0 članova i 7 gostiju pregledaju ovu temu.
Da troši pogotovo superb oktavia mozda manje posto je lakša.prodaj sto pre taj 1.4tsi nepostoji auto na taksiju koji nije radjen motor bar dva puta,doduše na metan. Tvoj verovatno proizvodi benzin koliko malo troši..
Hahahahha inace taksisti su izuzetno pouzdani sagovornici, svima je to poznato pa cu da pozurim sa prodajom i kupovinom TDI motora , obozavam njihove odlicne dizne, regeneracije i 100 cuda. Hvala na savetu
Mislim da je taksista dobar sagovornik sto se tice eksploatacije auta,ali dobro to je tvoje misljenje. Opšte je poznato da vw u novijim dizel automobilima nema problema sa diznama,dpf je isto odlicni Resen,pogotovo modeli bez plivajućeg..sedi i vozi...
Nije samo moje mišljenje nego i moje iskustvo, a ujedno i iskustvo kolega jer u firmi imamo 1.0TSI i 1.5TSI motore u oko 30 tak vozila, najveća kilometaža na jednom je 310.000 km ( od zamene 1 alnaser, 2 akumulatora).... od dizela imamo golfa 1.6TDI, eno ga od majstora do majstora sa 280.000 km..... Da li slučajnost ili kvalitet motora.... ipak mislim da je ovo drugo, ali iz isksutva...... ali svako zna šta hoće, ja bi se uvek odlučio za benzin, ali uvek....
Los ti uzorak,a inače taj 1.4tsi je mozda i najlošiji od vagena... Ja ti Pricam o svom iskustvu 1.6tdi 120ks 2016god i 450.000km bukvalno samo redovni servis.
Vidim da se najviše baziraš na potrošnju.Vozim Superb 150 KS i na fotografiji je prikaz dugoročne potrošnje, u ovom slučaju prikaz na uzorku od 3 500km i ona iznosi 5,8L. Ono što treba uzeti u obzir da je preko 70% ove kilometraže strogo gradska vožnja.Na magistrali i regionalnim cestama je potrošnja nešto malo preko 4L.Autoput na brzinama 150-160km/h i preko toga, ide to preko 7,5L.Sa motorom 110kW/150ks neće ti nedostajati snage, i mislim da je to idealna mjera.Nekoliko puta sam probao motore 140kW/190ks na Superbu i Passatu B8, biće nešto malo veća potrošnja u gradskoj vožnji, do 1L veća.Za ostalo vjerujem da je tu negdje.