Autor Tema: sijalica za stop svetlo  (Pročitano 9874 puta)

Mareska, AcoSk, observer, Sekin, Baltazar i 19 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Nemampojma

Odg: sijalica za stop svetlo
« Odgovor #45 poslato: 27. Okt, 2025. 10:33 »
U subotu sam mu otjerao auto nije imao previše vremena, promjenio je obe sijalice i rekao nije ista voltaža pa zbog toga ne radi, kao posle ovoga radiće... Ali evo opet problem isti se javlja
  • Vozi: Škoda Octavia 2009 1.9 TDI 77kw BXE


Na mreži wkobre

Odg: sijalica za stop svetlo
« Odgovor #46 poslato: 27. Okt, 2025. 10:38 »
Taj je samo hteo da te otalja, umesto da se posveti problemu. Udariš mu na Google maps recenziju da je slepac i odeš kod drugog  ;)
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Warlock

Odg: sijalica za stop svetlo
« Odgovor #47 poslato: 27. Okt, 2025. 12:38 »
Kakve veze ima voltaza sa tim problemom? Svasta ce covek procitati.
  • Vozi: Fabia

Na mreži Nemampojma

Odg: sijalica za stop svetlo
« Odgovor #48 poslato: 27. Okt, 2025. 17:39 »
Kakve veze ima voltaza sa tim problemom? Svasta ce covek procitati.
Stvarno, ne znam.
Ako ima, i ako je povezan lijevi i desni far, onda sam trebao i na desnom zamijeniti. Tj. Da iste stavim.
  • Vozi: Škoda Octavia 2009 1.9 TDI 77kw BXE

Na mreži DJM

Odg: sijalica za stop svetlo
« Odgovor #49 poslato: juče u 07:57 »
Kakve veze ima voltaza sa tim problemom? Svasta ce covek procitati.
U pravu si to ama baš nikakve veze nema sve su deklarisane na 12V kao i cijela instalacija na autu , ali mi klikće jedna druga stvar a to je koliko su W-ati snage to ima smisla jer u slučaju nejednake W-ataže BCM modul gasi napajanje jer prepoznaje to kao grešku u strujnom krugu e sad da nije shvatio pogrešno majstora možda je ovaj rekao Vataže a on razumio Voltaže
Pogotovu te ubodne imaju T10 ,T15 , T20 a ove T20 mogu da budu od 10W pa do 20W
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži Nemampojma

Odg: sijalica za stop svetlo
« Odgovor #50 poslato: juče u 09:24 »
U pravu si to ama baš nikakve veze nema sve su deklarisane na 12V kao i cijela instalacija na autu , ali mi klikće jedna druga stvar a to je koliko su W-ati snage to ima smisla jer u slučaju nejednake W-ataže BCM modul gasi napajanje jer prepoznaje to kao grešku u strujnom krugu e sad da nije shvatio pogrešno majstora možda je ovaj rekao Vataže a on razumio Voltaže
Pogotovu te ubodne imaju T10 ,T15 , T20 a ove T20 mogu da budu od 10W pa do 20W

Da li je onda potrebno da stavim iste sijalice i na desnoj strani?
  • Vozi: Škoda Octavia 2009 1.9 TDI 77kw BXE

Na mreži DJM

Odg: sijalica za stop svetlo
« Odgovor #51 poslato: juče u 14:23 »
Po pravilu uvijek idu sijalice u paru npr. ako je od stop svetla onda i na desnoj i nalevoj strani idu iste čak bi bilo preporučljivo mijenjati ih  u paru i od istog proizvođača bar kod novijih vozila , tako isto važi i za pozicije prednje zadnje kao i registarske tablice , žmigavce i ostalo da ne nabrajam uvijek istu snagu propisanu od prozvođača moraju biti parnjaci kontaš na šta mislim u tom slučaju bi trebao da izgubi prijavu grešaka i da ga BCM ne otkida od napajanja ,

probaj sa istim na levo i desno pa napiši jeli to riješilo problem
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži Nemampojma

Odg: sijalica za stop svetlo
« Odgovor #52 poslato: juče u 20:14 »
Po pravilu uvijek idu sijalice u paru npr. ako je od stop svetla onda i na desnoj i nalevoj strani idu iste čak bi bilo preporučljivo mijenjati ih  u paru i od istog proizvođača bar kod novijih vozila , tako isto važi i za pozicije prednje zadnje kao i registarske tablice , žmigavce i ostalo da ne nabrajam uvijek istu snagu propisanu od prozvođača moraju biti parnjaci kontaš na šta mislim u tom slučaju bi trebao da izgubi prijavu grešaka i da ga BCM ne otkida od napajanja ,

probaj sa istim na levo i desno pa napiši jeli to riješilo problem
Promjenio, ali opet isto... Vjerovatno je neka žica u pitanju, moram električaru goniti
  • Vozi: Škoda Octavia 2009 1.9 TDI 77kw BXE

Na mreži DJM

Odg: sijalica za stop svetlo
« Odgovor #53 poslato: juče u 21:11 »
Onda ipak moraš , ali nek prvenstveno provjeri minus masu na štoplampama tu bi moglo da bude problem ili u samom konektoru ipak je malo starije auto a sve je podložno koroziji za minus pol i oksidaciji u konektoru, pa nam napiši kad riješiš problem
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW