0 članova i 8 gostiju pregledaju ovu temu.
Pozdrav, nedavno sam kupio skodu rapid 2016. god, kupio sam je od firme u kojoj radim, kolega koji se bavi sa voznim parkom mi kaze da nema servisnu knjigu, da je elektronska, auto je odrzavan samo u ovlascenom servisu, pokusao sam pomocu aplikacije skoda connect da saznam nesto ali pise da vozilo nije optemljeno sa skoda connectom... Da li gresim negde?
Od 4.12. za Androide i od 10.12. za iOS, aplikacijai njene fukncije će biti objedinjene sa aplikacijom Škoda Connect. Ukoliko imate iOS vjerovatno je to razlog zašto ne radi. Poslije 10.12. bi trebalo uredno raditi. Ovako nešto je pisalo u mailu koji sam dobio vezano za MyŠkodu.
To znam, auto je odrzavan u intersremu, ali nisu mi bas usput pa da svratim po to, a politika firme je da ne daju informacije tog tipa putem telefona, i to razumem ... gledacu da ga sto manje vozim da ne bih presao mnogo sa njim ako mu je vreme za mali servis ... Hvala na odgovorima u svakom slucaju...