Autor Tema: Plan održavanja  (Pročitano 2330 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže SkorpionZapočeo temu

Plan održavanja
« poslato: 18. Jun, 2020. 21:48 »
Evo da spodelim plan odrzavanja
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Van mreže Mihailo

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #1 poslato: 19. Jun, 2020. 14:34 »
Evo da spodelim plan odrzavanja

Hvala za ovo! Da li 1.4 ima filter goriva, na 1.2 se nalazi u rezervoaru koliko sam razumeo, a ne znam ni kad se menja...
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Van mreže SkorpionZapočeo temu

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #2 poslato: 19. Jun, 2020. 17:12 »
Hvala za ovo! Da li 1.4 ima filter goriva, na 1.2 se nalazi u rezervoaru koliko sam razumeo, a ne znam ni kad se menja...
Ima, menja se na svaki 2 servis odnosno 30k km.
Nije u rezervaru nego iza dovodno crevo kod zadnjeg tocka.
  • Vozi: Škoda Octavia A7 Style 1.6 TDI 85Kw

Van mreže Mihailo

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #3 poslato: 19. Jun, 2020. 17:19 »
Kad sam gledao u ABC-u, mislim da kod mene nije menjan ni jednom do sad, a sad sam na 95kkm... :/
  • Vozi: 2015 Octavia 1.2tsi 105ks

Van mreže Peđoni

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #4 poslato: 20. Jun, 2020. 16:27 »
Da li ima neko plan održavanja za Oktaviju 2013-2020, 1,6dizel?
Koliko košta veliki servis na 120 000km? (Kažu da se tada radi)
  • Vozi: Škoda Oktavia 1,6 2016 Elegance

Na mreži Markkoni

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #5 poslato: 20. Jun, 2020. 17:53 »
Ne radi se tada. Radi se na 210.000 km, a na 180.000 km treba da se iskontrolise.

Van mreže Peđoni

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #6 poslato: 20. Jun, 2020. 19:46 »
Da, da mislio sam na 210000. Hvala. Da li znate cenu velikog servisa na Škoda Oktaviji 2016? 1,6 dizel.
  • Vozi: Škoda Oktavia 1,6 2016 Elegance

Van mreže Karlheinz

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #7 poslato: 20. Jun, 2020. 19:51 »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Peđoni

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #8 poslato: 20. Jun, 2020. 20:21 »
Čitam, hvala,  možda nisam baš sve pročitao. Jedan član Vojkan95 [/i ]piše da je sa COnti (ne znam čime) :) koštao 400evrova.
  • Vozi: Škoda Oktavia 1,6 2016 Elegance

Na mreži Baltazar

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #9 poslato: 20. Jun, 2020. 21:22 »
ima li ko plan odzavanja za Rapid 2014 1.2 tsi 105 ks sa lancem?
  • Vozi: Škoda Rapid 1.2 tsi 2014

Van mreže djpatt

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #10 poslato: 30. Jul, 2023. 22:56 »


Iskreno ja uopšte ne žalim za pogonom 4x4. Nikakvih problema nisam imao ni na planini u snegu. A haldex zna da zeza koliko vidim po stranim forumima i mora da se servisira na svakih max 30.000 km. Takođe nije pravi 4x4, već je 95% i dalje u prednjem pogonu, a po potrebi prenosi i na zadnje točkove. Usput ništa strašno ali opet utiče malo i na potrošnju.
Tu smo otprilike isto radili. Na 125.000 sam odradio veliki uz mali servis. Kupio sam i ugradio Continental set. Dal je dobar ili loš pojma nemam, za sad sve radi kako treba. Usput odradio i DSG servis, a planiram na svakih 40.000km da ga radim.

Slazem se, nisam nikakvih problema imao po snegu, ali verujem da je kontrola samo jos bolja, no dobro..

By the way, zasto veliki servis vec na 125k?
Interval malog servisa je 30.000km, ali ga ja radim na 15.000. Interval DSG-a je 120.000, zasto ga radis tako cesto?

Dodatno pitanje je, koliko je to sve kostalo, jer verujem da ne ides u ovlasceni servis?
  • Vozi: Skoda Superb combi 2.0 tdi 190hp DSG Laurin & Klement

Na mreži wkobre

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #11 poslato: 31. Jul, 2023. 09:19 »
By the way, zasto veliki servis vec na 125k?
Zato što imam psihozu što se tih stvari tiče i volim da mi je auto uvek utegnut max  =))
Imam neku da kažem rutinu sa servisnim intervalima. Veliki servis na 6 godina bez obzira na kilometražu. Na toj km sam preuzeo auto i uradio bez obzira što znam i čoveka koji je bio prvi vlasnik. Manuelni menjač ili DSG ne pravim razliku, servis je na svake 4 godine. Rashladnu tečnost menjam na 4 godine. Kočionu tečnost svake 2, pritom umesto standardnog DOT 4 prebacim na DOT 5.1. Mali servis na godišnjem nivou naravno 10-14.000, gde bez obzira što mi mehaničar govori da ne menjam i filter goriva svaki put, to ne preskačem  :))
Jedino oko čega sam nemaran je dopuna klime...to radim kad se setim  :)
A sve gore navedeno sa mojim uljima, tečnostima i delovima prošle godine me je izašlo oko 1000e (mogu da proverim kući po računima, ali poprilično sam siguran da je ta cifra u pitanju).
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže djpatt

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #12 poslato: 01. Avg, 2023. 23:27 »


Zato što imam psihozu što se tih stvari tiče i volim da mi je auto uvek utegnut max  =))

Kapiram tvoj osecaj . Mada, ako si znao prethodnog vlasnika, mozda to nije ni bilo potrebno. Svakako, mala je to cena da bi uopste razmisljao o potencijalnim problemima

Ja sada dostizem 120k na satu, i uradicu mali servis i servis menjaca. Smatram da veliki servis ne moram jos, jer cini mi se da mi je interval na 210.000km

  • Vozi: Skoda Superb combi 2.0 tdi 190hp DSG Laurin & Klement

Na mreži wkobre

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #13 poslato: 02. Avg, 2023. 08:22 »
Na žalost nisam uspeo naći drugi plan održavanja osim ovog za UK tržište. Po ovome veliki servis ide na 5 godina ili ~80.000km, dok je za DSG interval na svake 4 odnosno ~65.000km.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži wkobre

Odg: Plan održavanja
« Odgovor #14 poslato: 02. Avg, 2023. 08:54 »
Da te obradujem, evo i slika koja podržava tvoju priču za 210.000km. Tako da nije pogrešno i tako da se uradi  bravo2

Edit: Eh sad, dal smo mi dust rich country ne znam, ali da je zagađeno jeste  :))
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K



Pretraga foruma [Google]