Autor Tema: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €  (Pročitano 1738 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži Bingodalton

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #15 poslato: 07. Maj, 2020. 17:25 »
To oslobodjenja poreza na 1.4 je nista posebno.

Na ovo sam mislio:

Za moped i laki tricikl dodeljuje se 250 evra, za motocikle 500 evra.

Putnička vozila sa najviše devet sedišta i laka teretna vozila na električni pogon imaju pravo na subvenciju od 5.000 evra.

Za vozila sa produženom autonomijom kretanja (plug-in) dodeljuje se 3.500 evra, a za hibridna vozila 2.500 evra.

„Uredbom je u odnosu na način kupovine vozila propisan i postupak uplate subvencija, i propisano da se zahtev za dodelu subvencija podnosi Ministarstvu zaštite životne sredine, sa navođenjem dokumentacije koja se podnosi uz Zahtev“

Tako da bi recimo Supreb iV ili Octavia iV mogla da se dobije za 3.500 eur manje. Pomislio sam da ce i za njih biti 5.000, ali jbg.
Svakako MildHybrid moze da uleti i u tih 2.500 eur subvencije, zavisi od koriscene tehnologije (a mozda i svi MH mogu).
Octavia 1.5 DSG se i radi samo u MildHybrid tehnologiji.


Van mreže Maksimus

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #16 poslato: 07. Maj, 2020. 18:02 »
Nisam cuo za to,ali definitivno moze dosta da utice u odluci za kupovinu,lepa je to cifra.
Samo treba naci sta u konkretnom slucaju znaci plug in a sta hibrid.
Iskreno mislim da ce mild hybride izbaciti iz te racunice,ali videcemo.

Na mreži varicakZapočeo temu

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #17 poslato: 07. Maj, 2020. 18:58 »
Iskreno mislim da će sve to biti kao sa 100€, ali da ne ulazimo u neke druge teme. Polovnjaci me stvarno ne zanimaju ni mlađi ni stariji, svakako hvala na savetu.

@Maximus, tvoja sportline je posebna priča, a pošto znam da se razumeš u tematiku, na koje tačno stvari misliš u Superb Style? Njega iskreno nikad nisam uzimao kao opciju jer mi je preskup, ali sa nekim dobrim popustom, što da ne. Da li možeš da napraviš paralelu sa najavljenom novom Oct u Style paketu? Gledao sam i dodatnu opremu kod oba i ne mogu da se pokupim šta je šta... I da li za Superb FL Matrix svetla dolaze kao standard u bilo kom paketu?

Na mreži kod

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #18 poslato: 08. Maj, 2020. 13:54 »
Kod mene je u opciji bila ista prica pre dva meseca, samo je u pitanju dizel agregat i prethodni model Octavia (izlazeci). Razlika u ceni Premium Octavia 2.0 TDI DSG i Ambition Plus Superb FL 2.0 TDI DSG (oba 150 KS) je bila + 4.000 EUR. Odlucio sam se za Octavia jer je realno bolja kupovina za moje potrebe i kretanja (svakodnevno posao magistrlanim putem, po beogradu, dosta putovanja po srbiji vikendom i par puta godisnje inostranstvo). volim veci auto, imam parking kuci, imam parking na poslu i ne sporim razliku izmedju vise i nize klase koja se uvek oseti. ipak, octavia zaista toliko prostora nudi za pakovanje, decija sedista, da zaista realno nemam potrebe za tolikim automa svakodnevno bi realno bilo teze koristiti ga jer treba sire otvoriti vrata od auta da smestis decu u sedista sto veci auto onemogucava npr. parkiranje u gradskim garazama je otpisana varijanta itd.
  • Vozi: Skoda Octavia 2.0 TDI DSG Premium

Van mreže Filip BG

Dobar dan varicak,
ako nemate vremena da čitate ceo odgovor - Superb 3 FL.
Nisam vozio Oktaviju 4, ali u smislu ležanja na putu ne očekujem veliki pomak u odnosu na Oktaviju 3 jer imaju istu platformu. Motori su identični kao oni u O3 (osim oslabljenog 2.0 tdi). Tu su me malo razočarali jer je O3 u odnosu na O2 donela dosta novih motora veće snage i momenta: 1.4 i 1.8 benzince i 2.0 dizelaše. Meni izgled tableta u kolima nije previše važan. Eno tableta svih vrsta po internetu sa razlikama u ceni od 100e. Auto je ipak mnogo više od tableta i digitalne instrument table.
Na Superbu (i 2 i 3) je sve bolje nego na Oktaviji 3. Od osećaja kada uhvatite kvaku da otvorite vrata, pa sve do zvuka zatvaranja istih kad završite vožnju. Zvučna izolacija i ležanje na putu su bolji na Superbu. Kvalitetniji je enterijer i čini mi se i da je bolje „uklopljen“. Kada vozite brže i naiđete na „zakrpe“ na putu, raznih dimenzija, nekada dužih a užih od kola, nekada širih a kraćih, način na koji Superb „odreaguje“ je prirodniji. Tome doprinosi i veća težina. Oktavija je startnija, ne sporim. Čini mi se da sa istim motorom povlači trećom brzinom kao Superb drugom , ali zato na auto putu Superb možete voziti po krivinama i preko ograničenja, Oktaviju ne uvek. Pogledajte „širinu“ guma koja je na Oktaviji 4 u Style paketu – 205/55/17. Na Superbu 3 FL u Ambition Plus je 235/45/18, dakle tri broja šira guma, dva broja niži profil i jedan broj veća felna. Na Oktaviji se više osećaju i udari vetra. Najjači utisak na mene su ostavile „vežbe“ na NAVAK stazi. Duple promene pravca, tj. prolazak između čunjeva sa 60km/h i naglo kočenje uz promenu pravca sa 80km/h. Superb se ponaša mirnije prilikom takvih manevara.
Moj prijatelj je na prošli Sajam otišao u nameri da kupi Oktaviju 3 FL. I kada je dodao još po neku stavku dodatne opreme približio se ceni Superba. Onda su mu rekli da su naručili nekoliko Superbova za sajam baš u Ambition Plus opremi i da na njih mogu da daju dodatni popust, metalik boju gratis itd. I tako je kupio Superb. Ne žali se. Vama bih preporučio isto. Za planirani budžet možete uzeti i 2.0 tdi koji je po meni bolji izbor od 1.5 tsi, pogotovo jer rekoste da imate manji auto za lokal, a ovaj će vam služiti za duža putovanja. Snaga oba jeste ista, 110kw, ali 2.0 tdi ima 340 Nm, a 1.5 tsi samo 250 Nm. Zato 2.0 tdi, sa dosta prtljaga i putnika, trećinom gasa izađe od naplatne stanice Vrčin uz Begaljičko brdo, 6. brzinom 140 km/h i još ubrzava. Nisam siguran da 1.5 tsi to može.
Da ne zaboravim i uticaj Korona virusa. Lageri svih proizvođača, ne samo Škode, su puni usled smanjenje prodaje. Pošto Oktavije 4 nema mnogo na lageru, a Superba ima, na konto toga možete dobiti dodatni popust.
Da su meni te pare, kao što nisu, kupio bih Superb 3 FL 2.0 tdi Ambition Plus.
  • Vozi: Superb 2.0 TDI 2014

Na mreži petarp031

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #20 poslato: 09. Maj, 2020. 13:20 »
Slozio bih se sa kolegom Filipom. Iako je za mene octavia najzanimljiviji auto od samog nastanka tog modela i ponovnog uzdizanja ovog brenda krajem 90. ih godina, mislim da bih, da imam novca ipak odlucio da uzmem superb fl. Pre par meseci, kada sam video superb fl sportline, razmislio sam sta bi radio da kupujem vozilo u toj vrednosti, da li bih isao na octaviu 3 fl rs ili superb3 fl sportline, i tada sam ipam vise razmisljao o superb. Ovde kod octavia 3 je jos tezi izbor, ali meni kod skode najvise zasmeta sto kod octavia modela, svaka nova generacija, posle par godina prezivi ozbiljan facelift, i prethodna verzija ipak deluje manje atraktivno, koliko god ko pricao da nije tako, cak ni kod O3, ipak je FL uvek pojava u odlosu na pre FL. Mozda bi ipak bilo najbolje da probate oba vozila i sami donesete odluku, ono sto Vam vise legne to i porucite.
Pozdrav

Na mreži varicakZapočeo temu

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #21 poslato: 12. Maj, 2020. 07:39 »
Hvala svima na komentarima. Gledao sam i Tomasov review, ona unutrašnjost bar na slici definitivno kupuje, bar mene. E sad treba u celu matematiku uključiti i racio. O3 vozio već 7 god i nemam zamerke oko udobnosti, ali to može da bude i zato sto ne znam za bolje :) . Da li S FL ima u nekoj opciji matrix LED farove? Asistenciju za vožnju da li su iste kao u O4 ili su starije generacije?

Na mreži varicakZapočeo temu

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #22 poslato: 17. Maj, 2020. 13:03 »
Da malo oplemenim temu. https://drive.google.com/open?id=1bJHue_LqgYt3VrcoHqm-tCOn2d2lrnXM Ovaj dokument je pregled opreme svih S3FL i O4 Style. Znam da nije sve u tabelama, ali eto može da bude od pomoći.

Iz ovog pregleda imam nekoliko dilema:

- da li su kod S3FL u Ambition (Plus) opremi Matrix Led farovi ili ne. Za Active stoji: Osnovni LED farovi a kod Ambition stoji Led Farovi

- šta je Smart Link+. Koliko znam Smart Link je povezivanje sa mobilnim telefonom i korišćenje njegovih funkcija na displeju auta

- Comfort telefoniranje WLAN

- Cruise control sa speedlimiter + Front assist - da li je to jedan uređaj ili dva? Front assist bi trebalo da prati saobraćaj ispred auta i da raguje - koči u slučaju prepreke. A CC da održava rastojanje ispred vozila ispred... Da li sam nešto propustio?

Na mreži Bingodalton

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #23 poslato: 17. Maj, 2020. 13:22 »
I na S3 postoje Matrix farovi, a sta nasi nude pojma nemam.

Smart link povezuje tel sa multimedijom, a + verzija...mozda radi wireless isto to.

Comfort telefoniranke je bluetoothi povezivanje sa telefonom.
WLAN je koliko znam share-ovanje tvog interneta sa telefona preko wifi multimedije.
Ako imas multimediju sa sim karticom, onda moze i internet sa nje da deli preko wifi.

Limiter je limiter, ne odrzava odstojanje.
Front assist reaguje samo u hitnim slucajevima, koci ako prepreka ispred tebe stoji.
Adaptive Cruise Control iliti ACC u verziji do 160 ili 210 km/h ima radar koji drzi odstojanje kad si na tempomatu.

Van mreže lonely_wolf

Na S3 matrix farovi jedino u opremi L&K dolaze kao standard dok su u ostalim paketima opcija (BiH).
Led farovi su isti i na Style i na Ambition, jedino ne znam da na Style_u ne dolazi sa automatskom regulacijom dugog svjeta+sistemom za pranje...?!
Što se tiče ACC ima samo onaj do 210km/h i on je opcija na svim paketima, a S3 ima standardni tempomat sa limitatorom brzine u svim paketima.

@varicak naravno da nije sve u tabelama ali je odličan presjek i daje čovjeku osnovu za razmišljanje i izbor određenog modela. Nažalost moje sumnje su se obistinile jer iz ove tabele se vidi da je nova Octavia došla u cjenovni rang S3 što je po mom skromnom mišljenju malo previše, a što je još veća tuga naredni model Superb_a ide hladno 5-8k€ gore (ako ne i više >:().

Drug,kao što sam ti pisao i ranije, ja sam bio u istoj dilemi i odluka je pala na Superb, a iz tvoje tabele se vidi da se nisam izradio ni sekunde (ja sam morao na slijepo da odlučujem :))). Razlika između S3 sa Ambijent+ i dodatnom opremom koju si naveo i O4 Style je nepunih 1700€ pa čak i da dodaš matrix farove to će biti oko 3k-3200€ što je po meni zanemariva razlika u odnosu razlike u samim vozilima.
Odluka je na tebi, a iz iskustva ti kažem da što više budeš razmišljao sve ćeš manje znati i bićeš u većoj nedoumici. Nego ako si odlučio da kupiš pravac salon i uzmi ono gdje te srce (čitaj žena) više povuće, bitnije je da se tebi auto dopadne nego svi savjeti koje ćeš dobiti jer mi to svi doživljavamo na različite naćine.
U svakom slućaju sretno sa kupovinom, i naravno nek bude Superb =))
  • Vozi: Superb_3 FL Style+ 1.5TSI MT6

Van mreže Maksimus

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #25 poslato: 17. Maj, 2020. 20:07 »
Moze matrix da se doplati sigurno i na style(ako nije standard a mislim da jeste jer nigde ne nalazim razliku u feru izmedju l&k i style paketa).
Slicna stvar je mogla i na pre fl verziji da se poruci tj postojao je adaptive light assist koji je sa ksenonskim farom pravio slican efekat kao led matrix. Nema sanse da sada sa ful led farom nema opcije matrixa,bilo bi bas promasaj.

Van mreže nidza

Jedna samo rečenica koja je meni pomogla da otpišem neke veće automobile (između ostalih i Superb), u trenutku dok još nisam lično otišao da provozam kandidate, pa se RS pokazala u pravom svetlu:


- Da li ti je potreban toliki automobil uopšte?



  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Na mreži varicakZapočeo temu

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #27 poslato: 18. Maj, 2020. 13:01 »
Razlika u dužini je 18 cm tako da nije neki razlog za izbegavanje Superba. A kad već dajem pare, da se vidim da se ima , šala naravno. Auto mi većinu vremena provodi na otvorenom putu tako da dimenzije nisu ograničavajući faktor. Kao sto sam napisao kod S me provlače ponašanje na putu i kvalitet materijala, a kod O4 noviteti.

Van mreže Maksimus

Odg: Superb MK3 FL vs Octavia MK4 (za oba 1.5 tsi sa DSG) za cca 25k €
« Odgovor #28 poslato: 18. Maj, 2020. 15:25 »
A sad da me ne razumes pogresno ali koji tacno noviteti?
Dizajn spolja je noviji,ali je i dalje isti "dizajnerski jezik",nije kao slucaj sa o3 i s2 kad su se uporedo prodavali.
Unutra jeste doslo do ozbiljnijih izmena,ali sto se same funkcionalnosti tice nisam cuo za neki bitan napredak(izuzev head up-a za koji ti toplo preporucujem da probas pre kupovine jer nemalom broju ljudi smeta). Shift by wire menjac je savremen,volan je lepsi itd,to sve stoji ali sto se same funkcionalnosti tice mislim da napredak nije bas monumentalan.
S druge strane superb i dalje ima prednosti klase u vidu prostora,medjuosovinskog rastojanja,multilink vesanja itd.
Pogledaj one cenovnike za s3 sa popustom,ipak sam dobro prognozirao da moze mnogo jeftinije  :)



Pretraga foruma [Google]