100 km zapocne je ponovo. Mora biti u kretanju, a dovoljno je voziti i 60 na sat, bitno je samo da je najmanje u 4.stepenu prenosa, obrtaji nisu vazni.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže A.Mladenović

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #22 poslato: 18. Jul, 2018. 11:22 »
100 % tačno. Moj 2012. jednom ga ostavio na leru on posle 10 min. spustio obrtaje , ja mislio regenerisao se , kad on sutradan op na 1000 obrtja posle par kilometara.
  • Vozi: Škoda Octavia 1,6 tdi 2012. Ambition

Na mreži slobodanalex

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #23 poslato: 18. Jul, 2018. 13:02 »
I kod mene isto.
  • Vozi: ŠKODA SUPERB COMBI 2.0 TDI STYLE 2017 Lava Blue

Na mreži AcoSk

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #24 poslato: 18. Jul, 2018. 14:06 »
Ispade onda da ne postoji aktivna regeneracija?

Van mreže fobia24

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #25 poslato: 18. Jul, 2018. 15:54 »
Meni je došao do kraja dpf. Međutim, ne pali lampicu. Krajem maja mi je rečeno u ovlašćenom da je stepen zapušenosti pepela malo preko 70%. Tu regeneracija ne pomaže. Od tada sam prešao nešto preko 8000km, ali imam 90% autoput. Na autoputu se ponaša normalno, ali čim se krećem par km po lokalu, on povremeno kada izbacim na ler iz brzine, kazaljka samo na sekund padne na 700 obrtaja, pa odmah podigne na 1200 i vrati na 1000. Unormali se na oko 750 posle 5-6 do 10 sec. To nije uvek, pa se bojim da je on sve češće u regeneraciji. Trebao bih da pratim nivo ulja. Po lokalu koristim novi auto, pa ovaj samo za posao. Zvao sam neki servis za dpf (ima ih po Sloveniji), traže 450 da zamene dpf novim, 250 za čišćenje starog, ali ne veruju u uspeh zbog stepena zapušenosti i 250e za vađenje dpf. Vađenje bi bio problem novom vlasniku za tehnički jer će naredne godine i to gledati.

Van mreže Marjanke

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #26 poslato: 18. Jul, 2018. 17:00 »
Po meni nije puno 450e za slovenacki standard.

Na mreži Buca Skoda Mladenovac

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #27 poslato: 18. Jul, 2018. 17:08 »
Ako ces da vadis ovde ako ima ostavis dpf ne placas nista vadjenje , software je 50ak e
  • Vozi: Octavia 1.9 tdi 90 + ČIP 125KS !

Na mreži observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #28 poslato: 18. Jul, 2018. 18:59 »
450 je da se sutas u dupe od srece koliko je povoljno. Ja sam kalkulisao sa troskom od najmanje 1500 eur, ali to je verovatno u ovlascenom. Pa samo zamenu EGR-a sam platio oko 600 eur.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže fobia24

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #29 poslato: 18. Jul, 2018. 20:28 »
450e je kod ovih koji se bave chiptuningom i sređivanjem dpf. To nije originalni dpf, pitanje je koliko je dobar taj. Mada, dpf kao dpf kontam. Neću davati toliko sigurno jer prodajem auto. Eventualno vađenje, pa neka naredni vlasnik ugrađuje nov kada zatreba. Neće to previše uticati na cenu. Buco, dao si mi razlog da opet dolatim u domovinu. Jedva čekam neki razlog. ;)



Pretraga foruma [Google]