Pa lepo...imao si srecu da naletis na majstore koji znaju svoj posao...a neko, kao i pokretac ove teme naleti na nekog ko ne zna klasicnu motoristiku. Tvoj problem je bio u katalizatoru, tj u povecanom pritisku izduvnih gasova zbog njegovog zapusenja. To se u sustini lako gijagnostikuje merenjem pritiska na prvoj lambda sondi. Ona se skine, postavi se manometar i meri se pritisak koji je obicno oko 0,2 bara. Ali, malo kome majstoru to "padne na pamet"...Dok na primer, pokretac teme je bio kod majstora i nasli su na dijagnostici senzor bregaste. Ali, zamenom i verovatno i kontrolom kontakat u dzeku, problem nije resen. E to je sad trebalo da znaci da problem i nije bio u snezoru, vec je to zapravo bila "posledicna" greske koju kompjuter prepoznaje kao poremecaj u paljenju, tj. izostanak paljenja jer vreme zakretanja radilice nije isti u svim sektorima kontrole...E sad treba doci do izrazaja poznavanje klasicne motoristike i treba znati kako i zasto motor radi vec kako radi. Sta je to sto moze izazvati nepravilan rad motora i gubitak snage...

...Pa prakticno sve...sistemi za dopremanje goriva i odredjivanje smese, sistemi upravljanja motorom, sam motor...sistem za paljenje...Ima slicna tema, pokretac se ne javlja...dal' je zamenio senzor radilice? Samo, plasim se da to i nije problem, vec posledica...Lipovacccc je naveo da se taj problem (greska) javlja kod istegnutog lanca, ali...to je samo jedan od mogucih uzroka. Videcemo...resice se vec sve to nekako...
