Anketa

Nova Skoda SCALA izgleda:

Odlično!
57 (54.3%)
Lepša spolja, nego unutra.
6 (5.7%)
Unutra lepo, spolja manje.
8 (7.6%)
Vrlo dobro, originalno.
13 (12.4%)
Obično, ništa posebno.
19 (18.1%)
Loše, promašaj.
2 (1.9%)

Ukupno glasova: 105

Autor Tema: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije  (Pročitano 23827 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži vlado985

Odg: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije
« Odgovor #105 poslato: 12. Feb, 2020. 20:44 »
Taj Scala sa 1.5tsi I dsg ide ko raketa  bravo2   slikaju malo tablu sa cajgerima, jos bolje ako je virtual , I volan, malo sjedista itd, mada svi smo dosta slika vec vidjeli ali ipak je ovako sladje kad neko iz prve ruke slika  ;)   Generalno kako su se dosad pokazali ovi VAG 1.0 tsi, jesu li imali nekih izrazenijih boljki ili je to vec prilicno ispeglan i usavrsen motor ?

Kad smo vec kod tri cil turbo motora, vozio sam jedno 45 minuta testnu novu Corsu 1.2 T 3cil, 100ks, ljudi ja sam ostao zapanjen kako to ide I nabire, sve predrasude o tim malim 3 cil turbo motorima su pale u vodu  :bravo:   a potrosnja smjesna,kolko kod je deres nije mogla preci 7,5 litara , samo kod opela je prilicno los mjenjac, tj ja nisam navikao na te duge hodove, al generalno nova corsa pun pogodak.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4mpi 50kw AME

Na mreži Vladapetr

Odg: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije
« Odgovor #106 poslato: 12. Feb, 2020. 21:46 »
Mislio sam na 1.5TSI sa DSG u nekom većem tj višem autu. Npr Kamiq ili Karoq. Ove niske limuzine nisu za mene, sav se polomim dok udjem i izadjem.

Ovde je virtuelni kokpit, identičan onom u mom Kodiaqu... Osim što nema navigaciju Zaista veoma čudno, i pored multimedija tableta i virtuelnog kokpita da nisu stavili navigaciju.

Još jedno veoma prijatno iznenadjenje je Start-stop sistem: radi kao doksa, ne oseti se kad se motor uključi i reakcija na gas je maltene instant. Na Kodiaqu ga gasim jer me nervira što osetim blagu vibraciju kad se pali, plus i reakcija je malo sporija.
  • Vozi: Škoda Kodiag RS 2.0 TSI

Na mreži Mihailo

Odg: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije
« Odgovor #107 poslato: 12. Feb, 2020. 21:55 »

Ozbiljna prosečna brzina, deluje da je vecina ap i otvoreno...
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Na mreži observer

Odg: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije
« Odgovor #108 poslato: 13. Feb, 2020. 10:44 »
Koliko znaci kad neko ovako nesto napise iz prve ruke.
Vise nego svi novinski clanci zajedno.
Dakle, vredi razmotriti 1.0 TSI :)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Vladapetr

Odg: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije
« Odgovor #109 poslato: 13. Feb, 2020. 17:04 »
Motor je, bez sumnje, vredan razmatranja. Štaviše, za nekoga ko nema puno vožnje van grada i ne tegli puno saputnika/tereta sa sobom, ovo je možda i idealna opcija.

Šta su mane: pre svega nedostatak navigacije u standardnim paketima, doplata je preko 1000e.
Lane Assist radi drugačije nego na Kodiaqu, manje je primetan. No, mora se gasiti svaki put kad upališ auto - jer je deo standardne opreme i po defaultu je uključen. To će sad biti standard u svim vozilima, još jedna patnja u najavi...
  • Vozi: Škoda Kodiag RS 2.0 TSI

Na mreži Skorpion

Odg: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije
« Odgovor #110 poslato: 17. Maj, 2020. 14:06 »
Neznam dal se spominjalo negde ali Scala ima vrlo mala nosivost koja iznosinoko 400kg. Standard za C segment je oko 500kg.

Pogledajte specifikacije kolika je tezina vozilo a koliki max load.
U prevodu 5 odrasli sa malo vecu kilazu i vec je Scala preopterecena.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Van mreže DivBgd

Odg: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije
« Odgovor #111 poslato: 30. Avg, 2020. 05:49 »
Vlasnik sam Scale 1,0 od 85 kW već 3 dana  ;) ;), prešao manje od 200 km, može li se govoriti o nekim utiscima i iskustvima, posebno iskustvima.
Uzeo sa Ambition, dakle neka srednja opremljenost, dodao sam zadnje senzore, nadam se da mi neće ništa zafaliti od bogatije opreme, nisam ni naviknut na tu silinu elektroniku, te asistente, pored pametnog telefona da imam i pametan auto, bojim se da bih postao suvišan.
Zadovoljan prostorom, ima ga dovoljno, napred, pozadi i skroz pozadi, u prtljažniku, lrpo otganizovan, dobro urađen, dosta kasetica, fiokica, kukica, zakaćaljki.
Sa ovako malom kilometražom nemam šta da kažem o motoru, menjaču, volanu, prvi utisci su da je sve sasvim OK, malo sam se pribojavao motora od jednog litra, 15 godina sam vozio dizelaše od 2 litra, ali tu neće biti probleme, pogotovo meni, ne planiram da ga opterećujem mnogo, jednostavna vožje dve osobe sa pomalo prtljaga, bitne su mi udobnost i bezbednost više od ubrzanja i nosivosti.
Za mene, starog vozača, koji pamti savete i priče, ponekad i lovačke, vozača od pre 50 i više godina, kolikogod da znam da su neke stvari prevaziđene, iznenađenje je da nigde ne piše da se motor razrađuje, ne prlezite preko 80km/sat prvih xxx km, očekivao sam da prvi servis treba da se radi posle, najviše, 5000 km, pogledam na ekranu, kaže naredni servis posle 14.800 km ili 362 dana.
Jel moguće da prvo ulje izdrži 15000 km?

edit:slova
  • Vozi: Škoda Scala Ambition 1.0 TSI 85 kw

Van mreže djordje48

Odg: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije
« Odgovor #112 poslato: 30. Avg, 2020. 06:07 »
Odradi prvi mali servis na 5000 km bravo2

Bravo kakva ikona. Napravi garazu pa nam je prectavi uz slike :bravo:

Van mreže sale.kriminale

Odg: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije
« Odgovor #113 poslato: 30. Avg, 2020. 22:39 »
iznenađenje je da nigde ne piše da se motor razrađuje, ne prlezite preko 80km/sat prvih xxx km, očekivao sam da prvi servis treba da se radi posle, najviše, 5000 km, pogledam na ekranu, kaže naredni servis posle 14.800 km ili 362 dana.
Jel moguće da prvo ulje izdrži 15000 km?
Svaki motor se razrađuje. Kod VW TSI benzinaca mislim da je 1500 km da se ne ide u velike obrtaje. Motor je sa turbinom pa neki mehaničari kažu da ne treba da se nabija u jake obrtaje hladan a nakon vožnje pre gašenja da se može malo sačekati u leru pa ugasiti (da se turbina malo ohladi). Nakon gašenja teperatura motora se u trenutku povećava jer rashladni sistem prestaje sa radom a ostaje akumulirana toplota. Turbina se oštećuje na ovaj način jer ulje koje podmazuje obrtne delove turbine (ležajeve ) zagori na tim mestima pa se tako oštete ležajevi vremenom.

Razrada motora je jako važna jer je to period kada se metal prilagođava i oblikuje. Klip ima tendenciju da, dok je hladan i dok se ne proširi na radnoj temperaturi, landara i donjim ivicama češe stublinu. To se dešava uvek i na svakom SUS motoru i zato se ne potapa hladan jer će najviše lupati stublinu dok je hladan a potrebno je malo vremena da motorno ulje dospe do svih delova motora. Prva zamena ulja je jako važna jer je to ulje razradilo motor i pokupilo svašta. Možda je malo preterano da se menja na 5000 km što kaže Đorđe ali ne škodi. Ranije su bila mineralna ulja koja su se menjala na 5000km, ali već dugo ova polusintetiča i full sintetika se menja na 15000km ili godinu dana dok u težim uslovima eksploatacije intervali mogu biti kraći a to mora da piše u tehničkom uputstvu koje dobiješ uz novo vozilo. Ima kolega Stalker koji to zna bolje ali ovo je samo kratka informacija.
  • Vozi: Dacia Logan

Na mreži Baltazar

Odg: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije
« Odgovor #114 poslato: 30. Avg, 2020. 23:17 »
Kod ovih savremenih motora rashladni sistem izgleda radi jos neko vreme po gasenju motora. To je onaj zvuk koji se cuje kad se ugasi motor.
  • Vozi: Škoda Rapid 1.2 tsi 2014

Van mreže sale.kriminale

Odg: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije
« Odgovor #115 poslato: 30. Avg, 2020. 23:32 »
Verovatno si u pravu ako govorimo o rashladnoj tečnosti, ali nisam siguran da li radi protok ulja kroz ležajeve turbine. Ulje takođe ima rashladnu funkciju. Proizvođači su se potrudili da reše problem akumulirane toplote po gašenju motora ali ipak ..... Naročito treba biti pažljiv jer sada imamo aluminijumske blokove kod većine benzinaca koji nisu toplotno izdržljivi kao stari dobri čelični blokovi. Ne treba se tu ni opterećivati previše sa tim stvarima ali nekoliko dobrih navika neće škoditi na duže staze.
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže Montenegrino

Odg: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije
« Odgovor #116 poslato: 22. Sep, 2020. 11:46 »
Pitanje za one koji su bili u prilici da uzivo uporedjuju unutrasnjost Active i Ambition paketa, kolika razlika u plastici armaturne table, kvalitetu tapacirunga na vratima,sjedistima. I posto se u spiskovima opreme ne nalazi detaljno opisana multimedija, ima li razlike izmedju Active i Ambition? Da li Ambition ima isti Swing 6,5 i sta on sve ima od funkcija? Pretpostavljam da nema nikakvu mogucnost za navigaciju
  • Vozi: Dacia sandero

Van mreže Filip BG

Odg: Skoda SCALA - utisci, komentari, informacije
« Odgovor #117 poslato: 23. Sep, 2020. 10:47 »
Dobar dan,
Utisci o kvalitetu enterijera su subjektivni i u mnogome zavise od toga na šta je čovek navikao. Predlažem Vam da pogledate obe verzije uživo i sami steknete mišljenje. Ako se odlučite za Ambition ne bi bilo loše da doplatite još 1000e za „plus“ paket. Mislim da vredi toliko jer je kataloška cena nabrojane dodatne opreme preko 2000e.

ŠKODA SCALA Paket Ambition PLUS 850 EUR (bez PDV-a)
Sadržaj paketa
KA1 – Kamera za pomoć pri parkiranju unazad
PHB – CLIMATRONIC
PKR – Prednji naslon za ruku Jumbo Box + 2 USBs pozadi
PLD – Multifunkcionalni kožni upravljač sa komandama za radio i telefon
RAF - Radio Bolero RA4 - Smart Link
4KF – Sunset
4ZP – Hromirani okviri prozora
7X1 – Zadnji parking senzori
9S0 – Virtuelni kokpit

https://www.skoda-auto.me/promotions/promotion-detail/scala_20200526
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014



Pretraga foruma [Google]