Autor Tema: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih  (Pročitano 15533 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže sale.kriminaleZapočeo temu

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #75 poslato: 05. Okt, 2020. 13:41 »
Svi koji ste gledali nove Dačije izdali ste Škodu i bićete kažnjeni kasnije.  =)) :bravo: bravo2

Enterijer je naročito poboljšan kod novih modela i u gepeku ima one zakačaljke i organajzer da stvari ne lete svuda a tapacirung mnogo bolje ukrojen. Kod mene je u gepeku tapacirung recimo kao ja i još neki pajtos iz ulice da smo ga krojili posle dva piva.

Taj Nissan-ov motor 1.0 atmosferac je stvarno nedovoljan i mislim da će mnogi ići na turbo trocilindraš 90 KS. Vrv neće biti u ponudi 4 Cyl turbo 1.3 cc za Logana.

Loše je to kako kažu da se običan Sandero neće prodavati u Srbiji već samo Stepway varijanta. Reno kao da namerno gazi Dačiju i ne dozvoljava da bude ono što je bila. Sve daje na kašičicu. 
  • Vozi: Dacia Logan


Van mreže t.salai

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #76 poslato: 07. Okt, 2020. 09:26 »
Ja bi samo ovo ovdje ostavio...





Auto 2009-e odrzavano u servisu, nakon 53.000km odlucilo je da ne zeli vise imati sve potrebne dijelove u sebi niti da ima zdravu glavu  :bravo:

Poznati motor K7J 710 ( pukom slucajnoscu ovo 710 okrenuto naopako ispadne OIL, to mu je doduse omiljeno piće )


EDIT: Pri izmjeni motora imali smo malu zagonetku. Uzeli sve za veliki servis kad prc, vodena pumpa, remenica radilice, natezac i jos par sitnica ne odgovara. Ha sta je sad ? Kad ono originalni motor koji je bio u novom autu je K7J LPG a motor koji sam kupio sa otpada je K7J 710. E sad, zasto je u autu motor dosao K7J LPG kad auto nikad nije imalo LPG...  :o
« Poslednja izmena: 07. Okt, 2020. 09:31 t.salai »
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+

Van mreže petarp031

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #77 poslato: 07. Okt, 2020. 09:35 »
A skije umesto mosta, nisi objasnio

Van mreže sale.kriminaleZapočeo temu

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #78 poslato: 07. Okt, 2020. 14:38 »
Kao i svi renomirani brendovi Mercedes, Audi, BMW gde je bilo dosta krađa i zloupotreba sa motorima i brojevima motora, tako nešto se možda desilo i sa tom Dačijom gde je neko promenio motor ili nešto menjao. Tipično za prestižne brendove. Zato ko kupi Dačiju mora da ima alarm, zeder, kasko, fizičko obezbeđenje i da nosi nešto od kratkih cevi.

Nije ni čudo što Logane voze uglavnom gangsteri.

https://www.youtube.com/watch?v=RF3SljaveUw
  • Vozi: Dacia Logan

Van mreže observer

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #79 poslato: 07. Okt, 2020. 15:24 »
Meni ova tema itekako ima smisla, kao i obično, uvek sam u manjini :D

Elem, Škoda kada se pridružila VW familiji bila je nešto što je Dačija i danas Renou (mada pažnja: ima nagoveštaja da će i to biti sjebano sa sledećom generacijom Dačije).
Ono što je i VW nekada bio (pa se pokušajima da se uđe u premijum izgubila osnovna ideja)  - narodni i zašto da ne - klot auto.
E sad, jebeni konzumerizam, razmaženost kupaca i večita kapitalistička pohlepa za lovom dovela je do ovoga što imamo danas.
Zašto danas više ne mogu da kupim golog Golfa, bez klime, sa ručnim podizačima stakala, bez gomile stvari koje mu nepotrebno dižu cenu i na silu ga guraju u višu klasu?
Zašto više nemam mogućnost da dobijem pouzdano i klot, jeftino a dugotrajno?
Isto tako je i sa Škodom.
Da je Škoda ostala pri izvornoj filozofiji (od pre 20-25 godina) danas bi imali pristupačne (možda klot ali hu givs a fak) Fabije sa cenom od 8000-9000 eur, a Oktavija bi bila 12-13.000 eur max.
A ko želi skupo i opremljeno - eno mu ga Audi...
Ali ne...
« Poslednja izmena: 07. Okt, 2020. 15:29 observer »
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Maksimus

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #80 poslato: 07. Okt, 2020. 15:57 »
Pa i dalje imas fabiju za ispod 9k i skalu za 12.
Bice povoljnih i oktavija,samo sada je svez model pa ne nude slabije pakete.
A tema je objasnjavanje kako je dacia iz 2005 za nijansu losija(ali prostranija  =)) ) od superba iz 2020.

Na mreži URKE 80

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #81 poslato: 07. Okt, 2020. 16:48 »
A ne ne. Tema je mnooogo više od toga!
Inače skoro pa u potpunosti bi se složio sa observerom.
  • Vozi: Fabija 1.9SDI 2001god. ASY

Van mreže sale.kriminaleZapočeo temu

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #82 poslato: 07. Okt, 2020. 17:02 »
Mislim da se observer pravilno nadovezao na filozofiju klotare u ovoj temi. Tema u svom nazivu sadrži i sale protiv svih tako da je sve OK ako se ja pitam.

Svemu je kriv downsizing i euro 6 direktiva. Taman smo imali stabilnu proizvodnju svega pouzdanog i po meri čoveka ali je moralo da se smanjuje radi manjeg zagađenja ono kao. Svi proizvođači to čine unazad 10 godina i to se jasno vidi ako poredimo prethodne i sledeće modele raznih proizvođača. Čak je i Logan ph2 niži i sa manjim staklima od ph1 mada i dalje dosta prostran. Toyota Corolla je bukvalno spljoštena itd.

Downsizing se ne odnosi samo na auto industriju već na industriju u celosti gde god je moguće. Pojavili su se recimo usisivači sa nekom kao hi spin tehnologijom pa se snaga iskazuje kao ekvivalent a ne kao realna snaga. U praksi to mu dođe 1/5 realne snage. Pa kada primate mail i kada kažu da ne štampate da uštedite papir jer se isti pravi od drveta i slično nešto. Vetrenjače koje prave struju koštaju više nego što naprave struje .. pa hibridi koji nemaju veze sa vezom. Da bi manje zagađivao vukijaš bateriju i opterećuješ motor pa opet više trošiš i zagađuješ. Vrtimo se u krug.

Stare klotare nisu više moguće jer je obavezna bezbednosna oprema i to je OK. Ulazi u novi pojam klotare. Nekada su proizvođači vozila morali da povećavaju staklene površine zbog preglednosti i bezbednosti a sada moraju da ih smanjuju ... a kao imaš senzore i kamere .... ako platiš. Dakle, kupci su generalno oštećeni a misle da nisu. To je poenta.
  • Vozi: Dacia Logan

Na mreži dixon

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #83 poslato: 08. Okt, 2020. 00:20 »
Сале, мислим да је ово ипак форум за тебе, хвалоспеви логану

https://forum.garaza.rs/viewtopic.php?t=5995

2020 Dacia Sandero/Logan

П. С. Извињавам се админима ако није дозвољено качење линкова ка другим форумима, бришите пост :)

edit: jeste, ali bez bez tt linkova, hvala!
« Poslednja izmena: 31. Dec, 2023. 10:55 Karlheinz »

Van mreže zoranius

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #84 poslato: 08. Okt, 2020. 08:36 »
Mislim da se observer pravilno nadovezao na filozofiju klotare u ovoj temi. Tema u svom nazivu sadrži i sale protiv svih tako da je sve OK ako se ja pitam.

Svemu je kriv downsizing i euro 6 direktiva. Taman smo imali stabilnu proizvodnju svega pouzdanog i po meri čoveka ali je moralo da se smanjuje radi manjeg zagađenja ono kao. Svi proizvođači to čine unazad 10 godina i to se jasno vidi ako poredimo prethodne i sledeće modele raznih proizvođača. Čak je i Logan ph2 niži i sa manjim staklima od ph1 mada i dalje dosta prostran. Toyota Corolla je bukvalno spljoštena itd.

Downsizing se ne odnosi samo na auto industriju već na industriju u celosti gde god je moguće. Pojavili su se recimo usisivači sa nekom kao hi spin tehnologijom pa se snaga iskazuje kao ekvivalent a ne kao realna snaga. U praksi to mu dođe 1/5 realne snage. Pa kada primate mail i kada kažu da ne štampate da uštedite papir jer se isti pravi od drveta i slično nešto. Vetrenjače koje prave struju koštaju više nego što naprave struje .. pa hibridi koji nemaju veze sa vezom. Da bi manje zagađivao vukijaš bateriju i opterećuješ motor pa opet više trošiš i zagađuješ. Vrtimo se u krug.

Stare klotare nisu više moguće jer je obavezna bezbednosna oprema i to je OK. Ulazi u novi pojam klotare. Nekada su proizvođači vozila morali da povećavaju staklene površine zbog preglednosti i bezbednosti a sada moraju da ih smanjuju ... a kao imaš senzore i kamere .... ako platiš. Dakle, kupci su generalno oštećeni a misle da nisu. To je poenta.

Samo bih napisao nešto vezano za usisivače koji su ovde spomenuti.Pre par godina sam kupio Karcher usisivač koji je deklarisan na 900w. Bili smo skeptični jer ostale koje smo gledali su imali i preko 2000w. Kada smo ga ukljucili ostali smo zapanjeni kako vuče i usisava. Tako da nije sve ni u deklarisanoj snazi.
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Van mreže Super 20

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #85 poslato: 08. Okt, 2020. 09:29 »
Meni ova tema itekako ima smisla, kao i obično, uvek sam u manjini :D

Elem, Škoda kada se pridružila VW familiji bila je nešto što je Dačija i danas Renou (mada pažnja: ima nagoveštaja da će i to biti sjebano sa sledećom generacijom Dačije).
Ono što je i VW nekada bio (pa se pokušajima da se uđe u premijum izgubila osnovna ideja)  - narodni i zašto da ne - klot auto.
E sad, jebeni konzumerizam, razmaženost kupaca i večita kapitalistička pohlepa za lovom dovela je do ovoga što imamo danas.
Zašto danas više ne mogu da kupim golog Golfa, bez klime, sa ručnim podizačima stakala, bez gomile stvari koje mu nepotrebno dižu cenu i na silu ga guraju u višu klasu?
Zašto više nemam mogućnost da dobijem pouzdano i klot, jeftino a dugotrajno?
Isto tako je i sa Škodom.
Da je Škoda ostala pri izvornoj filozofiji (od pre 20-25 godina) danas bi imali pristupačne (možda klot ali hu givs a fak) Fabije sa cenom od 8000-9000 eur, a Oktavija bi bila 12-13.000 eur max.
A ko želi skupo i opremljeno - eno mu ga Audi...
Ali ne...

Sve ,sve ali auto bez klime u juzni deo Evrope kao sto je Balkan??? U 21 veku??? Hajde da kazes neke hi tech stvari (kao ne potrebni) i da razumem. Klima u auto je potreba ne luxuz.
  • Vozi: Superb

Van mreže observer

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #86 poslato: 08. Okt, 2020. 11:28 »
Pa platis tu potrebu pa imas. Ali ako nekom ne treba a zeli jeftiniji auto, zasto mu to ne omoguciti? Sklop klime kosta u proizvodnji najmanje cca 800 eur (a u prodaji to nazida cenu na 1500-2000), kasnije jos imas i skuplje odrzavanje. Ogoljavanjem bi se Golf (kad sam ga vec uzeo kao primer) sa 18.000 eur mogao spustiti na 13.000. Koliko je nekad davno i kostao (80-90-tih - oko 25.000 DEM)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #87 poslato: 08. Okt, 2020. 11:38 »
Ima i ludjih vala nego logan vs superb 🤣

https://youtu.be/sioBqQ6LC10
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Na mreži dixon

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #88 poslato: 08. Okt, 2020. 11:45 »
@Buca Skoda Mladenovac ау шта ти ископаш . Нисам знао да су ови баш оволико луди.

Van mreže Buca

Odg: Dacia Logan vs. Skoda Superb * diskusija * sale protiv svih
« Odgovor #89 poslato: 08. Okt, 2020. 11:59 »
Leba vam spojite taj tag bucaskoda mladenovac sve mi iskacu notif da ste tagovali mene
  • Vozi: A7 octavia