0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Mislim da automatik i 110KS turbo benzinac u lepoj Style opremi apsolutno vrede tih 13k. Predlažem da ode na test vožnju, pa kad oseti DSG i turbo motor, neka odluči. Može i Fabia da bude atraktivna.
U uzi izbor za sada su usli Aygo,Twingo,Suzuki Ignis i naravno Citigo....Prelazak iz Juka u bilo koji navedeni auto je po onoj staroj sa konja na magarca,tu prvenstveno mislim na vizuelni utisak i na osećaj u vožnji.
Hvala puno na ponudi i na savetima,ali mislim da je jedino Karlheinz pogodio suštinu, prelazak iz Juka u bilo koji navedeni auto je po onoj staroj sa konja na magarca,tu prvenstveno mislim na vizuelni utisak i na osećaj u vožnji, najbolje bi bilo uzeti nov Juke ali za takav kakav nama odgovara bi trebalo dodati još skoro 10k, što je mnogo mnogo je, prvenstveno što je to sekundarni auto. Glupo je davati neki veliki novac za auto koji će preći maksimum 3000 km godišnje,a opet još više je glupo kupiti nešto jeftinije a da se nerviras svaki put kad ga vidiš ili sednes u njega. Potraga se nastavlja...Sent from Redmi 3S prime using Tastatura
Reno clio, pa ni kaptur ne mogu da se porede u vožnji čak ni sa fabijom. Škoda je po pitanju kvaliteta materijala institucija za reno. Da ne govorim da svaki clio od gomile koju sam vozio novih imaju kašnjenje na gasu od sekund-dve. Bučni su isto. Osim izgleda, bačen novac za taj auto. Od renoa jedini ozbiljni automobili su koleos i talisman, ostalo nije vredno novaca i klase koju teži da predstavlja.