Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Regeneracija DPF filtera  (Pročitano 14643 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže crtacrta

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #180 poslato: Jul 18, 2021, 17:42:44 posle podne »
Nadam se da  forumaši koji nešto petaljaju oko čišćenja filtra a ne čitajo ovo samo radi toga da se mogu praviti pametni ispred majstora kako ih ne bi nasanjkali znaju procjediti ove naše postove i izvuku razumne zaključke i poteze .

A koriste , da ,koriste trikove opterečivanja motora preko električe instalacija  ...

Uglavnom kad bi to bilo kako  zagovaraš ne bi bilo ove teme .

e sad kako ja ne znam kako radi motor , ti kažeš da diza ubaci gorivo nakon eksplozije (zapravo nakon ekspanzije a točnije pri kraju ispuha ) , znamo da za izgaranje goriva treba i zrak , Pa bi ja pitao od kud višak zraka da podrži izgaranje dodatnog goriva ?
  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG


Na mreži dixon

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #181 poslato: Jul 18, 2021, 18:07:29 posle podne »


Inače ima i VCDS tu mogućnost da ručno pokrene regeneraciju ali to je više zamišljeno da se radi u stanju mirovanja kad je auto u garaži a ta varijanta mi se uopšte ne sviđa jer na taj način auto na leru mora da radi preko sat vremena da bi se odradila regeneracija i ono što je ključno u tom slučaju u stanju mirovanja nema hlađenja kao kad je auto u pokretu, a prilikom regeneracije se postižu ogromne temperature.

Ништа није замишљено, VCDS подржава покретање сервисне регенерације у месту и регенерације у вожњи... Што се безбедности тиче, ни у ком случају се ауто не може запалити ни при регенерацији у месту, сем ако му DPF није пун пепела (не чађи, већ пепела који се таложи и кад се накупи се филтер скида).

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #182 poslato: Jul 18, 2021, 18:27:40 posle podne »
Ne kažem ja ništa. Ja samo prenosim ono što sam čitao. A čitao sam dosta o tome jer me je zanimalo, kupio sam relativno skup auto od svog novca i u interesu mi je da ga čuvam i da se postaram da traje što duže.

Nisam konstruktor. Niti sam majstor. A pretpostavljam da MAF senzor u toku procesa ubrizgava dodatnu smesu kiseonika u cilindre i da taj vazduh ne sagoreva 100%.

@dixon to je tačno u idealnom slučaju kad je auto novo i sve ispravno. A neka prosta logika nalaže drugačije. Ne mora samo pepeo da se zapali. Eno ti čist primer u linku koji je postavio crta. Dimi sve živo. Od ulja, antifriza.. čegasvene ranije iscurelom po motoru. Može da se desi da neko crevo od goriva pušta.
  • Vozi: 2017 Superb 2.0TDI 4x4 L&K

Na mreži dixon

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #183 poslato: Jul 18, 2021, 18:38:21 posle podne »
Ма са оног линка је DPF 99% пред рикавањем, односно пун... Нема ту много шта да се размишља, пратиш повремено стање пепела, гледаш да не прекидаш реген и кад се напуни чупаш напоље

Van mreže crtacrta

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #184 poslato: Jul 18, 2021, 18:58:22 posle podne »
možda sam dao krivi primjer linka tj dima , sada vidim da piše u opisu da su stavljali nešto za čišćenje pečnica .
Tako da tko zna gdje su sve prskali , vjerojatno više izvana nego iznutra .Dim oko motora nije normalan ni vjerojatan u ispravnog auta .

Kako vozim na plin pratim to čisto informativno i vidim objektivno ,  Čitao sam neki članak gdje je lik postavio par senzora na granu , katalizator i auspuh i nevjerojatno kako je sve to hladnije na otvorenom putu , čak je mjerio split -zagreb i obrnuto u dva različita režima vožnje ..uglavnom veča brzina - manja temperatura

  • Vozi: octavia 1.6 mpi ,LPG

Na mreži neske

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #185 poslato: Jul 18, 2021, 21:27:51 posle podne »
Evo jedna zanimljiva. Neki dan kod SC kad sam išao na posao. Sve mi se čini da je neko drugi ugasio, a ne vlasnik auta jer auto nije pomereno, a flaše su okolo razbacane. Čovek ušao rikvercom do suve trave, regeneracija bila u toku i planulo na ovoj vrućini.
  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Van mreže vojkan85

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #186 poslato: Jul 19, 2021, 07:56:35 pre podne »
Hm, stradala bi farba više jer bi se ceo zadnji deo od toplote uništio. Nešto drugo je ipak ovde posredi verovatno. Nema tragova da se plastika topila i dobro je što je tako.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, ATM Remap Stage 1, H&R opruge

Na mreži neske

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #187 poslato: Jul 19, 2021, 09:57:02 pre podne »
Kako nema kad je deo branika iznad auspuha istopljen i izgoreo. Inače oktavia je u pitanju.
  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Na mreži dixon

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #188 poslato: Jul 19, 2021, 10:08:12 pre podne »
Ма каква регенерација након гашења аута, исписасте толико у теми... Ауто кад се угаси, ако је и реген у току, прекида се, а вентилатор остаје 5-7-10мин да би охладио мотор, нема тад загревања издува... Ко зна шта се десило са овим аутом, а и да је до самог DPF, топило би под хаубом где се и налази, а не на 3 метра цеви иза DPF..

Van mreže vojkan85

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #189 poslato: Jul 19, 2021, 10:12:12 pre podne »
Pa to je i meni čudno, zato sam i napisao da mislim da je ovde nešto drugo problem.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, ATM Remap Stage 1, H&R opruge


Na mreži neske

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #190 poslato: Jul 19, 2021, 10:24:07 pre podne »
Ne reče niko da je regeneracija aktivna nakon gašenja auta. Ne hladi se izduv trenutno kad gasiš auto. Čovek je uparkiravao u suvu travu zadnjim krajem dok mu je regeneracija bila aktivna.
  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Na mreži Br@n@

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #191 poslato: Jul 19, 2021, 16:14:03 posle podne »

Ништа није замишљено, VCDS подржава покретање сервисне регенерације у месту и регенерације у вожњи... Што се безбедности тиче, ни у ком случају се ауто не може запалити ни при регенерацији у месту, сем ако му DPF није пун пепела (не чађи, већ пепела који се таложи и кад се накупи се филтер скида).
Nazovi to kako hoćeš, pokretanjem servisne regeneracije u mestu je po mom mišljenju nepraktično iz više razloga jer ako radiš recimo u svojoj garaži treba da imaš dobru cirkulaciju vazduha em treba da radi auto u mestu mnogo duže nego kad se radi regeneracija u pokretu. Najverovatnije se auto neće zapaliti, ali pri tolikim temperaturama može da se lako zapali nešto u garaži ili gde se auto već nalazi. U svakom slučaju je za motor bolje da se regeneracija obavlja u pokretu zbog hlađenja nego u mestu. A lično mi je mnogo jednostavnije, a i bezbednije da u toku vožnje pratim regeneraciju preko aplikacije mobilnog nego preko VCDS-a i laptopa. Osim ako nema neke razlike kad se regeneracija pokrene VCDS-om u odnosu na onu koja se pokreće Caristom ili nekom sličnom Android aplikacijom.

  • Vozi: Škoda Octavia A5 2.0 TDI

Van mreže mexx

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #192 poslato: Oktobar 26, 2021, 22:15:33 posle podne »
Pozdrav.Prije mjesec dana sam kupio skodu octaviu i otkako sam je uzeo  palio se ventilator i regeneracija iako ne pokazuje da je regen aktivna.U zadnjih par dana se pali svako 50tak km predjenih(svaki dan).Auto sam gasio i ventilator je ostajao raditi nakon toga.Zanima me da li je dobro to sto se bas ucestalo pali regeneracija i da li grijesim to sto ne sacekam da se zavrsi i da li je to znak da nesto nije uredu s Dpfom ili je normalno da se regeneracija dešava?Auto u vecini slucajeva vozim po gradu?Pozdrav
  • Vozi: Škoda Octavia A7 2013

Van mreže vojkan85

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #193 poslato: Oktobar 26, 2021, 22:18:12 posle podne »
Gresis sto ga gasis. Moras da sacekas da zavrsi proces do kraja. Izvezi na malo duze putovanje po auto putu pa vidi posle. Proveri dijagnostikom zapusenost filtera.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Combi, 2014 godište, 1.6TDI, ATM Remap Stage 1, H&R opruge

Van mreže stg44

Odg: Regeneracija DPF filtera
« Odgovor #194 poslato: Novembar 23, 2021, 11:33:05 pre podne »
Evo da dodam svoje iskustvo i naravno upit za one koji imaju duze ovakav auto.

Prije 6mj kada sam ga uzeo primjetio sam da u gradskoj voznji regeneracija ide svakih cca 170-180km, jasni su znaci (obrtaju oko 950, inace 750).
Trudio sam se da ne prekidam ali je to nemoguce, ponekad prekinem i 2 puta, ali onda ako imam priliku vozim cca 25-30min i on to sam zavrsi.
Kada sam na otvorenom onda je na nekih 240-300km.

Prilikom kupovine covjek sa dijagnostike je rekao da pogresno ocitava pritisak ispred DPF i da mozda tako salje pogresan info da je zapusen.

Pa ako se neko vise razumije neka kaze da li je ovo normalno ili da mozda mjenjam taj senzor? Slikao sam, imaju 2 identicna ispod poklopca.
Hvala
  • Vozi: Octavia A7 81KW