Autor Tema: skoda oktavia scout pri polasku blokira  (Pročitano 740 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži DonKihot

Odg: skoda oktavia scout pri polasku blokira
« Odgovor #15 poslato: 30. Nov, 2020. 19:46 »
To nije sigurno. @petarp031 da nisi ti čačkao onom veselniku na beloj zemlji šta oko kola, deluje kao neki golf da je...
  • Vozi: Škoda Octavia III 1.8 TSI

Na mreži petarp031

Odg: skoda oktavia scout pri polasku blokira
« Odgovor #16 poslato: 30. Nov, 2020. 19:49 »
Ahahaha, srecom nisam.
BMW vozilima ne prilazim, iz principa

Van mreže dixon

Odg: skoda oktavia scout pri polasku blokira
« Odgovor #17 poslato: 30. Nov, 2020. 21:59 »


A kako iskljuciti i zasto i da li ga uopste ima? Taj uredjj Hill Holder, mogu imati vozila sa elektricnom rucnom kocnicom a ceo sistem se ukljucuje/iskljucuje prostim pritiskom na taster...koji je obicno smesten negde kod menjaca..na primer. A kad je ukljucen morala bi biti ukljucena i indikacija da je aktivan...

Није уопште везано за електричну кочницу. Него само какав је ABS модул на конкретном примерку, има ли hill hold или нема. Ево објаснили су људи како и шта, да се не понављам .

Елем, @petarp031 на новијима знам да постоји адаптација и осетљивости и угла, а за његову окт нисам баш 100% сигуран. Али на тим старијим је то све крајње просто, баци поглед у 10 Adaptations кад активираш преко кодирања шта има. Можда ништа и нема, не сећам се, код себе на суперб 2 немам hill hold, а баш дуго се нисам качио на старији ауто од 2013 који има ту опцију, па не знам напамет

Na mreži lonely_wolf

Odg: skoda oktavia scout pri polasku blokira
« Odgovor #18 poslato: 01. Dec, 2020. 20:35 »
Možda se je ne razumijem dobro u ovaj sex ali na predhodnoj Škodi (Oktavia A5FL_'09) sam imao opciju pomoć pri kretanju u brdu, i radilo je na principu kada je auto u 1. stepenu prenosa okrenut uzbrdo sva četiri točka "drže" dok se ne poćne kretati tj. kada auto "osjeti" da je sila kretanja dovoljno velika da pokrene auto naprijed ili 3-4 sekunde kada se pusti papućica kočinice. Isto se dežava kada je auto okrenuto nizbrdo i želi se krenuti "rikvercom" nazad, uz brdo, i mislim da ovo radi preko nekog žiroskopa jer u drugim situacijama nije dolazilo do aktiviranja ove opcije.
Međutim sada na Superb-u imam Hill Hold Control koji se aktivira na sva četri točka uvjek ćim se papućica kočinice malo jaće pritisne i u zavisnosti od nagiba terena prilagođava silu "kočenja", tj. jače ili slabije pritisne papučicu kočinice (ručna kočinica se ne aktivira) i drži neograničeno sve dok se vozilom ne pokuša krenuti. Tako da ja mislim da ove dvije opcije nisu iste i ako imaju dosta zajedničkog (na Oktaviji se ova opcija nije mogla ručno ugasiti dok na Superb-u ima taster za gašenje) i iskreno HHC me malo nervira jer sam primjetio da ima zadršku od par desetinki te sam se jedva privikao na ovu opciju i ako mi se još uvjek dešava da mi se auto ugasi prilikom kretanja laganijim gasom =))

Ja stvarno ne znam kako ovo sve u naravi radi ili što bi Česi rekli funguje, ali meni ovo kod kolege @zorans lići da je neki senzor prolupo, možda i sam senzor ABS-a zeza ako ide sve preko njega.
  • Vozi: Superb_3 FL Style+ 1.5TSI MT6

Na mreži DonKihot

Odg: skoda oktavia scout pri polasku blokira
« Odgovor #19 poslato: 01. Dec, 2020. 21:23 »
Imaju dva tipa, jedan je valjda hill hold a drugi hill assist. Mislim da je zapravo na PFL hill assist koji radi kako je opisano tj "gluplji" je. Hill hold ima passat 6 verovatno octavia A5 FL, idt... On radi kao što si ti napisao.
  • Vozi: Škoda Octavia III 1.8 TSI



Pretraga foruma [Google]