0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Taj "novi" freon (R1234yf) se tako popularno zove, iako se ugrađuje od 2013 S obzirom da je klima uređaj zatvoreni sistem, zanimljivo je kako performanse drastično opadaju nakon dve godine (a "stari" se držao dosta duže) Njegova proizvodnja je daleko složenija, što je pogađajte - eco friendly! Naravno Osim visoke cene, za dobro svakog vozača je i to što za razliku od R134a koji nije zapaljiv, ako u sudaru R1234yf dođe u kontakt sa vatrom, imaćete sigurnu i brzu smrt zbog njegovih zapaljivih karakteristika. Eco friendly E sad, pročitao sam na mnogim forumima da su ljudi našli kako da zaobiđu to dranje tako što su vakumirali komplet taj gas sa sve uljem i ubacivali stari. Oni su veoma sličnih karakteristika (nisam hemičar, mudrosti interneta haha) i dok veliki broj njih tvrdi da sve funkcioniše bez problema, dosta njih upozorava da može da crkne nakon nekog vremena kompresor. Gotovo da nisam našao slučaj da se neko javio i potvrdio/priznao da je crkao. Mada iskreno, 3 dopune koštaju kao kompresor U vezi svećica, pre koju nedelju sam na ženinom Leonu 1.4 TSI zamenio fabričke nakon nepunih 100k km za NGK PZKER7B8EGS. Bile su baš istrošene. Zbog načina vožnje, sledeće godine radim veliki servis. E sad, ne znam koliko je tvoj auto prešao i na koji način se vozi. Seat se koristi isključivo po gradu i to po najvećem špicu uglavnom, što se vodi kao teški uslovi..
Hvala na pojasnjenju za klimu. Danas sam bas pricao sa drugarom koji je na svom Nisanu zamjenio R1234yf sa R134a prije dvije godine. Za sad nema problema. Klima na mojim kolima jos uvjek dobro radi, pa cu da vidim nakon dvije godine (na proljece) oce li i koliko da opadnu performanse. Za vikend sam nagurao 20000km 75% voznje je medjugradska, na otvorenome. Kad se Mareska i hirurg dogovore znacemo kad trebaju i svecice da se mjenjaju
Bakarne...a najbrže se habaju