Возио сам нову О3, 2.0 TDI (150ks), DSG. Вожња је била одавно, али сам чекао да се деси још нешто да бих упоредио па написао...
Е сад, утисци...шта рећи, нов аутомобил који од опреме посједује скоро све што се може наручити, има чак и full leather (увезен из Њемачке са неких 15.000км на сату). Аутомобил је најкраће речено одличан, дефинитивно оно што бих посједовао без имало размишљања! Возио сам га низбрдо/узбрдо неких 25 километара све укупно...у првом дијелу се упознао са инструментима, уживао у амбијенту и звуку Canton-а са 10 звучника, а у повратку тестирао шта заиста може

Одлично вуче, одлично се понаша у кривинама (иако није толико ниска), унутра је као свемирски брод са свим дугмићима, Columbus-ом, полугама за мијењање брзина на волану, препознавањем знакова, Line assistant-ом итд итд... На крају потрошња - смијешна...од куповине је просјечна на 5,8 l/100km, а откако је код пријатеља стоји на 5,4 l/100km по board computer-у. Од мене заслужује све похвале, реално аутомобил који је по мени права мјера - по димензијама, снази, потрошњи...
Е сада оно мало боље

У суботу сам возио O3 vRS 2.0 TSI (220ks), DSG (из Alpros-а...власник је лично вози али може да се закаже и тест вожња без проблема). Ух, овај утисак се тек не може описати! Чим сам сјео (одраније упознат са инструментима и техничким спецификацијама) кренуо сам у вожњу без много чачкања по опцијама... Normal mode вожње, извлачење из насељеног мјеста до београдске обилазнице...прегледао сам податке са board computer-а и видио да је потрошња од почетка (за пређених око 3000км) на 11,8 l/100km, али треба узети у обзир да је ни власник не штеди а посебно не они који дођу да је провозају и тестирају

Уопште није мало, али сам очекивао и више баш због те немилосрдне вожње...тако да је то прво позитивно изненађење. Након изласка на обилазницу и 3-4 минута вожње у нормалном моду, уз испробавање kick down функције, убрзања итд, креће оно право - пребацивање у Sport mode

Јао људи...чим је промијенио звук (а то ради одмах након избора спортског режима вожње) адреналин ми је скочио...гас до пода, DSG и шалтање на неких 6000 обртаја те за тили час 160km/h, онда враћање у реалност, кочница до неких 100-120 и тако пар пута тамо-овамо, уз оштрији улазак у кривину приликом искључења/укључења на обилазницу заиста чине да се човјек осјећа невјероватно

Возио сам брзе аутомобиле, додуше никада баш неку ултимативну спортску машину, али овај ауто је на мене оставио сјајан утисак, да не кажем да сам се заљубио...то је одавно актуелно

Све у свему, најјачи утисак је звук мотора у спортском режиму и невјероватно убрзање аутомобила. Сједишта су изузетно добра, боља него код обичне О3, али то није ништа чудно...морају бити боља и безбједнија те пружати бољу подршку са страна

Вјешање је по мени таман, ни превише тврдо нити преудобно за спортски аутомобил, али треба узети у обзир да ја возим Фабију која није никакво мјерило удобности, тако да ми је овај аутомобил и поред спортског карактера и точкова од 18" значајно удобнији

Не знам шта бих још рекао, да се вратим мало ближе наслову теме - бензинска верзија vRS-а је свакако најбржи аутомобил нашег бренда, и ово искуство је назаборавно, али кад се све сабере и одузме, ипак бих возио дизел верзију

Надам се да ћу имати прилику да пробам и vRS TDI

Оно што је јако занимљиво је следеће: у Alpros-у су до сада продали 4 модела O3 vRS, два бензинца и два дизелаша, али треба нагласити то да су људи који су купили дизел варијанте раније били поносни власници бензинаца...ко разумије схватиће

По мени су постали власници брзог и атрактивног аутомобила чија експлоатација уопште није тако скупа, и ја им на томе честитам, а свима вама који имате прилику препоручујем да закажете тест вожњу ове TSI vRS у Alpros-у, нећете се покајати
