Autor Tema: Vgate iCar Pro (ELM327) - Carista, VAG DPF, Torque Pro, inCarDoc Pro  (Pročitano 28907 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Br@n@

Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) - Carista, VAG DPF, Torque Pro, inCarDoc Pro
« Odgovor #180 poslato: 09. Feb, 2022. 16:51 »
Ako je ta cena sa sve shippingom, a nije iz Kine extra si prošao. To je ispod 20 evra. A što se tiče vremena isporuke teško da će ti to stići pre mesec dana pogotovo ako je uz Kine, ali ako ti nije hitno nije ni to strašno...


Van mreže neske

Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) - Carista, VAG DPF, Torque Pro, inCarDoc Pro
« Odgovor #181 poslato: 09. Feb, 2022. 18:52 »
Evo preporuke za dobar program:

Car Scanner elm OBD2

https://www.carscanner.info/

Full verzija košta oko 550 dinara i uz neki kršten ELM327 adapter pruža brdo mogućnosti čak i više u odnosu na gore pomenute aplikacije. Ja ga koristim sa adapterom od par dolara koji sam davno kupio.
  • Vozi: Golf MK6 2012 1.6TDI

Van mreže Stojke87

Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) - Carista, VAG DPF, Torque Pro, inCarDoc Pro
« Odgovor #182 poslato: 09. Feb, 2022. 19:50 »
@Br@n@
Iz Kine je porudžbina, 22.21 dolar je sve sa isporukom, oko 20 je uredjaj i 2 i nešto isporuka. Ostalo je još par komada, firma ih je prodala skoro sve, a ocene kupaca su skoro 99 pošto tako da je proverena priča.  Neka bude i do mesec dana, nije mi hitno svakako, mada sam do sad sa Ebay dobijao  isporuke od 2 do 3 nedelje negde maksimum, ali nisam poručivao dugo iskreno, a zbog COVID situacije je moguće da je malo produženja isporuka.

@neske
Hvala druže, baciću pogled, imam ih nekoliko u priči, voleo bih izbeći plaćanje ako mogu, ima par krekovanih verzija odličnih programa, krenuću prvo od njih pa videti jel rade posao, ako ne, nije problem i neko manje plaćanje za neki vrh program sa dosta mogućnosti.
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0 tdi 4x4, 16v CR, 140ks 2011

Na mreži Br@n@

Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) - Carista, VAG DPF, Torque Pro, inCarDoc Pro
« Odgovor #183 poslato: 16. Feb, 2022. 21:51 »
Pisao sam i drugoj temi koja je vezana baš za DPF regeneraciju, ali ajde da probam i ovde pošto se odnosi na regeneraciju i Carista aplikaciju koja je po mom mišljenju za VAG vozila od svih ovde pobrojanih aplikacija najkorisnija. Naime što se tiče ručnog pokretanja regeneracije preko Cariste - primetio sam da kad je DPF napunjen preko 90% da diferencijalni pritisak ide preko 20hPa (očitavanja u VAG DPF aolikaciji). Cenim da je toliki diferencijalni pritisak poguban na duže staze, a regeneracija se sama neće pokrenuti dok se DPF ne napuni preko 97%. E, sad da li je možda bolje pokrenuti ručno regeneraciju kada je DPF manje napunjen i samim tim kada je niži diferencijalni pritisak i time produžiti vek DPF-u ili se ranijim i češćim pokretanjem regeneracije na manjoj kilometraži i manjoj zapušenosti DPF-a dodatno skraćuje životni vek istog?

Van mreže Stojke87

Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) - Carista, VAG DPF, Torque Pro, inCarDoc Pro
« Odgovor #184 poslato: 26. Mar, 2022. 07:31 »
Društvo, stigao mi je konačno pre neki dan Vgate Icar Pro BT 4.0 naručen sa Ebay-a.
Ono što želim da vas pitam je koje programe za dijagnostiku, kodiranje i DPF je najbolje skinuti?
Koliko sam video ovde na temi ide Torque Pro, InCarDoctor, Carista i VagDPF?
Da li za sve programe skinuti poslednje verzije ili imaju neke specifične od ranije koje bolje rade?
Naravno, pričam o otključanim patch-ovanim verzijama, AcoSk mi je poslao pre mesec dana link ka sajtu odakle se mogu skinuti. Hvala veliko još jednom druže.  bravo2
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0 tdi 4x4, 16v CR, 140ks 2011

Van mreže Stojke87

Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) - Carista, VAG DPF, Torque Pro, inCarDoc Pro
« Odgovor #185 poslato: 30. Mar, 2022. 17:03 »
Proverio ELM 327 nakon prestizanja Vgate-a, sve je odlično, zaključno sa poslednjom verzijom 2.3.

image upload

Posle toga sam proverio stanje DPF kroz aplikaciju VagDpf, pa me zanima vaše mišljenje i analiza, a koliko sam mogu proceniti mislim da je DPF u odličnom stanju, pre svega na Oil Ash Residue, odnosno na nataloženi pepeo koji iznosi 0,17  L, a koliko sam pročitao ranije postove tek je oko 60g kritična priča prepunjenosti DPF.
Soot mass, odnosno gramaža čađi bila je na 18,08, od odnosno 82%, što je uskoro sprženo sa regeneracijom na manje od 5g i 22% za oko 8 minuta. Inače regeneracija mi se uključila na 100% popunjenosti na oko 125km od prošle, ali s obzirom da veliki vožnje u toku meseca vozim po gradu, izuzev jednog dana u nedelji kad izađem na otvoreno, mislim da je to ok.


Inače na Caristi sam odradio dva kodiranja, jedno isključivanja upozorenja za pojas, a drugo koliko je količine goriva potrebno dopuniti u rezervoaru prikazano kroz multifunkcionalni displej.
 
  • Vozi: Škoda Octavia 2.0 tdi 4x4, 16v CR, 140ks 2011

Van mreže hirurg

Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) - Carista, VAG DPF, Torque Pro, inCarDoc Pro
« Odgovor #186 poslato: 13. Jan, 2023. 19:35 »
Drugari da li je ko sta palio i gasio od opcija pomocu delfi ili autocom dijagnostike?
Kakve su procedure za rad, ili je zapetljano?
Kakva su iskustva? Hvala.