Autor Tema: Fabia 4, utisci, komentari, informacije  (Pročitano 12818 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Fbia

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #90 poslato: 01. Jul, 2023. 16:26 »
Po meni, Kamiq je idealan za taxi, po ceni, velicini; prostoru, nacinu ulaska i sedenja u vozilo; motorima...Idealan kompromis za novo taxi vozilo.
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Na mreži Mareska

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #91 poslato: 01. Jul, 2023. 16:32 »
Mislim da za taksi ipak treba da bude limuzina,nisam ljubitelj polu dzipova za tu delatnost.
  • Vozi: Superb

Van mreže Fbia

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #92 poslato: 01. Jul, 2023. 19:22 »
Mislim da za taksi ipak treba da bude limuzina,nisam ljubitelj polu dzipova za tu delatnost.
Naravno, odlicna je limuzina ali jos podesnije je malo poviseno vozilo. Lakse se ulazi i izlazi pogotovo za starije musterije. Po meni jednako je vazno da su zadnja vrata siroka da moze lakse da se udje i izadje, prostor za kolena itd. Pogledaj londonske taksije, oni lice na ovo sto pricam... Fiat Multipla je imao kvalitete za taxi vozilo...
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Na mreži wkobre

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #93 poslato: 01. Jul, 2023. 20:04 »
Fiat Multipla je imao kvalitete za taxi vozilo...

Uvek se ovoga setim  =)) =)) =)) =)) =))

(izvinjavam se ako nije dozvoljeno, nek se obriše post)
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže Fbia

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #94 poslato: 02. Jul, 2023. 18:50 »
  =)), bravo2
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Van mreže Fbia

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #95 poslato: 27. Nov, 2023. 19:02 »
Drugari, zahvaljujem svima na pozitivnim komentarima, znaci mi to jer se trudim da budem iskren i objektivan. Evo motivisali ste me da napisem jos ponesto. Mada najvise bih voleo da se javi neki novi vlasnik F4 i napise nesto kao "Hvala vam sto ste me inicirali da se odlucim za F4 umesto za Polo/Corsu/Fiestu i slicno. Zaista je onako kao sto ste pisali". Naime Fabia pobedjuje u odnosu na takve i slicne modele jer za slicnu opremu moze da se nabavi po nizoj ceni a pri tome nudi veci gepek, cesto i komform, a verujem i bolju voznju, najcesce bolje motore i bolju pouzdanost. Evo preporucujem svima da otvorite sledeci link koji sluzi za poredjenje razlicitih modela po velicini. Neko je pomenuo da ga F4 podseca po velicini na Audi A3, nije bez osnova:
https://www.carsized.com/en/cars/compare/skoda-fabia-2021-5-door-hatchback-vs-audi-a3-2016-5-door-hatchback/?&units=metric
Ako ste otvorili link koji sam poslao videcete da F4 po nekim kljucnim dimenzijama (svim osim duzine) potpuno odgovara A3 koji se proizvodio do 2020 (da ne pominjem starije modele A3). Naravno sirinu auta gledajte bez retrovizora (Kod Fabije IV su stavljeni manjih dimenzija ali jako aerodinamicnog oblika). Videcete i da je gepek identicne zapremine. Slicno je ako uporedite F4 i Golfove (pogotovo starije koji su naprimer cak i uzi od F4) a Golf je realno skoro pa najidelaniji automobil (Samo sto on sa istim motorom i slicnom opremom kao moja F4 kosta prilicno vise). E sad da li je mana sto je F4 kraca od pomenutih modela? Pa meni nije posto je gepek isti (zbog parkiranja, kompaktnosti itd.). Razlika u duzini je ipak na racun zadnje klupe. Medjutim ne previse jer ni tu F4 nije u nekom velikom minusu pa osoba od oko 180 cm moze vrlo komforno da sedi pozadi u F4. Dakle zvuci neverovatno da poredim F4 sa visom "Golf" klasom ali to zaista nije preterano pogotovo kad F4 uporedite sa automobilima iz te klase od pre samo 5-6 godina (tu vec F4 cesto pobedjuje u nekim znacajnim dimenzijama, sirina i gepek). U konfiguratoru uporedite naprime najnoviju Corollu i F4.
https://www.carsized.com/en/cars/compare/skoda-fabia-2021-5-door-hatchback-vs-toyota-corolla-2018-5-door-hatchback/?units=metric
Ili uporedite F4 sa predhodnom Fabijom, F3:
https://www.carsized.com/en/cars/compare/skoda-fabia-2018-5-door-hatchback-vs-skoda-fabia-2021-5-door-hatchback/?units=metric
Naravno F4 dominira u odnosu na automobile iz svoje klase. Cak i odlicni najnoviji Polo (a ipak nesto manji od F4) otpada iz konkurencije kad pogledate njegovu cenu Srbiji za istu opremu kao u F4 (U pitanju je nekoliko a ne samo par hiljada evra vise).
Toliko za sada, uzivajte u konfiguratoru za poredjenje, moze dosta toga da se nauci.
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Van mreže DaŠko24

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #96 poslato: 26. Maj, 2024. 00:07 »
Da malo osvežimo temu.

Pozdrav za sve ljubitelje Fabije!

Pratio sam forum kao gost ranije, ali pošto sada imam o čemu i da komentarišem, evo da dam i ja neki doprinos.

Nova Fabia Essence 1.0 TSI 70 kW, u pogonu od kraja aprila. Prvi utisci više nego dobri. Još se navikavamo i upoznajemo, ali nesumnjivo da je izuzetno dobro izbalansiran auto, baš po mom ukusu.
Na Essence su dodate alu felne sa all season gumama, kožni MF volan i tempomat. Plus iznenađenje, digitalni kokpit (ugrađuju ga od ove godine).
U vožnji prosto tera da dodaješ gas, ali se uglavnom suzdržavam neko vreme - prema uputstvu. Vozi se veoma lagano, motor je tih, ogibljenje teman kako treba. Udobnost na dužoj vožnji još nije testirana - biće na letovanju.
Za sada jedna fotografija, čisto za ilustraciju.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 TSI

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #97 poslato: 26. Maj, 2024. 01:10 »
Са срећом колега!  :bravo:
Коначно нам се променио број!  :)
Нека те служи како желиш и још боље од тога!  bravo2
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Van mreže fobia24

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #98 poslato: 26. Maj, 2024. 11:19 »
Srecno! Ova tema je za sekciju "Garaza". Ovde se pise uopsteno o modelu i utiscima.

Van mreže Fbia

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #99 poslato: 27. Maj, 2024. 10:37 »
Dasko, cestitam!  bravo2 Ocekujemo od tebe i dodatne utiske i informacije.
Prvo jesi li dokupio alu felne (Rotare?) ili si doplatio na celicne i koliko? All-season gume si doplatio kod njih? Koliko i koja je marka-oznake?
Koliko si doplatio ostale dodatke, MF volan i sta jos? Da li si dobio neki popust i koliko te ukupno izasao auto? bravo2
Pravo da ti kazem, potpuno te razumem da si uzeo Essence opremu a ne Selection, razlika u ceni je prevelika.
Razlika izmedju Ambition i Style je bila duplo manja a skoro ista razlika u opremi.
Za 650 evra si mogao da uzmes jaci motor i menjac sa 6 brzina, zasto nisi.
Ajde pisi malo, budi drug. Koliko si cekao isporuku, izgleda nisi narucivao u vreme Ambition/Style opreme.
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Van mreže DaŠko24

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #100 poslato: 27. Maj, 2024. 19:55 »
Izvinjavam se ako sam promašio temu, ali nije mi primarna ideja bila da pišem o konkretnom autu, već o karakteristikama i utiscima koje stičem tokom vremena vozeći F4. A ova tema se inače i zove - utisci, komentari, informacije.
Na čestitkama se zahvaljujem i moram da priznam da je posebno dobar osećaj voziti nov auto, posebno Fabiju 4.
Odgovori na pitanja koje je postavio Fbia bili bi ukratko: Negde u februaru se pojavila informacija da se auto više ne čeka po godinu dana i više, tako da mi je to bilo presudno, jer sam već razmatrao uveliko neke druge (Clio, C3, Yaris...) Oprema je u skladu sa finansijskim mogućnostima, bilo mi je bitno da je tsi, jer sam imao nešto ranije iskustva sa tim motorom. Pošto je oprema mogla da se bira i da se isporuka ne čeka previše, dodao sam ono što je meni bitno.
Alu felne su Rotare 15, ali bez aero poklopaca (što mi odgovara), gume su 185/65 R15 Michelin Crossclimate 2. Uz sve doplate i popust, cifra je došla na nešto preko 18 hiljada. Meni je bilo bitnije da uzmem ove dodatke, a ne nešto jači motor, jer ne može sve, negde mora da se stavi crta.
Sve u svemu, cene su takve kakve su, neće biti niže. Bili su u razmatranju i drugi modeli, ali sve je to tu negde sa cenom. A tek kad čujem one što nikako ne priznaju tri cilindra, kako je to bacanje para, kako ovo i ono... Svako ima pravo na svoje mišljenje, tako da i ja iznosim svoje.
I da se opet držimo teme, nevezano za konkretan nivo opreme, smatram da je ovaj model fabie pravi auto za sve prilike i zadovoljiće najveći deo potreba prosečnog korisnika.
Zašto se ne prodaje više i o tome je već pisano (ekspanzija prodaje SUV modela, dugo čekanje na isporuku, kupovna moć srednje klase, itd).
  • Vozi: Fabia IV 1.0 TSI

Van mreže observer

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #101 poslato: 28. Maj, 2024. 14:07 »
Podrška što si se odlučio baš za ovu temu, ima i nas koje više zanimaju utisci o modelima u smislu vodiča za kupovinu (koliko troši, kako leži, šta ti smeta, šta se kvari, šta je loše projektovano...) a rasprave o lepoti felni na 12 stranica mogu i da preskočim ;)
Hvala i nastavi.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže DaŠko24

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #102 poslato: 29. Maj, 2024. 22:07 »
Hvala na podršci i praćenju.
OK, ako bilo koga zanima, razmena iskustava ima smisla. Mada, da se razumemo, svako iskustvo je relativno, zato što zavisi od prethodnih. Svaku novu stvar doživljavamo u nekoj vrsti poređenja sa prethodnom.
U prvih 500 kilometara, sa 75% čisto gradske vožnje, prosečna potrošnja je 6,1 litar. Nije loše. Jedva čekam malo duže ture, da vidim kako se ponaša u takvim uslovima, gde jedino i mogu da se provere prave performanse. Osim motora, koji pomenuh ranije, menjač je prava perfekcija, sad mi pade dobra reč za opis – beskompromisan!
Gume koje su spakovali su za sada odlične. Nisam dodavao za drugi komplet, nego sam doplatio za željenu kombinaciju koja je ugrađena na vozilo.
Ono što je za mene lično potpuno novo su tehnološka unapređenja. Svi sistemi za pomoć jesu neobični, ponekad zasmetaju, ali kao i sve navići ću se i na to. Uglavnom ih ne deaktiviram, mislim da zaista pomažu, ne treba bežati od savremene tehnologije. Što se pre prilagodimo, biće nama lakše. Tako i digitalni kokpit, ponekad mi nedostaje najklasičniji onaj, gde ništa nisi mogao da menjaš, nego šta ti je postavljeno – to je. Sada, u svim tim opcijama i mogućnostima još nisam našao idealnu kombinaciju.
Otprilike to su neki moji utisci za prvi mesec korišćenja Fabije. Mada i nisu samo moji, to je otprilike i zajednički stav koji delim sa suprugom, koja je takođe vozi.
Njen opis je da se „baš lako vozi“.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 TSI

Van mreže vlado985

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #103 poslato: 30. Maj, 2024. 08:42 »
Koji konkretno MT mjenjac je toliko za pohvalu sa 5 ili 6 st.prenosa ? i ako moze pojasnjenje malo preciznije sta su tako idealne i bezkompromisne odlike tog mjenjaca ?  i jos jedno usputno pitanje, jel jos uvijek predugacak hod pedale kvacila ko u starijih skoda?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4mpi 50kw AME

Van mreže DaŠko24

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #104 poslato: 30. Maj, 2024. 13:37 »
Da, deluje malo preterano hvaljenje menjača, ali to je baš onaj osećaj kad dođeš posle nekog francuza, kao što je Pežo i gde  ručica menjača nema nekako jasnu putanju gde ide, ova u Škodi ne ostavlja nikakvu dilemu. Ima jasne precizne hodove i brzine se lako menjaju – bukvalno se čuje kad upadne u brzinu.  Na to sam mislio, što je verovatno i opšte poznato, ali meni je sad interesantan utisak. Inače, petostepeni je i ne znam druge detalje o njemu. Ne bih rekao da mi u vožnji na autoputu nešto posebno nedostaje šesta brzina.
Treba i da se navikne polaženje i prelazak iz prve u drugu brzinu, ali i to je već opisivano, što je opet specifičnost tsi motora.
Hod kvačila mi nije predugačak, ništa posebno drugačije od nekih drugih koje sam vozio (Pežo 307, Rapid)
Setih se sad i šta mi se ne sviđa – naslon za ruku u vozačevim vratima mi je nekako prenizak. Desni je OK, s tim da za niže vozače, koji moraju sedište da pomere napred bliže volanu, on ostane previše pozadi, a nema opciju podešavanja.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 TSI