0 članova i 7 gostiju pregledaju ovu temu.
Ja sam na predhodnom autu koji sam prodao pre godinu dana imao siber i crno nebo, sad kada bih kupovao auto prvi uslov bi bio da ima ili panoramu ili siber, ali opet neka neko drugi da odgovor na to pitanje jer ja ne znam kako je na skodi, ali po meni brutalna stvar vredi svaki dinar ja bi uzeo pa makar i probijalo sunce, sto se izolacije tice mislim da tu ne treba da brines zaista ipak je 2021 godina jos malo to je sve uredjeno i kupujes premium auto. Sto se DCC-a tice ja bi licno i to uzeo jer ako se ne varam postoji varijanta pored sporta, eko itd. i comfort mod sto mnogo pomaze odgledaj test na yt-u karoq nas decko testosteron je radio karoq-a sa tim dcc-om. Sto se felni tice sto kazu stari trkaci “konja i velikih felni nikad dosta uvek fali vise i vece” ali i ja bi se zadrzao na 18icama ipak su nam putevi uzasni plus ce ti auto biti bas bas udoban mnogo bolje upijaju te deblje gume plus dcc pa to ce da bude odlicna kombinacija. Sto se enterijera tice ja bi uvek pre birao full kozu mnooooogoo je laksa za odrzavanje i ne vidi se kada se isprlja kao alcantara i po meni izgleda luksuznije ful koza sad misljenja su podeljena neko ne voli jer se na suncu uzari, ali zato uzmes hladjenje sedista i nemas taj problem
Prvo i osnovno-sta ti najvise znaci od opreme,gedzeti ili neke "vidljivije" stvari da se tako izrazim?Cisto zato sto za taj novac mozes uzeti sportline koji ima manje "gedzeta" ali ima udobnija sedista,nesto je redji i lepsi. Gedzete koje zelis mozes doplatiti naravno.E sad,ja iskreno nisam primetio da se kabina zagreva nesto bitno kad je navucena zavesica,a kad leti tek udjes u auto vruce je i sa i bez sibera Ono sto ume da bude problem sa staklenim krovovima su odvodi za kisu koji mogu da se zapuse ako je auto cesto ispod drveta npr. Superb nema problem sa izolacijom vetra,tako da ta doplata i nije nuzna,mada ako me pamcenje dobro sluzi nije ni skupa ako te vec kopka Sto se tice DCC,to je "samo" podesavanje amortizera,nema podizanja i spustanja. Auto sa dcc je 10mm nizi od standardnog vesanja. Postoji i opcija sportskog vesanja koje je 15mm nize od standardnog vesanja i tvrdje od svih ostalih varijanti.Sto se tice 18 ili 19 dileme,ja imam oba seta na mom superbu(sa sport vesanjem) i iskreno lagao bih da osecam neku razliku u voznji,samo mi je lepsi na 19.Ja imam sportline,tako da su mi sedista u kombinaciji koza alkantara. Za ove 3.5 godine iskreno sam se jako pozitivno iznenadio otpornoscu alkantare,ali se ipak vidi odredjena uglacanost na sedalnom delu vozacevog sedista. Koza je ipak otpornija i laksa za odrzavanje jer sve moze samo da se obrise,doduse ono gde je alkantara u prednosti su ogrebotine od farmerki.Alkantara je prijatna za sedenje,mada ja iskreno nemam nikakav problem ni sa ful kozom. Ako definitivno ides na style paket ja bih isao na ful kozu jer se lakse odrzava i izgleda luksuznije.Ambijentalno osvetljenje imaju svi paketi iznad ambitiona(tj ambition plus-a). Dobra fora koja dosta "zivne" enterijer,pritom nije napadna kao u nekim novijim modelima gde je cak pomalo i distrakcija. Doduse odmah znaj da ces ubrzo izabrati omiljenu boju i neces je menjati
I meni je odabrana ljubicasta Mada baci pogled po gradu(ionako na svakom semaforu stoji po jedan superb ) ,u 90% slucajeva je ili ljubicasta ili plava.Taj 1cm ces najvise primetiti po tome sto je manja rupa izmedju tocka i blatobrana E da,ako ne uzmes dcc obavezno stikliraj progresivni upravljac.