Keramiku sam nanosio.
Nije tolko osjetljiva koliko kruže priče i nije toliko otporna opet koliko kruže priče.
Zavisno od očekivanja, hidrofobna je i otporna.
Vidite na poklopcu bočice kada se sasuši na šta liči.
Ljudi jedna bočica od 50 ml. pokrije Superb , ne možete očekivati da je otporna na grane, grad itd.
Poliranje i gliniranje su najozbiljniji dio posla osim ako auto nije iz salona.
Generalije za spoljašni detailing:
- svakim poliranjem skidate jedan sloj laka, što je abrazivnija pasta, više laka se skida, tako da ne mlatite fast cut pastama kao blesavi
- nema poliranja, ako nema laka preko farbe, matirana farba, oštećeni dijelovi
- dekontaminacija laka je jako bitna pre poliranja inače više štete negio koristi, ne pitajte kako znam.
- nekada je potrebno ubaciti čak i vodobrusnu Šmirglu
- nakon poliranja stavljate vosak, keramiku... ako nije ispalo poliranje kako treba i foliju

Keramika:
- ne nanosite na jakom suncu prebrzo se suši, duga će da vas prati po cijelom autu

- pripremite auto prije nanošenja keramike (pranje, sušenje, poliranje, odmašćivanje)
- ne očekujte čuda
- nanosite u cik cak pokretima lagano i u segmentima po m2 ili mnogo manje koliko se osjećate spremno da uradite
- auto namjestite u hladu, negdje nema prašine
- ostavite par minuta da se osuši, drastično varira sušenje od temperature vazduha i samog lima
- stavljate po malo tečnosti na aplikator
- koristite bolju mikrofiber krpu za skidanje viška keramike
- skinite višak keramike na vrijeme da ne osuši
- jedan tip, keramika dobro radi i sa crnim plastičnim djelovima karoserije

Razno:
- operite nekada i felne, ratkape, mislim ozbiljno pranje i ribanje
- mjenjajte metlice brisača
- ne mučite se sa poliranjem farova sa pastom za zube, ako treba ispoliraću vam ja za dž., patnja mi je gledati ljude kako se znoje bez stvarnog i dugoročnog efekta.