Dobrodošao/la na škodaforumllRS.
Učestvuj u diskusijama - registruj se!

Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 5401 puta)

2 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže nenad985Topic starter

Regeneracija DPF filtera
« poslato: Jul 16, 2018, 09:47:35 pre podne »
Pozdrav, imam octaviu 2.0 tdi 150ks 2013 presla 87000km. Vrlo cesto mi se desava da podigne broj obrtaja na leru malo ispod 1000 i ventilator se ukljuci. Kada ugasim auto ventilator ostane upaljen jos nekih 5-10min. Oseca se da iz auspuha izlazi vreo dim... Svi znakovi da je zapoceo regeneraciju Dpf_a. Medjutim ja vozim i na otvorenom min 2x mesecno, i radio sam regeneraciju na auto putu (kako je objasnjeno u uputstvu). I sve je bilo ok nedelju-dve i onda opet pocinje da dize obtaje, da pali ventilator...  Moje pitanje da li je normalno da se toliko cesto desava? Mislim da nije bas najnormalnije da 2x mesecno se vozam bezveze po otvorenom putu da radim regeneraciju.
  • Vozi: Skoda Octavia Elegance 2.0 TDI 2013

Na mreži Markkoni

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #1 poslato: Jul 16, 2018, 10:34:47 pre podne »
On svakako radi regeneraciju na potrosenih x litara goriva, recimo orijentaciono da je to jedan rezervoar. Desavace se da to odradi u nekoj od tih voznji na otvorenom ako se steknu svi uslovi, pa ce proci neopazeno, a desavace se da nekada krene regeneraciju negde u gradu pa bude prekinuta gasenjem motora. Mislim da moze da zavrsi regeneraciju i dok vozilo stoji, samo mozda traje malo duze. Svakako izbegavaj da je prekidas vise puta.

Sent from my SM-G930F  


Van mreže Peja

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #2 poslato: Jul 16, 2018, 11:06:03 pre podne »
Kod mog Skodilaka tokom gradske voznje interval regeneracije je na oko 500 km, dok je na autoputu ili magistrali na oko 700 km.
Pod tim podrazumevam da ne pali nikakve lampice...

Van mreže observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #3 poslato: Jul 16, 2018, 11:12:38 pre podne »
Kod mene (Polo 1.6 TDI, 2010 godiste) je isto interval 500 km (tacan je skoro kao sat).
Malo je to precesto, ali ako nista drugo, bar mi se lampica nije upalila poslednjih cca 50.000 km (sada imam 109.000 km) - naucio sam se da ne prekidam regeneraciju kada pocne.
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži slobodanalex

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #4 poslato: Jul 16, 2018, 11:14:55 pre podne »
Kod mene na oko 400 km
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

Van mreže A.Mladenović

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #5 poslato: Jul 16, 2018, 12:38:31 posle podne »
Ja sam recimo išao preventivno dva puta mesečno turu Zemun Šimanovci zbog čišćenja dpf-a i onda mi se desilo da sam turu odradio u nedelju, a u ponedeljak mi pokrenuo regeneraciju. Od tad prektikujem da okrenem turu po auto putu tek kad primetim da je digao obrtaje tj. pokrenuo regeneraciju. To mi se pokazalo kao najbolje rešenje. Od tad se regeneriše na oko 500 km.
  • Vozi: Škoda Octavia 1,6 tdi 2012. Ambition

Na mreži slobodanalex

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #6 poslato: Jul 16, 2018, 01:28:42 posle podne »
I ja tako radim, preventivno ti ništa ne vredi...
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit

Na mreži AcoSk

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #7 poslato: Jul 16, 2018, 03:14:33 posle podne »
Jooj sta nam uradise, da robujemo kolima.. Ccc
  • Vozi: Skoda Octavia A5 Combi (1Z5) 1.6mpi 2008. god.

Van mreže observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #8 poslato: Jul 16, 2018, 03:17:45 posle podne »
Jezivo. To je jedini razlog sto sam kupio benzinca...
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Peja

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #9 poslato: Jul 16, 2018, 04:19:11 posle podne »
Ja ne robujem. Do sada sam nebrojano puta prekinuo svesno regeneraciju, jer sam stigao na cilj. Sledeci put cim startujem, odmah posle par stotina metara pokrene... i zavrsi do cilja (13 km). Uz to, dobro i greje onda, k'o furunce.
Do sada niti jednom se DPF lampica nije ukljucila.

Inace, nema sta da vozate po auto putu dok zavrsi regeneraciju. Ler na parkingu je sasvim u redu.

Van mreže -nebojsa-

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #10 poslato: Jul 16, 2018, 06:31:05 posle podne »
Prekinute regeneracije nisu dobre jer se visak nesagorelog goriva sliva u karter, povecava nivo ulja i razredjuje ulje.
Sa druge strane, ne ide ni da si rob dpf-a; pa da npr. stignes na posao i cekas da dovrsi regeneraciju.
Kako okrenes resenje nije idealno, iznudjeno je, ali sa druge strane barem se manje trujemo.
Moj cale za 110000 km na OIII nije ni imao pojma da ima DPF. Ni jednom nije primetio regeneraciju. A na Superbu III vec nakon par stotina km od preuzimanja pita me sta to smrdi ispod, i zasto radi ventilator.
Postoji samo jedan automobil (barem ja znam za jedan) koji ima taster za regeneraciju DPFa. Pa kad imas vremena ili prostora ti udri regeneraciju.  bravo2 Nazalost nije Skoda...
  • Vozi: VW Golf Mk6 1,4TSI Comfortline 2010.

Van mreže Peja

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #11 poslato: Jul 16, 2018, 08:22:41 posle podne »
Mislim da je nemoguce da se bilo sta iz DPF sliva nazad u karter.

Van mreže observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #12 poslato: Jul 16, 2018, 08:41:37 posle podne »
Ne sliva se iz DPF-a nego iz cilindara. Princip rada varijante DPF koju ugradjuje VAG je namerno produzeni interval ubrizgavanja goriva sa ciljem da deo goriva u nesagorelom stanju dodje u DPF gde se pod uticajem visoke temperature pali i sagoreva nakupljenu cadj. Deo goriva pri ovome neminovno spira zidove cilindara i dospeva u karter. Poznati su brojni slucajevi da vlasnici primecuju "dizanje nivoa ulja u karteru". Ili u najmanju ruku da im motor "ne trosi ni kap ulja" (sto je kod mene slucaj).
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže observer

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #13 poslato: Jul 16, 2018, 08:47:13 posle podne »
Reno je ovo daleko pametnije resio, ugradio je posebnu diznu koja namenski ubrizgava gorivo direktno u DPF i em nema degradacije ulja em nema promena u radu motora. Detaljno sam izucio ovu materiju, s obzirom na to da sam se gadno zajebao kupivsi nov 1.6 TDI u prolece 2010 kada niko jos nije ni znao sta je DPF (ni ja takodje, kupio sam dizela naivno kao stoperka koja ulazi u kamion).
  • Vozi: VW Polo 1.6 TDI Comfortline 2010, VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži slobodanalex

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #14 poslato: Jul 16, 2018, 09:26:07 posle podne »
Bas tako neispravan DPF dize nivo ulja, kod mene na 1.9 tdi je bilo na 1000 km 2cm preko maksimuma. Trgovci/preprodavci su cipovali auto i stavili su da bude non stop u regeneraciji. Vracanje na fabricki softver odma pali lampicu pa posle pola sata voznje i gresku da je zacepljen...
  • Vozi: Škoda Superb Combi 2.0 TDI CR 170hp 2010 Ambiente + Eibach Pro Kit