Autor Tema: Fabia 4, utisci, komentari, informacije  (Pročitano 10155 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Fbia

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #135 poslato: 27. Maj, 2024. 10:37 »
Dasko, cestitam!  bravo2 Ocekujemo od tebe i dodatne utiske i informacije.
Prvo jesi li dokupio alu felne (Rotare?) ili si doplatio na celicne i koliko? All-season gume si doplatio kod njih? Koliko i koja je marka-oznake?
Koliko si doplatio ostale dodatke, MF volan i sta jos? Da li si dobio neki popust i koliko te ukupno izasao auto? bravo2
Pravo da ti kazem, potpuno te razumem da si uzeo Essence opremu a ne Selection, razlika u ceni je prevelika.
Razlika izmedju Ambition i Style je bila duplo manja a skoro ista razlika u opremi.
Za 650 evra si mogao da uzmes jaci motor i menjac sa 6 brzina, zasto nisi.
Ajde pisi malo, budi drug. Koliko si cekao isporuku, izgleda nisi narucivao u vreme Ambition/Style opreme.
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Van mreže DaŠko24

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #136 poslato: 27. Maj, 2024. 19:55 »
Izvinjavam se ako sam promašio temu, ali nije mi primarna ideja bila da pišem o konkretnom autu, već o karakteristikama i utiscima koje stičem tokom vremena vozeći F4. A ova tema se inače i zove - utisci, komentari, informacije.
Na čestitkama se zahvaljujem i moram da priznam da je posebno dobar osećaj voziti nov auto, posebno Fabiju 4.
Odgovori na pitanja koje je postavio Fbia bili bi ukratko: Negde u februaru se pojavila informacija da se auto više ne čeka po godinu dana i više, tako da mi je to bilo presudno, jer sam već razmatrao uveliko neke druge (Clio, C3, Yaris...) Oprema je u skladu sa finansijskim mogućnostima, bilo mi je bitno da je tsi, jer sam imao nešto ranije iskustva sa tim motorom. Pošto je oprema mogla da se bira i da se isporuka ne čeka previše, dodao sam ono što je meni bitno.
Alu felne su Rotare 15, ali bez aero poklopaca (što mi odgovara), gume su 185/65 R15 Michelin Crossclimate 2. Uz sve doplate i popust, cifra je došla na nešto preko 18 hiljada. Meni je bilo bitnije da uzmem ove dodatke, a ne nešto jači motor, jer ne može sve, negde mora da se stavi crta.
Sve u svemu, cene su takve kakve su, neće biti niže. Bili su u razmatranju i drugi modeli, ali sve je to tu negde sa cenom. A tek kad čujem one što nikako ne priznaju tri cilindra, kako je to bacanje para, kako ovo i ono... Svako ima pravo na svoje mišljenje, tako da i ja iznosim svoje.
I da se opet držimo teme, nevezano za konkretan nivo opreme, smatram da je ovaj model fabie pravi auto za sve prilike i zadovoljiće najveći deo potreba prosečnog korisnika.
Zašto se ne prodaje više i o tome je već pisano (ekspanzija prodaje SUV modela, dugo čekanje na isporuku, kupovna moć srednje klase, itd).
  • Vozi: Fabia IV 1.0 TSI

Van mreže observer

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #137 poslato: 28. Maj, 2024. 14:07 »
Podrška što si se odlučio baš za ovu temu, ima i nas koje više zanimaju utisci o modelima u smislu vodiča za kupovinu (koliko troši, kako leži, šta ti smeta, šta se kvari, šta je loše projektovano...) a rasprave o lepoti felni na 12 stranica mogu i da preskočim ;)
Hvala i nastavi.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže DaŠko24

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #138 poslato: 29. Maj, 2024. 22:07 »
Hvala na podršci i praćenju.
OK, ako bilo koga zanima, razmena iskustava ima smisla. Mada, da se razumemo, svako iskustvo je relativno, zato što zavisi od prethodnih. Svaku novu stvar doživljavamo u nekoj vrsti poređenja sa prethodnom.
U prvih 500 kilometara, sa 75% čisto gradske vožnje, prosečna potrošnja je 6,1 litar. Nije loše. Jedva čekam malo duže ture, da vidim kako se ponaša u takvim uslovima, gde jedino i mogu da se provere prave performanse. Osim motora, koji pomenuh ranije, menjač je prava perfekcija, sad mi pade dobra reč za opis – beskompromisan!
Gume koje su spakovali su za sada odlične. Nisam dodavao za drugi komplet, nego sam doplatio za željenu kombinaciju koja je ugrađena na vozilo.
Ono što je za mene lično potpuno novo su tehnološka unapređenja. Svi sistemi za pomoć jesu neobični, ponekad zasmetaju, ali kao i sve navići ću se i na to. Uglavnom ih ne deaktiviram, mislim da zaista pomažu, ne treba bežati od savremene tehnologije. Što se pre prilagodimo, biće nama lakše. Tako i digitalni kokpit, ponekad mi nedostaje najklasičniji onaj, gde ništa nisi mogao da menjaš, nego šta ti je postavljeno – to je. Sada, u svim tim opcijama i mogućnostima još nisam našao idealnu kombinaciju.
Otprilike to su neki moji utisci za prvi mesec korišćenja Fabije. Mada i nisu samo moji, to je otprilike i zajednički stav koji delim sa suprugom, koja je takođe vozi.
Njen opis je da se „baš lako vozi“.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 TSI

Na mreži vlado985

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #139 poslato: 30. Maj, 2024. 08:42 »
Koji konkretno MT mjenjac je toliko za pohvalu sa 5 ili 6 st.prenosa ? i ako moze pojasnjenje malo preciznije sta su tako idealne i bezkompromisne odlike tog mjenjaca ?  i jos jedno usputno pitanje, jel jos uvijek predugacak hod pedale kvacila ko u starijih skoda?
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4mpi 50kw AME

Van mreže DaŠko24

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #140 poslato: 30. Maj, 2024. 13:37 »
Da, deluje malo preterano hvaljenje menjača, ali to je baš onaj osećaj kad dođeš posle nekog francuza, kao što je Pežo i gde  ručica menjača nema nekako jasnu putanju gde ide, ova u Škodi ne ostavlja nikakvu dilemu. Ima jasne precizne hodove i brzine se lako menjaju – bukvalno se čuje kad upadne u brzinu.  Na to sam mislio, što je verovatno i opšte poznato, ali meni je sad interesantan utisak. Inače, petostepeni je i ne znam druge detalje o njemu. Ne bih rekao da mi u vožnji na autoputu nešto posebno nedostaje šesta brzina.
Treba i da se navikne polaženje i prelazak iz prve u drugu brzinu, ali i to je već opisivano, što je opet specifičnost tsi motora.
Hod kvačila mi nije predugačak, ništa posebno drugačije od nekih drugih koje sam vozio (Pežo 307, Rapid)
Setih se sad i šta mi se ne sviđa – naslon za ruku u vozačevim vratima mi je nekako prenizak. Desni je OK, s tim da za niže vozače, koji moraju sedište da pomere napred bliže volanu, on ostane previše pozadi, a nema opciju podešavanja.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 TSI

Na mreži vlado985

Odg: Fabia 4, utisci, komentari, informacije
« Odgovor #141 poslato: 30. Maj, 2024. 15:01 »
Posle pezoa i citroena sve je precizno  =))
  • Vozi: Škoda Fabia 1.4mpi 50kw AME



Pretraga foruma [Google]