Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci  (Pročitano 878 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže petarlTopic starter

M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« poslato: Mart 20, 2021, 15:44:09 posle podne »
Hteo bih podeliti svoje iskustvo, koje se ponoviti neće.
Pozvao sam telefonom servis M&M i pitao za informaciju o ceni malog servisa, (filteri i ulje).
Javio se gospodin koji me je ljubazno saslušao, uzeo bitne podatke o vozilu(Škoda Yeti, 1.2 Tsi, 2013, Vin broj) i obećao da će mi u najkraćem roku javiti cenu takvog servisa.
Tako je i bilo, u roku od par minuta mi je javio cenu: 19.800 din, sa originalnim delovima.
Ja sam to prihvatio, otišao sam do servisa i objasnio da osim navedenog servisa, treba proveriti zašto vozilo u vožnji ''trza''.
Dogovorili smo se da je oko servisa sve jasno a da će navedeni problem dijagnostifikovati i javiti mi telefonom  cenu pre intervencije.
Sve je tako i uradjeno, čovek iz servisa me pozvao i objasnio da su problem kablovi svećica i da ih treba zameniti, što košta dodatnih oko 6000 din.
Ja sam i ovo prihvatio, i kad mi je javio da je vozilo gotovo, otišao sam da ga preuzmem.
Objasnio mi je da je sve uradjeno, a da su stavljeni kablovi za svećice marke NGK i da su vrlo kvalitetni. Ok, nisam imao primedbi. Pošto je to već bilo na kraju radnog vremena, nisam proveravao ništa posebno, nego sam pokupio račun(preko 26.000 din) i servisnu knjižicu, seo u auto koji jeste dobro radio i otišao kući.
Kod kuće sam uzeo da sredim papire i servisnu knjižicu i tada sam na svoje iznenadjenje utvrdio da nije zamenjen filter goriva???.
Sutradan ujutro sam nazvao gospodina iz servisa i pitao o čemu se radi. Dobio sam objašnjenje da u ponudi nije bilo filtera  goriva???. Ja sam ga pitao zašto, odnosno kako je to moguće, ako sam ja tražio da zameni SVE filtere.
Na pamet mi nije palo da je ovako nešto moguće.
Dobio sam još jedno objašnjenje: da se filter goriva menja na 30.000km??? Čak I u tom slučaju, ja sam u ovaj servis došao prvi put I gospodin iz servisa nije mogao znati da li  sam ja na prošlom servisu menjao filter goriva ili nisam, te je ovo objašnjenje možda moglo da prodje kod deteta od 5 ili 6 godina.
U mojoj servisnoj knjižici se jasno vidi da je filter goriva menjan na SVAKOM servisu, kao i svi ostali filteri uostalom, a u servisnom intervalu koji je 15.000km
Gospodin iz servisa mi je rekao da možemo zameniti i taj filer UZ DOPLATU oko 5000 din??????
Rekao sam da time nisam zadovoljan i da očekujem da mi u dogovorenoj ceni(koja je inače adekvatna za zamenu SVA 4 filtera i ulje, što sam proverio u drugim ovlašćenim Škoda servisima, sa originalnim filterima I Castrol uljem) zameni I filter goriva.
Gospodin iz servisa je odgovorio da će proveriti sa gazdom I da će mi se javiti.
Javio se kasnije u toku dana I ponudio da filter goriva zameni bez troškova radnih sati I po nabavnoj ceni filtera, što bi bilo nešto oko 2.500 din, ako sam dobro zapamtio.
Ovo nisam prihvatio jer mi je muka od ovakvog odnosa I sitnih podmetanja i smicalica.
Napominjem da sam sutradan pozvao telefonom drugi ovlašćeni servis, izdiktirao podatke I dobio ponudu da se servis zamene SVA 4 filtera I ulja, originalnim delovima uradi po ceni 20.000 din, odnosno ako se radi sa zamenskim, kvalitetnim delovima uradi po ceni od 12-15.000 din
Iskren da budem, izuzetno sam revoltiran ovakvim odnosom, i verovatno ću proveriti kojim delovima je uradjen servis na mom Yetiju, jer apsolutno nemam poverenja u M&M servis I ovakve ljude.
Princip rada je jasan, ‘’oderi’’ mušteriju koliko se može, ako može  5000, ako ne baš toliko daj bar 2500.
Daju ponudu za koju se kasnije ispostavi da nije obuhvatila sve filtere??? Na osnovu čega je on meni dao ponudu bez filtera za gorivo???
Pa to je smešno I priča za malu decu, odnosno bilo bi smešno da nije tužno. U ovaj servis nikada više neću ući a direktno Škodi ću poslati sve vezano za slučaj ovakvog servisiranja.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI, 2013

Van mreže Karlheinz

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #1 poslato: Mart 20, 2021, 20:56:13 posle podne »
Premešten je post u novu temu i ovaj deo foruma. Komentari su izbrisani kako ne bi doslo do neadekvatnih komentara u vezi ovog servisa onih koji nisu imali kontakta sa njim.

Ukoliko ste imali nekakav kontakt sa ovim servisom, pišite ovde.

https://forum.skodaforum.rs/index.php?topic=125.0
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži Mareska

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #2 poslato: Mart 20, 2021, 22:25:49 posle podne »
Zašto moramo biti korisnici nekog servisa da bi komentarisali cenu da li je povoljna ili nije usluga(delovi i ruke) koju nude?
  • Vozi: Passat

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #3 poslato: Mart 21, 2021, 20:32:20 posle podne »
Moglo je biti i gore od toga, da ti naplate, a ne zamene  :)  Počećemo da obeležavamo stare delove na vozilo pre odnošenja u servis da kasnije vidimo da li su zamenjeni
  • Vozi: Skoda SuperB 1.4TSI

Van mreže observer

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #4 poslato: Mart 22, 2021, 15:03:58 posle podne »
Mene vise zanima odakle podatak da je zamena filtera goriva obavezna?
Na mom autu (novija verzija 1.2 TSI motora, sa kaisem) filter goriva ni ne postoji (osim onoga kod pumpe u rezervoaru), kao i kod vecine benzinaca (a nesto mi se cini da je tako i kod svih ostalih TSI motora).
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Bingodalton

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #5 poslato: Mart 22, 2021, 19:30:02 posle podne »
Na 2.0tsi isto i nema podatka kad se menja.
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4

Van mreže petarlTopic starter

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #6 poslato: Mart 23, 2021, 13:43:19 posle podne »
Moglo je biti i gore od toga, da ti naplate, a ne zamene  :)  Počećemo da obeležavamo stare delove na vozilo pre odnošenja u servis da kasnije vidimo da li su zamenjeni
Radi se pre svega o tome sam sit svakakvih marifetluka i doskočica kako bi se mušterija izigrala i naravno ''ošišala''
Ja sam prvi put došao u servis i gospodin iz servisa mi je dao ponudu za zamenu filtera, telefonom, na osnovu VIN broja koji sam mu izdiktirao. U mojoj servisnoj knjižici se vidi da su svi filteri menjani na 15k km, ali čak i da nije tako, on nije mogao znati da ja ''ne treba'' da menjam filter goriva te da mi da takvu, ''umanjenu'' ponudu, jer sam ja tražio zamenu ''SVIH'' filtera. Kako to da SVI filteri ne uključuju filter goriva???
Ja sam narednog dana nazvao drugi takodje ovlašćeni servis i dobio ponudu cenovno istu, sa SVA 4 originalna filtera - to sam posebno naglasio, poučen opisanim iskustvom. Moj zaključak je da u ponudjenim objašnjenjima ne mogu pronaći apsolutno nikakvu logiku osim ove iz gornje prve rečenice.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI, 2013


Na mreži Mareska

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #7 poslato: Mart 23, 2021, 14:06:05 posle podne »
Bio bi mirniji da ti je fakturisao filter goriva koji nije zamenio, a naplatio :)
Hvalio bi ih svuda..
  • Vozi: Passat

Van mreže petarlTopic starter

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #8 poslato: April 17, 2021, 10:11:58 pre podne »
To je diskusija koja ne vodi ničemu, po toj logici mogao je da uradi ''kompletan'' servis bez da je zamenio i jedan filter. Molio bih korisnike da ako nemaju da dodaju nešto konstruktivno, i objektivno, da onda i ne komentarišu, jer  kao što u postupku servisa, a koji sam detaljno opisao, nisam uspeo da nadjem bilo kakvu logiku, tako u ovom komentaru ne mogu da pronadjem ništa konstruktivno i objektivno ( ili barem pokušaj da takvo bude).
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI, 2013

Van mreže petarlTopic starter

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #9 poslato: April 17, 2021, 10:23:08 pre podne »
Mene vise zanima odakle podatak da je zamena filtera goriva obavezna?
Na mom autu (novija verzija 1.2 TSI motora, sa kaisem) filter goriva ni ne postoji (osim onoga kod pumpe u rezervoaru), kao i kod vecine benzinaca (a nesto mi se cini da je tako i kod svih ostalih TSI motora).
U ovom slučaju to uopšte nije relevantno. Zamena fltera je moja stvar i ako sam ja odvezao auto u servis i želim zamenu svih filtera, tako i dogovorim, servis eventualno može da me upozori da to nije potrebno, ali ne može da filter ne zameni, a da mi naplati cenu koja je dogovorena. Uostalom servis je moju servisnu knjižicu video tek posle dogovora, te nije mogao da zna da li je vreme da se zameni ili nije. A ako i želi zaključivati na osnovu servisne knjižice, onda je tamo mogao da vidi da je filter goriva menjan na SVAKOM servisu. Stvarno nema smisla da objašnjavam kako je voda mokra, jer je ovo tako očigledno da dalje objašnjavanje nema nikakvog smisla.
Ovu ''kritiku'' servisa sam napisao kao konstruktivnu stvar iz koje se može naučiti, razmišljajući da dosta nas deli slične probleme sa servisima, a ne kao motiv za pisanje radi pisanja. Ponavljam, ako neko želi i može da doda nešto što će svim koristiti, to pozdravljam, u suprotnom, nemojte trošiti ničije vreme -  pa ni svoje, na kraju krajeva.
Hvala svima što su pročitali i još više hvala na svakom komentaru iz koga mogu nešto naučiti.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI, 2013

Na mreži Joker

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #10 poslato: April 17, 2021, 12:17:45 posle podne »
Hteo bih podeliti svoje iskustvo, koje se ponoviti neće.
Pozvao sam telefonom servis M&M i pitao za informaciju o ceni malog servisa, (filteri i ulje).
Javio se gospodin koji me je ljubazno saslušao, uzeo bitne podatke o vozilu(Škoda Yeti, 1.2 Tsi, 2013, Vin broj) i obećao da će mi u najkraćem roku javiti cenu takvog servisa.
Tražio si ponudu za mali servis (filteri i ulje)
Zna se koji filteri se menjaju na malom servisu. To što je video tvoju servisnu knjižicu tek na prijemu vozila mu ne znači ništa, pošto je po VIN broju video servisnu istoriju i tamo video da je na prošloom servisu menjan filter goriva pa ga na ovom malom servisu nema potrebe zameniti.
Da si naglasio/napomenuo da želiš zamenu i tog filtera siguran sam da bi ti to uradili.

Mislim da je ovde više stvar nesporazuma nego njihove greške, pogotovo što su ponudili stvarno fer rešenje tog nesporazuma u vidu cene samo filtera bez usluge zamene.
  • Vozi: Kamiq Ambition 1.0 TSI 85KW DSG 2020

Van mreže petarlTopic starter

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #11 poslato: April 17, 2021, 13:49:09 posle podne »
Po VIN broju nije mogao videti potpunu servisnu istoriju, jer je poslednji servis radjen u servisu koji nije ovlašćen, te podaci nisu uneti u bilo koju centralnu bazu podataka Škode.
Potpunu servisnu istoriju je mogao videti samo iz servisne knjižice i nikako drugačije.
Uostalom na svakom servisu koji je radjen u ovlašćenim servisima, su uvek menjana sva 4 filtera, to je npr mogao videti.
Ovo što sam napisao sam dobro proverio i sam pokušavajući pronaći bilo kakvu logiku. Ipak takve logike nema, a ja sam u ranijem postu napisao koja je onda logika jedina moguća.
Da postoji bilo kakva objektivna sumnja u ono što sam napisao, ja to ne bih učinio.
Ponoviću još ovo, dan kasnije sam pozvao drugi ovlašćeni servis i dobio cenu za zamenu SVIH filtera (4) nešto nižu od cene koju sam platio u M&M servisu za zamenu ''SVIH'' filtera, osim filtera goriva :)
Na sličan način je gospodin u servisu pokušavao da pronadje neko objašnjenje koje ima dodira sa logikom, ali svaki takav pokušaj sa logikom dodira imao nije, na žalost, i moju.

  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI, 2013

Van mreže observer

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #12 poslato: April 19, 2021, 10:23:09 pre podne »
Kazes da zelis nesto da naucis a pises upravo suprotno. Proveri jos jednom da li se filter goriva na tvom autu uopste menja. Jedna je stvar kada je filter goriva dostupan i predvidjen za redovnu zamenu (i nalazi se u motornom prostoru, kao kod dizelasa) a sasvim druga kada je integrisan sa rezervoarskom pumpom goriva i menja se samo havarijski - zamisli na sta bi licilo kada bi se menjao takav filter na redovnim servisima - zamena pumpe, a pre toga raskupusavanje zadnjeg sedista i otvaranje rezervoara???

Ja bih voleo da vidim sliku tog filtera kog si zeleo da menjas i gde se tacno nalazi u autu.
Da i ja nesto naucim.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži lonely_wolf

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #13 poslato: April 19, 2021, 12:19:03 posle podne »
Ja sam na svojoj Octaviji A5 MPI redovno mjenjao filter goriva (60.000km) nalazi se iza zadnjeg desnog točka kod rezervoara.
https://www.youtube.com/watch?v=eSth9n4BGNY
  • Vozi: Superb_3 FL Style+ 1.5TSI MT6

Van mreže petarlTopic starter

Odg: M&M Škoda servis - Novi Sad - Iskustva i utisci
« Odgovor #14 poslato: April 22, 2021, 10:22:22 pre podne »
Šta to suprotno pišem? Nekoliko puta sam već napisao - ako pogledaš inicijalni post i one posle njega, da je na SVAKOM radovnom servisu, na 15k Km, uvek u OVLAŠĆENOM servisu(osim poslednjeg koji nije bio ovlaščeni servis, ali je zamenjen i tada filter goriva)) menjan filter goriva.
Rukovodio sam se pre svega time, da su oni znali šta rade? Može biti da i njih trebamo nešto naučiti?
Apropo učenja, ja stvarno imam svoj posao koji mi oduzima i previše vremena, te nemam čvrstu nameru baviti se baš svakim problemom iz drugih oblasti, poput ove npr, do njegovog perfektnog savladavanja.
Ipak ovde ću učiniti izuzetak te ću sam zameniti j...filter goriva, jer mi je odneo previše živaca i vremena.

A ponavljam, ako nema nešto konstruktivno da se napiše, nemojte pisati, molim vas - pogotovu ako niste pročitali ono što sam ja napisao.
Trudio sam se da dobro objasnim i mislim da sam prilično uspeo u tome, naravno ako se pročita sve što sam napisao.
Hvala svima u svakom slučaju


Kazes da zelis nesto da naucis a pises upravo suprotno. Proveri jos jednom da li se filter goriva na tvom autu uopste menja. Jedna je stvar kada je filter goriva dostupan i predvidjen za redovnu zamenu (i nalazi se u motornom prostoru, kao kod dizelasa) a sasvim druga kada je integrisan sa rezervoarskom pumpom goriva i menja se samo havarijski - zamisli na sta bi licilo kada bi se menjao takav filter na redovnim servisima - zamena pumpe, a pre toga raskupusavanje zadnjeg sedista i otvaranje rezervoara???

Ja bih voleo da vidim sliku tog filtera kog si zeleo da menjas i gde se tacno nalazi u autu.
Da i ja nesto naucim.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI, 2013