Autor Tema: Ulje u rashladnoj tečnosti  (Pročitano 7873 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Markovicmarko87Započeo temu

Ulje u rashladnoj tečnosti
« poslato: 12. Jul, 2020. 20:04 »
Imam skodu fabiu 1.4mpi 2002 godište. Danas sam primetio da imam podosta ulja u boci gde se nalazi rashladna tečnost. Pre toga primetio sam da ulje malo curka ispod plastike na poklopci motora, gumica je u pitanju koju ću zameniti( ako ima nekakve veze). Inače auto sasvim normalno radi, nikad nije podigao temperaturu, nivo ulja odličan, pri leru kada otvorim čep motora nema ona boja majoneza na istom, ne prsti ulje i slično..... Neki kažu da je dihtung glave, da mora da ide na ravnjanje.... Da je tako imao boj bar neke pomenute simptome.
Molim za pomoć čisto da bih znao šta da radim i da me majstor naravno ne olesi kada budem dovezao.
  • Vozi: Škoda fabia 1.4


Van mreže lipovaccc

Odg: Ulje u rashldnoj tečnosti
« Odgovor #1 poslato: 12. Jul, 2020. 20:06 »
Dihtung glave 100 posto to im je mana
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže Markovicmarko87Započeo temu

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #2 poslato: 12. Jul, 2020. 20:10 »
Sto znaci mora da ide na ravnjanje ili se samo gumica menja?
  • Vozi: Škoda fabia 1.4

Van mreže lipovaccc

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #3 poslato: 12. Jul, 2020. 20:41 »
Skida se glava i
Glava ide na ravnanje sa ravnanjem odrade se i ventili i sedista ventila se zamene. Idu novi šrafovi glave i dihtung glave .

Treba proveriti u kakvom stanju je blok i hilzne.

Kada se sve uradi. Zmeniti ulje i filter ulja i antifriz. To je kada se radi kako treba.
  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god

Van mreže Markovicmarko87Započeo temu

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #4 poslato: 12. Jul, 2020. 21:38 »
Sto znaci između 150 i 200e biću lakši.
Hvala puno
  • Vozi: Škoda fabia 1.4

Van mreže Nidza Opc

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #5 poslato: 12. Jul, 2020. 22:26 »
Ja mislim da je samo 100e izadje da izravnaju glavu,urade hidrotest i da zamene sve ventile gumice...
dihtunzi izadju svi 50e+ruke maistora ne bih zalazio u to,novo ulje antifriz
sve u svemu preskace to 200e ;)
  • Vozi: Skoda Superb 3t 2.0 dsg candy white 2012 year

Van mreže Markovicmarko87Započeo temu

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #6 poslato: 13. Jul, 2020. 10:18 »
Hvala na odgovoru. Ili ću popraviti ili ću prodati i smanjiti cenu u visini popravke. Ionako sam mislio mladji auto da kupim.
Nema mi druge.
  • Vozi: Škoda fabia 1.4

Van mreže pajapop

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #7 poslato: 13. Jul, 2020. 13:27 »
Hvala na odgovoru. Ili ću popraviti ili ću prodati i smanjiti cenu u visini popravke.
Ja mislim da se bez popravke to moze tesko prodati. Iko ko se iole razume nece to tako kupiti....ili da cena bude "drasticno" niska, ali drasticno,.... da bi se na taj nacin kompenzovali moguci troskovi oko takve popravke. Jer kad se otvara motor, cesto moraju da se pregledaju i klipovi, karike leteci lezajevi...moze to da se nakararira samo tako....Jer pazi, razmisli logicki...koji je moj interes da ti dam 200 evra manje, a moze da me na kraju kosta i mnogo vise. Ali, normalno, probaj..."sreca prati hrabre"... bravo2. S druge strane, svi vole kad kupe neki auto da se hvale po komsiluku i da se prave u drustvu kako su pametni i uspesni,,,i sad kupis auto i odmah kod majstora,,Pa ne ide...Treba da budes pravi "papan" ,,,a u sadasnje vreme takvih je sve manje...
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #8 poslato: 13. Jul, 2020. 15:43 »
Javi mi u pp koja bi bila cena za auto bez da sredis to , ako hoces da prodajes naravno . Pozdrav
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Markovicmarko87Započeo temu

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #9 poslato: 13. Jul, 2020. 18:41 »
Ja mislim da se bez popravke to moze tesko prodati. Iko ko se iole razume nece to tako kupiti....ili da cena bude "drasticno" niska, ali drasticno,.... da bi se na taj nacin kompenzovali moguci troskovi oko takve popravke. Jer kad se otvara motor, cesto moraju da se pregledaju i klipovi, karike leteci lezajevi...moze to da se nakararira samo tako....Jer pazi, razmisli logicki...koji je moj interes da ti dam 200 evra manje, a moze da me na kraju kosta i mnogo vise. Ali, normalno, probaj..."sreca prati hrabre"... bravo2. S druge strane, svi vole kad kupe neki auto da se hvale po komsiluku i da se prave u drustvu kako su pametni i uspesni,,,i sad kupis auto i odmah kod majstora,,Pa ne ide...Treba da budes pravi "papan" ,,,a u sadasnje vreme takvih je sve manje...

Oterao sam auto kod majstora, kaže da ne veruje da je glava motora, javiće mi do sutra..... Javljam u svakom slučaju šta je u pitanju.
  • Vozi: Škoda fabia 1.4

Van mreže Markovicmarko87Započeo temu

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #10 poslato: 15. Jul, 2020. 16:31 »
Stigle dobre vesti od majstora.
Nije glava motora, merio je kompresiju motora(odlična je), oprao posudu za antifiriz i promenio, gumu od poklopca motora takođe promenio i auto normalno radi za sada i za sada nema ulja u antifrizu posle 300km pređenih.
Sva sreća pa verovatno neću biti lakši za 200-250e.
  • Vozi: Škoda fabia 1.4

Van mreže pajapop

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #11 poslato: 15. Jul, 2020. 17:04 »
Pa dobro..to je dobra vest..samo, da li ti je dao neko logicno objasnjenje otkud ulje u ekspanzionom sudu. Dihtung moze da "rikne" na razlicite nacine i u razlicitom obimu...na primer da se ne pokaze na kompresiji...Ali, ako je bilo ulja u rashladnoj tecnosti, ono nema na drugom mestu gde da udje osim na dihtungu,,,I to sto se tebi nakupilo sigurno nije odjednom, vec malo po malo, vremenom. Dobro, u svakom slucaju, za sada vozi tako, prati situaciju...ako se posle nekog vremena to opet pojavi, zna se...nema druge nego zamena dihtunga,,,
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže lonely_wolf

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #12 poslato: 15. Jul, 2020. 20:58 »
Pa dobro..to je dobra vest..samo, da li ti je dao neko logicno objasnjenje otkud ulje u ekspanzionom sudu. Dihtung moze da "rikne" na razlicite nacine i u razlicitom obimu...na primer da se ne pokaze na kompresiji...Ali, ako je bilo ulja u rashladnoj tecnosti, ono nema na drugom mestu gde da udje osim na dihtungu,,,I to sto se tebi nakupilo sigurno nije odjednom, vec malo po malo, vremenom. Dobro, u svakom slucaju, za sada vozi tako, prati situaciju...ako se posle nekog vremena to opet pojavi, zna se...nema druge nego zamena dihtunga,,,
Upravo ovo boldirano, negje je dobio "lufta" između otvora za ulje i otvora za antifriz, kompresija OK a puna posuda ulja. Ako je majstor u pravu meni bi ovo bio prvi put da čujem da mješa ulje i vodu a da dihtung glave nije "rikn'o". Ali ukoliko "majstor" nije u pravu i budu se ignorisali simptomi lako može doći do većih kvarova i naravno većih izdataka...
  • Vozi: Superb_3 FL Style+ 1.5TSI MT6

Van mreže pajapop

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #13 poslato: 15. Jul, 2020. 22:52 »
Pa upravo tako. Kad dihtung pukne od cilindra ka spoljnoj strani, gubi se kompresija u tom cilindru, a kad pukne izmedju dva cilindra gubi se kompresija u tim cilindrima. Ovde je najverovatnije doslo do pucanja izmedju vodenog i uljnog kanala. I verovatno ta pukotina jos nije velika...kad se dovoljno prosiri doci ce do prodora vode u motor i do pojave mesanja ulja i vode. Odrazice se to i na potrosnju vode...primetice to prvo po smanjenju nivoa tecnosti u ekspanzionom sudu...Ali, nezahvalno je bilo sta komentarisati posle intervencije majstora, a mi svi imamo poverenja u nseg majstora...kao i u lekara...Ali, ovo su samo pretpostavke, mada u najboljoj nameri. Toga se mi svi "plasimo" i kad tad sve nas to ceka.... :-X. Po meni...trebalo je odmah promeniti dihtung, makar preventivno i samo izravnati glavu (sto inace mora uvek posle skidanja) i obraditi sistem ventila, i malo "castis" motor. Ako se produbi problem, pored svega ovoga, morace prava "generalka" sa rasturanjem radilice i promena svih letecih lezajeva, pa tu je obrada klipova, zamena karika...svih dihtunga....ma "igranka bez prestanka"....
  • Vozi: Škoda Felicia 1.3 lx 43kw 2001, Škoda Fabia 1.2 htp 47kw (6Y3) sedan 2003.

Van mreže stavrov

Odg: Ulje u rashladnoj tečnosti
« Odgovor #14 poslato: 16. Jul, 2020. 18:13 »
A ima li sanse da je od hladnjaka ulja?
  • Vozi: Octavia 2 Fl 1.6 TDI 2012 Elegance