Autor Tema: Pomoc pri kupovini  (Pročitano 1240 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže freakZapočeo temu

Pomoc pri kupovini
« poslato: 30. Avg, 2018. 22:46 »
Pozdrav,
Vozim fabiu mk2 1.2 benzinca od 60 konja, vec 8 godina i super me sluzi za ovih 190k kilometara koliko sam presao nisam imao vecih problema. Samo redovno odrzavanje, sipaj i vozi. Autom sam prezadovoljanj, medjutim vreme je da malo promene. Prvenstveno zbog motora koji je preslab, i opreme koja je osnovna Active. Znaci klotara da veca nema. Gledao sam oglase i naisao na ovaj primerak. U fullu je sto bi se reklo ima skoro sve od opreme a i motor je 1.2 tsi od 105 konja. Sto je po meni super, jaci mi ne bi trebao. Zanima me vase misljenje. Da li neko ima iskustva sa tim motorom, kako se pokazao... Na sta konkretno da obratim paznju ako budem isao da pogledam auto. I vase misljenje o konkretnom primerku da li vredi te pare.
http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12861557/skoda-fabia-12-tsi-svajcarska
  • Vozi: Fabia 1.1 2009


Van mreže shuxx

Odg: Pomoc pri kupovini
« Odgovor #1 poslato: 30. Avg, 2018. 23:00 »
Bolje upuceni ce ti dati svoje misljenje. A ja cu moje. I mene interesuje 1.2 TSI... ali na osnovu pracenja foruma i zbivanja sa VW 1.2TSI motorima... licnog sam misljenja da cu uzeti u obzir samo motore posle 2012god. Mislim da su tada resili famozni problem sa istezanjem lanca...tako sto su stavili zupcasti kajs. Ne znaci da mozes imati problema sa lancem... ali mozes... i to puno....
Toliko od mene....srecno

Sent from my SM-A320FL  

  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže petarp031

Odg: Pomoc pri kupovini
« Odgovor #2 poslato: 30. Avg, 2018. 23:22 »
Pozdrav,
Zanimljiv upit za motorizaciju, a za odgovor pretpostavljam da ce biti podeljeno ZA i Protiv. Koliko znam, taj motor je 8 ventila i prva serija 1.2 tsi koji se izradjivao sa 86 i 105 ks. Ja sam 2 godine vozio sluzbenu od 86 ks i zgranut sam bio, u pozitivnom smislu, kako auto ide. Bukvalno sa iskljucenom kontrolom proklizavanja, po mokrom, taj auto nije za voznju, a mogu misliti kako ide ova od 105. Posle te fabie zaduzio sam novi model sa 16v i 90 ks, subjektivni osecaj je da ima dosta manje snage, ali se auto neuporedivo lepse vozi, zbog lezanja, vecih guma i nove generacije auta. Na ovom linku imas objasnjenje i razlike: https://mlfree.com/1-2-tsi-motor/
Mislim da je realan clanak, jer u mojoj firmi imamo barem 8 komada fabia 2 sa 86 ks i jedno 5 sa 16v fabia trece generacije. Ono sto ja primecujem, ove fabia 3 od prvog dana idu sve isto i nemaju preveliku potrosnju ulja, dok fabia 2 ne ide svaka isto, da li je do vozaca pa su ih ugusili ili je neki kvar u pitanju. Mada to prosecan vozac i ne primecuje da ima razlike. Tacno je da fabia 2 trosi nesto vise ulja, ali koliko znam to je do 1 litar na 15.000km i to castrol edge 5-30 koji se sipa u autocacku.
Konkretno, ovaj primerak izgleda zanimljivo, lep je enterijer, projektor u faru, felne standarne Svajcarske koje mene jako nerviraju. Meni u oko upadaju zadnja desna vrata, nesto mi ne deluje da sve stoji fabricki, kao da boja nije ista. U svakom slucaju, u odnosu na tvoju motorizaciju, ovo je duplo vise snage, a realno ako je ispravan auto neces verovati kako ide, neuporediv je sa 60ks. Predlazem da povedes dobrog poznavaoca, koji se bar nekad susreo sa tsi motorom. U svakom slucaju, srecno.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka