Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci  (Pročitano 880 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži Joker

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #15 poslato: April 22, 2021, 11:13:35 pre podne »
Ovo je javni forum i svako ko napiše post a koji nije off topic smatra da je njegov post konstruktivan pa tako tvoje procene i ograničenje šta da članovi pišu nisu baš ok.
Kako vidim za tebe je konstruktivna diskusija samo ako je neko saglasan sa tvojim mišljenjem.
Ali pročitaj tvoj prvi post gde piše da si tražio ponudu za mali servis (ulje i filteri) znači nisi tražio za SVE filtere. Servis zna koji filteri se menjaju kada se radi mali servis.
Samo da si napomenuo da želiš da se promeni i filter goriva mislim da bi to veoma rado i uradili.
I opet kažem ponudili su ti korektno rešenje na koje ti nisi hteo da pristaneš. Zaista ne znam šta je bio razlog da nisi pristao?
  • Vozi: Kamiq Ambition 1.0 TSI 85KW DSG 2020

Van mreže petarlTopic starter

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #16 poslato: April 25, 2021, 20:08:09 posle podne »
Nikoga ja ne ograničavam, samo molim. A ovo što se dešava je cedjenje vode iz suve drenovine, jer sam napisao sve relevantne razloge i objašnjenja(više puta) i tu nikakve logike nema, niti je neko uspeo to da mi pokaže, osim ponavljanja mantre, koja valjda posle x puta treba da postane istina, a ja budala.
Pa kod mene to ne ''prolazi'', a svako ko pročita sve napisano i razmišlja svojom glavom, će zaključiti isto što i ja, u to sam siguran, jer nisam pisao ništa subjektivno, neprovereno i nepormišljeno.
Nemam nameru da dalje  objašnjavam, jer sam sve relevantno napisao,  na pokušaje podmetanja sam argumentima odgovorio, a prazna priča, radi priče me ne interesuju, ne želim odgovarati na iste stvari milion puta..
Ko želi da na mom primeru nauči, ok, znači da je bilo nekog smisla u svemu. Ko to ne želi, i to mi je ok, njegova volja.
Ja sam svakako nešto naučio.
Još jednom hvala svim dobronamernim čitaocima. Hvala i onim drugim, jer sam i od njih nešto naučio.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI, 2013

Na mreži Vladapetr

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #17 poslato: April 26, 2021, 10:39:39 pre podne »
Neko se usudi da kaže kako nisi u pravu, očigledno je to jedino što te vredja više nego kad ti ne zamene filter za koji si uveren da su ga trebali zameniti

Poredjenje cena u različitim servisima je besmisleno, jer hej - servisi ne moraju da imaju iste cene.
Jesi li prilikom dogovora naglasio da se menjaju bukvalno svi filteri? Nisi. Dakle, odakle pomisao da neko podrazumeva kako treba zameniti sve filtere, čak i onaj koji se po fabričkoj specifikaciji ne menja na svakom malom servisu?

Kupio sam polovan auto u Autokomercu i odmah kod njih radim mali servis, nakon par meseci saznam da nisu promenili filter vazduha. Popizdim, a onda proverim i vidim da ga nisu ni naplatili.
Zašto? Pa zato što po protokolima proizvođača nije predviđen za zamenu na 15k km, voze ga čak i do 60k km. Da su liku koji je nameračio da isti filter vazduha vozi 60k km zamenili na 15k km, oko bi im iskopao - baš kao što ti ovde pokušavaš virtuelno tom servisu

Btw, mislim da od ovakvih trovačkih diskusija koje otvori neko sveže registrovan samo zato da bi rešio neki svoj rat, forum neće imati neke koristi.