Autor Tema: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?  (Pročitano 16266 puta)

0 članova i 11 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže sasaj

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #15 poslato: 10. Dec, 2013. 14:48 »
Otkrio sam da je katalizator skinuo prethodni vlasnik
katalizator mogu da skinu i u servisu,zarad neke bedne zarade od 50-60 eur-a skidaju i oni kao majstori i to je sve cesca i cesca pojava,nazalost i ja sam bio zrtva nazovi prijatelja koji drzi auto-plac koji mi je prodao prethodni auto bez katalizatora a pritom ja sam bio jedini vlasnik u srbiji
  • Vozi: SKODA OCTAVIA 2001g. KARAVAN 1.8 T (110KW,150KS)

Van mreže vlada320

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #16 poslato: 10. Dec, 2013. 23:16 »
Jedan od razloga sto vise nemam problem sa EGR ventilom i jeste taj sto benzin sipam samo na NIS Petrolu (90%), eventualno OMV ili Eko Helenic u nuzdi, a te sumnjive privatne pumpe tipa MB gas oil, Knez, Sponit, Vuk i slicne zaobilazim u sirokom luku. I iskljucivo sipam Evropremijum, evo vec 3 godine od kako se pojavio niti jednom nisam sipao obican premijum bmb-95, srecom ga vise i nema.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže DUTJA ZPZapočeo temu

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #17 poslato: 11. Dec, 2013. 01:07 »
Slazem se da je na NIS-ovim najkvalitetnije ,6 meseci sipam iskljucivo kod njih a i dodatni razlog je sto je mala pumpa u naselju pa je mogucnost kradje na pistolju - nula. Nazalost Knez Petrol ima 50ak stanica po Srbiji bas kao i EKO i OMV +,- ...tako da se ne moze ubrojiti u KLASICNU privatnu pumpu, a kad te put nanese sa praznim rezervoarom pa bas na nju.  :o
Slozismo se da je bitno gorivo za EGR a i gde je najbolje,Ti si tvoj ocistio a ja za moj nemam toliko para  :P

Van mreže djordje cacak

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #18 poslato: 03. Jan, 2014. 16:49 »
katalizator mogu da skinu i u servisu,zarad neke bedne zarade od 50-60 eur-a skidaju i oni kao majstori i to je sve cesca i cesca pojava,nazalost i ja sam bio zrtva nazovi prijatelja koji drzi auto-plac koji mi je prodao prethodni auto bez katalizatora a pritom ja sam bio jedini vlasnik u srbiji
Nemaju oni tu zaradu,kakvih 50-60 evra,nego je ziva istina da se nalazi oko gram zlata u katalizatoru ali to nemoze svako da izdvaja(zlato)
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže hirurg

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #19 poslato: 03. Jan, 2014. 17:47 »
Sve ja procitah I nisam nacisto sta raditi. Imam problem sa lampicom I auto kad je hladan lose prima gas odnosno trza. Razmisljam dal da sve skinem I ocistim?? Tdi 74kW je motor upitanju. Evro 4 norma. Ima naljepnicu sa kojom je dosla iz njemacke. Kod nas u Bosni imamo Evro4 I evro5 dizel. Koji ja da sipam u fabiu? Ako moze da kaze neko iskusan. Cujem price sipaju evro5 pa dodaju dvotaktol? Kakve su to price I imaju li veze sa pameti?

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2



Van mreže milosgranice

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #20 poslato: 04. Jan, 2014. 10:35 »
Ljudi sipaju dvotaktol u rezervoar zbog podmazivanja pumpe goriva ovo naravno vazi za dizele, jer je eurodizel gorivo da kazem "suvlje" od obicne nafte i uglavnom stradaju pumpe na starijim automobilima, e sad dal je to zbog goriva samo ili sto su to automobili od 20god. to ne znam. Sipa se oko 1% dvotaktola na gorivo i na starijim automobilima ja mislim da je pozeljno a na novijim nema potrebe jer su oni projektovani za to gorivo.

Послато са GT-S5570 користећи Тапаток 2

  • Vozi: fabia 1.9sdi

Na mreži hakkler

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #21 poslato: 04. Jan, 2014. 17:02 »
skini..očisti i toči na provjerenoj pumpi.
na PD motoru ti ne treba dvotaktol.
i propuši ga malo..ako imas puno kratkih dionica.
ako je gorivo loše..stavi castrolov tda na pun tank..ne može štetiti.
nas masa u Hr ga je svojevremeno koristila dok je nafta bila loša.
Sad je situacija bolja..pa nema potrebe...al neki i dalje ga koriste..pogotovo zimi.
možeš slobodno euro 5 natočit..loše mu ne može bit..samo bolje.

sent from my GT-D  

Van mreže hirurg

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #22 poslato: 04. Jan, 2014. 17:16 »
Skinucu ocistiti cijevi kako treba I srediti. Jel moze to benzin da odradi? Nisam imao susret s necim tako al sam svasta radio tako da vjerujem da nije ni to visa matematika. A mislim da forum I sluzi tom da se savjeti dijele a ne da nas majstori cepaju za sve sitnice. Zna se sta je majstorski posao :-[

Evro 5 kod nas je dosta dobar hvale ga ljudi medjutim ja poslusam nekog pumpadziju kaze lik to je stariji motor bolje kaze evro 4....I ja nalijem 2 rezervoara I cirkus

Послато са GT-N7100


Na mreži hakkler

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #23 poslato: 04. Jan, 2014. 17:45 »
pusti priče..moj je euro 3..pa sam točio i peticu i euri 4..ide i na uljanu repicu ako treba (pise i u manualu ;)  )
čak mu kao i više odgovara kao malo lošije gorivo od suhog eu5.
kod tebe je ipak malo drugačije.
moze bit da ti je koja dizna "zastopana"?
ulij castrolov tda kako sam ti več napisao u proslom postu...i toči kvalitetnije gorivo.

misliš da u npr. jednoj njemačkoj ili nekoj drugoj EZ zemlji fabije se toče na euro 3 ili 4'?

Van mreže hirurg

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #24 poslato: 04. Jan, 2014. 22:59 »
Da me zeza dizna vjerovatno bi imao non stop probleme...a ne povremeno ko sad...probacu prvo sa euro5 da vidim hoce sta procistiti. Ako ne onda egr ventil komplet cistim. Kod nas evro4 je haos...ko da je d2..solidno maziva ima u njemu. Pa javljam rezultate. Mislim da ce biti sve ok. Hvala na savjetima kad se zakacim na komp dacu plusic

Послато са GT-N7100



Van mreže milosgranice

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #25 poslato: 05. Jan, 2014. 08:53 »
Ocisti EGR mozda nije skroz zatvoren kad je hladan zbog garezi pa brljavi auto,prvo to uradi.

Послато са GT-S5570 користећи Тапаток 2

  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže hirurg

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #26 poslato: 05. Jan, 2014. 17:42 »
Danas sam se nakanuo da sredim egr...nikakav posao jedino sto je malo prljav. Htio sam sve uslikati al mi bilo zao telefona. Uglavnom uzasno masno I zasno puno garezi...zapekao sam ventil tako da ona mala klapna nije imala radni hod...lampica I dalje svjetli. Usuo sam evro 5 pa cu malo cepnuti po gasu. Opet sam zamjenio I filter goriva da otklonim I tu sumnju. Uglavnom preporuka svakom da ocisti ventil jer nista zapetljano nema. Lagano I za 2 sata pali autic.

Послато са GT-N7100


Na mreži 2 Busy

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #27 poslato: 05. Jan, 2014. 22:18 »
Svaka čast!
Greška se skida softverski.Čišćenje je po meni OK,mada ne znam koliko dugo će EGR ostati čist.

2 Busy from Sony Miro


Van mreže hirurg

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #28 poslato: 05. Jan, 2014. 22:33 »
S obzirom kako je mali posao da se precisti nece mi biti tesko svakih pola godine. Mislim da je auto prodisalo. Znaci ne zna auto kad vidi da radi da ispravi gresku...to im je bezveze...

Послато са GT-N7100


Van mreže bushido

Odg: PT: EGR, namena. Čistiti ili ukloniti?
« Odgovor #29 poslato: 06. Jan, 2014. 01:30 »
Cistio si samo EGR ili si i granu skidao te i nju cistio?

Nadalje, vezano za gresku, ukoliko nemas dijagnostiku (ili nekoga s njome) u blizini, sklini klemu na 15-20min i automatski ces resetirati sve greske...

Opcija br.2 je da nastavis s voznjom, lampica ce se sama kroz neko vrijeme ugasiti, ali mislim da greska ipak ostaje zapisana/vidljiva kad se iduci put spoji komp na auto